Über AppointmentPlus

AppointmentPlus bietet Terminplanungssoftware für Unternehmen und Institutionen aller Größen, einschließlich Logistik, Einzelhandel, Gesundheitswesen, Wellness, Bankwesen, Finanzen, Automobilindustrie, Massage, Hochschulbildung und viele andere.

Das System wurde so konzipiert, dass es an einen Standort oder Tausende Standorte angepasst werden kann – so kann AppointmentPlus deine Bedürfnisse erfüllen. Das System wurde auch so konzipiert, dass es einfach konfiguriert werden kann. So kann es an die individuellen Planungsanforderungen jedes Unternehmens angepasst werden.

AppointmentPlus ist webbasiert, sodass die Lösung von überall auf der Welt rund um die Uhr erreichbar ist. Sowohl iOS- als auch Android-Apps sind für jeden Systemnutzer kostenlos nutzbar.

Preisoptionen ab:

49,00 $/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu AppointmentPlus

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Preisoptionen ab:

49,00 $/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu AppointmentPlus

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Videos zu AppointmentPlus AppointmentPlus Software - 1 AppointmentPlus Software - 2 AppointmentPlus Software - 3

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von AppointmentPlus: 68

  • 3PL-Management
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Arzt-Management
  • Audit Trail
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Planung
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Geschenkkarten-Management
  • Gruppen-Terminplanung
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lagerhaus-Management
  • Medizinische Abrechnung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • No-Show-Nachverfolgung
  • On-Call-Pläne
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Reklamationsabwicklung
  • Ressourcen-Planung
  • SMS-Erinnerungen
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Transportmanagement
  • Umschuldung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Versand-Management
  • Verwaltung von Einzelteilen
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Wartungsplanung
  • Wiederkehrende Termine
  • Workflow-Management
  • Zahlungs-Erinnerungen
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen

vcita

4,5
Nr. 1 Alternative zu AppointmentPlus
vcita ist eine All-in-one Business Management-App für kleine Unternehmen, die dir bei der Verwaltung deiner Kunden,...

Zing

0
Nr. 2 Alternative zu AppointmentPlus
ZING is the Everyday Hero for business owners. Built and designed as an ERP for SMBs, ZING is the most affordable...

Marketing 360

4,6
Nr. 3 Alternative zu AppointmentPlus
Marketing 360 ist ein Marketing-Software-Unternehmen, das eine Kombination aus integrierter Software und professionellen...

WellnessLiving

4,4
Nr. 4 Alternative zu AppointmentPlus
WellnessLiving ist eine All-in-one-Lösung für Online-Buchung, Ressourcenplanung, Lead-Generierung und Berichterstattung...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(139)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,2/5

Hast du AppointmentPlus bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 139 Bewertungen angezeigt
Jennine E.
Gesamtbewertung
  • Industry: Psychische Gesundheitsfürsorge
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Loved it!

Bewertet am 30.11.2018

It was so helpful scheduling clients in different rooms, different times, with different therapists....

It was so helpful scheduling clients in different rooms, different times, with different therapists. A+ for the scheduling software.

Vorteile

I loved Appointment Plus because it allowed me to have multiple therapists schedules and multiple rooms. I never had duplicate sessions. It was easy to use and easy for our clients to schedule clients. This has been the best scheduling software I have used./

Nachteile

I had to stop using the software because we needed to maintain medical records in the same location. I changed software and really miss my experience with Appointment Plus.

Antwort von AppointmentPlus

Jennine, we appreciate the review and the A+ rating!

Robert N.
Gesamtbewertung
  • Industry: Computer-Software
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

5 Stars Plus

Bewertet am 29.3.2018

Vorteile

We’ve been using AppointmentPlus for several years now. They had a glitch in a release about a year ago, but since then the system has been outstanding. They seem to really care about their clients and about continually improving their system. Every interaction we’ve had with customer service has been pleasant and fast. We are a very happy client.

Nachteile

As I noted, they had a release in early 2017 that caused some slowness in the system. But they fixed the issue quickly and ever since that time, the releases have been fine.

