Phone.com

Über Phone.com
Über Phone.com
Phone.com ist das führende cloudbasierte Telefonunternehmen, das sich auf die Bedürfnisse von Kleinunternehmen und Unternehmern konzentriert. Phone.com bietet nicht nur eine Vielzahl innovativer, anpassbarer und kosteneffektiver Kommunikationslösungen an, sondern stellt aus den USA mehr als 25.000 Kunden in ganz Amerika einen preisgekrönten Kundendienst bereit. Besuche die offizielle Website des Anbieters, um mehr zu erfahren.
Mobile Apps:
Mit den iPhone- und Android-Apps von Phone.com können Besitzer kleiner Unternehmen mehrere Telefonnummern auf ihren Mobiltelefonen verwalten, sodass sie ihre professionellen und persönlichen Profile trennen können, während sie unterwegs nur ein einziges Telefon mit sich führen.
Perfekt für agile Unternehmen, die Folgendes benötigen:
• Ein robustes, flexibles System, das einfach zu verwalten ist.
• End-to-End-Lösung: Telefonservice und System in einem.
• Bietet das Auftreten eines Fortune-500-Unternehmens.
• Mehr Kommunikationsfunktionen als größere Lösungen zu einem deutlich niedrigeren Preis.
• Äußerst anpassungsfähige Lösung ohne Kapitalaufwand
• Umfassende Berichterstattung und Analyse
• Kundenbetreuung und Service rund um die Uhr, in den USA basiert
Wer nutzt Phone.com?
SnapEngage, MouseFlow, Parse.ly, Thumbtack, Jewelry.com, BarkBox, Bespoke Post, Farotech und ESPN
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Nutzerbewertungen
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- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Phone.com is the best VOIP Office phone service
Bewertet am 13.6.2022
Overall I absolutely love Phone.com. It's by far the best business grade phone service I've ever...
Overall I absolutely love Phone.com. It's by far the best business grade phone service I've ever used. We also use it for our home phone service and it's been rock solid. I've recommended it to several friends.
Vorteile
Phone.com is by far the best VOIP phone system I've ever used. It has a variety of features and a good mobile app. Plus their mobile app is good. The best part is their customer service though. It is bar none.
Nachteile
Their mobile app could be a little better and it's been a long time but it used to be a tiny bit confusing but I heard they've fixed it. I set up our services once and haven't been back in years to change anything.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Look professional like a big organization
Bewertet am 17.2.2023
My experience with Phone.com has been a wonderful experience. I will continue to use phone.com due...
My experience with Phone.com has been a wonderful experience. I will continue to use phone.com due to the wonderful customer service, the price and the ease of use.
Vorteile
I love that I am able to have a 1800 number and I can also text from that number and receive messages as well. Their customer service is very helpful and if the agent at the time isn't able to find the solution, which has been a rare case for me, they forward you to someone that can assist you or make a ticket for you and someone with the answer will get back to you within no later than a couple of hours.
Nachteile
I honestly don't have any cons that I can think of at the moment due to me having a pretty good experience so far and the software meets all of my business needs.
Warum Phone.com gewählt wurde
The customer service was bad, and it was pretty difficult to setup the software and I am tech savvy. Did not offer a 1800 number for business use.Zuvor genutzte Software
Webex SuiteGründe für den Wechsel zu Phone.com
I picked phone.com because of the customer service they provide, their prices are great for a business just starting out and I love all of the features they offer.- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Great when it works
Bewertet am 22.11.2024
Awesome when it works, but super glitchy and lately has been failing completely.
Awesome when it works, but super glitchy and lately has been failing completely.
Vorteile
The features you get for the price are awesome. I love that we can call, text, fax and video chat from the same platform. It really streamlines communication with our clients. The customer service is also really great. Acutally get a real human, and they can almost always help solve your problem (except when their system is down).
Nachteile
The system is super glitchy. I don't think I have ever had a video chat that did not have some issues. October and Nov 2024 the system has actually crashed (servers down) several times - right in the middle of big client meetings. It has completely disrupted our business and reflects poorly. We would like to stay with Phone.com, but unfortunately we are probably going to have to leave, and pay a lot more for a more reliable platform.
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Customer Service
Bewertet am 18.8.2023
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willingness to go to bat for me to get their phone back was dedicated...
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willingness to go to bat for me to get their phone back was dedicated teamwork and definitely going above and beyond the call of duty.
Vorteile
The customer service is top notch! [sensitive content hidden]
and the team at Phone.com are the best. They work very hard to satisfy their customers. I have been a long time customer of Phone.com. Many times I have had trouble paying my bill. They usually work very hard to help me keep it. Unfortunately, I recently lost my business 800 number because I couldn't afford to pay my bill again, this time it was too long. I have had that number for years and it was published everywhere. I don't recommend not paying your bill cause you run the risk of losing it. Sell something, anything, but pay your bill! It definitely hurt my business when I went to run ads and that number was all over the internet. No way can you change decades of publishing and sharing of that number. In both print and online. I really want to thank everyone for getting my phone number back as it was in the process of being assigned to another company. Blessing to you all. Phone.com is the best company for your business.
Nachteile
Nothing, I have no complaints what-so-ever.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Phone.com
Bewertet am 8.6.2023
Vorteile
I like that it's all internet based and easy to use.
Nachteile
It was very spotty. We pay for amazing internet so that wasn't the problem.
In Betracht gezogene Alternativen
RingEXPhone.com Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Phone.com.F. Welche Preispläne bietet Phone.com an?
Phone.com bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 9,99 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Phone.com?
Phone.com hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von Phone.com unterstützt?
Phone.com unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Phone.com mobile Geräte?
Phone.com unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Phone.com?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Phone.com hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Phone.com an?
Phone.com bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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