Antwort von AppointmentPlus

Robert, thank you for the review and the positive kudos! Yes, we did encounter an issue with a release about a year ago. And, as a result, we really focused on improving the software release process. As you noted, I’m happy to report that we’ve received excellent feedback on our releases since that time. Thank you for also spotlighting our customer service team as being pleasant and fast. We definitely strive to provide an exceptional customer service experience for our clients. We appreciate the excellent review!

Anthony D.
Gesamtbewertung
  • Industry: Informationstechnologie & -dienste
  • Company size: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

ONE OF MY BIGGEST MISTAKES

Bewertet am 8.5.2019

very dissatisfied, I'm in a tough spot as we cannot just cancel our service & move on. I now have...

very dissatisfied, I'm in a tough spot as we cannot just cancel our service & move on. I now have to look for another company and transition away from this platform as they impact to our business is too much to continue this relationship.

Vorteile

I liked everything they told me the software would do, the customization, the sync with outlook. the email notifications

Nachteile

during the sales call it appeared they would provide much of the functionality we needed for scheduled our internal appointments. However, piece by piece they started to chip away at the functionality that the software could provide. Outlook integrations didn't work, Customization was limited due to how the account was setup just to name a few. They apologized...
Fine, we found a work around of all those misses.
Now we find that often they are outages, software problems & they customer service is less than helpful. 99% of the time, they advise they need to submit a ticket. Only one rep has every attempted any trouble shooting when i have called. Many of my ticket go unanswered for day or weeks.
I have an open ticket with them for over 6 weeks now. I have 11 locations & 2 of my locations cannot have appointments scheduled.
I've called serval time & just get the run around for 6 weeks... Today i called because the tool is malfunctioning again. and without doing any research i get an almost immediate, "oh, this is a known issue..." ok when will it be fixed I ask. "we do not know, we're working on it."

I have submitted 18 trouble tickets in 6 months. 3 a month. More than half of those tickets I was told these are issues that maybe fixed with future updates.

Antwort von AppointmentPlus

Hi Anthony. It would be an understatement to say that it was painful to read your review. You sound very frustrated. We failed you and I apologize for that. Thank you for taking the time to post a review. I appreciate it.

Raymond W.
Gesamtbewertung
  • Industry: Psychische Gesundheitsfürsorge
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

It's not just about pending appointments

Bewertet am 22.7.2021

Prior to using AppointmentPlus, I kept my appointments in a day planner and would have to communicat...

Prior to using AppointmentPlus, I kept my appointments in a day planner and would have to communicate those to the office via email or phone call so they could record them on their end. If I didn't do so promptly, we would end up with duplicate bookings and need to call and reschedule one of the clients.
Additionally, the communication about clients' reasons for appointment changes has increased with this platform.

Vorteile

While the obvious scheduling features are essential, the thing I liked best was the record keeping. I am easily able to look back and see the appointment history of each individual client. All kept, missed and cancelled appointments are captured. Since I had a support staff who collaborated with me in scheduling and rescheduling, the notes that can be attached to each entry allow for clear understanding of where I stand with each client.

Nachteile

The mobile app was my least favorite feature. In fairness, it has been many months since I have last looked at it and newer updates might have made it more desirable. My feeling was that, even on my phone, I was better off accessing AppointmentPlus via a web browser.

Matanda D.
Gesamtbewertung
  • Industry: Informationstechnologie & -dienste
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Best scheduler I've found

Bewertet am 5.6.2018

Vorteile

We've had trouble finding the right scheduling system. We tested a number of them, but settled on AppointmentPlus. The main reason is that it has more configurability for our complex scheduling process. They had a trainer help us get it set up. That was free, which was pretty cool. Once it was up and going, we've had very few questions. It has been very reliable. We're happy customers.
The Good News:
-Configurable - lots of settings and rules
-Intuitive - easy to work with appointments and run reports
-Training - I thought it was great that we had a real person training us

Nachteile

Looks - the interface looks a little dated, but it works just fine. This is why I only gave 4 stars on features.

5 von 139 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

AppointmentPlus Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über AppointmentPlus.

AppointmentPlus bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 49,00 $/Monat
  • Pricing model: Abonnement
  • Free Trial: Verfügbar

AppointmentPlus hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

AppointmentPlus unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Spanisch

AppointmentPlus unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

AppointmentPlus kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Birdeye, Hatch, KaleidaCare Solutions, LeadsBridge, iContact

AppointmentPlus bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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