Über PARiM

Schnelle Online-Personaleinsatzplanungssoftware für klare Mitarbeiterdienstpläne und effiziente Kommunikation zwischen Mitarbeitern, Management und Kunden.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Professional Scheduling Tools
Time and Attendance Tracking
Absence Management
Fast HR Data Management
Native Android & iOS Applications
6 weitere anzeigen
Videos zu PARiM
PARiM Screenshot: Professional Scheduling Tools PARiM Screenshot: Time and Attendance Tracking PARiM Screenshot: Absence Management PARiM Screenshot: Fast HR Data Management PARiM Screenshot: Native Android & iOS Applications

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von PARiM: 78

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Arbeitskostenberichte
  • Audit Trail
  • Aufgabenplanung
  • Auftragnehmer-Management
  • Ausfallzeit-Management
  • Automatische Planung
  • Automatische Sicherung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bedarfsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Eigenständige Schichtplanung
  • Eventplanung
  • Freizeit-Anfragen
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • GPS
  • Geotargeting
  • HIPAA konform
  • IT-Betriebsmittelverwaltung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikation zur Schichtverteilung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Kreditplanung
  • Kundenportal
  • Leistungskennzahlen
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Massenbenachrichtigungen
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Online-Zeitplanung
  • Personalmanagement
  • Ressourcenmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Schichtplanung
  • Self-Service Portal
  • Stempeluhr
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Urlaubsrichtlinienverwaltung
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Variable Mitarbeiter
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vorlagen
  • Zeit & Anwesenheit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeiterfassung
  • Zeitverfolgung
  • Zertifizierungs-Tracking
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überstunden-Berechnung
  • Überwachung

Alternativen

UKG Ready

4,1
Nr. 1 Alternative zu PARiM
Kronos Workforce Ready ist eine vollständige Personalplanungs- und Humankapitalmanagement-Lösung mit einer intuitiven...

Deputy

4,7
Nr. 2 Alternative zu PARiM
Deputy ist eine All-in-one-Mitarbeitereinsatzplanung für Mitarbeiter, die Zeitplanung, Anwesenheit und Aufgabenplanung...

StaffScheduleCare

4,1
Nr. 3 Alternative zu PARiM
StaffScheduleCare is a fully integrated on-demand workforce management solution for the health care sector. Designed to...

When I Work

4,5
Nr. 4 Alternative zu PARiM
When I Work ist eine einfache Möglichkeit für Unternehmen, mit den auf Stundenbasis arbeitenden Arbeitskräften zu...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(23)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du PARiM bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 23 Bewertungen angezeigt
Richard I.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Retail Staff Scheduling made quick and easy

Bewertet am 18.7.2018

Time and cost savings across a range of areas in the payroll. Also far improved staff...

Time and cost savings across a range of areas in the payroll. Also far improved staff communication, staff now under their pay and holiday far better than ever before.

Vorteile

We have used PARiM to manage our staff, their shifts and absences in our Retail group for several years now. PARiM made it quick and easy to get started and schedule the staff. With its sortable, fast, unlimited database we can manage our flexible staff pool in seconds. It makes managing staff across several locations much quicker and simpler and gives me an overall view of staffing costs and levels

Using the Apps, staff can see their current, past and future shifts as well as their gross pay per shift so we receive far fewer pay and holiday queries.

Nachteile

Its not free software! Just needs integration with a payroll software to make it perfect. However its great value for money with excellent support from the PARiM team.

Antwort von PARiM

Many thanks for your review. Payroll software integration is one of our priorities and while we can't publicly state when it will be launched - we can confirm that we are working on it.

Kira R.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

I've used PARiM for two separate companies now and it has been a life saver. Simple,...

Bewertet am 10.5.2018

Vorteile

The customer service is unparalleled. Even being in a different timezone/country doesn't stop PARiM from answering my questions quickly. The layout is also very simple and easy to understand. For a big company with more than 300 employees, we had to find software that was easy enough to understand but also had all the features we wanted and PARiM allows us to have tons of different tools while still being easy to use. Our employees also love the app because now they can easily access their schedules from their phone on the go and everyone is alerted of schedule changes on their phones so there is no excuse for not knowing shift changes! Especially useful for employees who are students and are always busy and don't have time for complicated new software to get used to

Nachteile

There are not many negatives to be said about PARiM. Our only dislike is that some of the modules with extra features such as SMS messaging and other things cost extra.

Leigh S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

I like Parim

Bewertet am 31.3.2017

Good product, good support, excellent service levels. Easy to use once you've mastered all of the...

Good product, good support, excellent service levels. Easy to use once you've mastered all of the features, of which there are many. A good user tool when managing people with shifts.

Vorteile

Has all of the features (and more) to make managing people, shifts, locations, pay grades, holidays, visa's, employee documents etc.

Nachteile

Can take some time to get used to, although, Parim can train you.

Antwort von PARiM

Thanks for the review and the comments.
We are creating a PARiM academy with extensive video tutorial library/ archive to make it easier. An initial package of online or in person training is always included though

Ashfaq K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

For us PARiM ticks all the boxes

Bewertet am 10.9.2017

We are in the security sector and it saves us a lot of time and has some great security specific...

We are in the security sector and it saves us a lot of time and has some great security specific features like Lone Worker Check Calls and certificate tracking. We use the certificate tracking feature to give us reminders on all sorts of meetings and staff appraisals.

Vorteile

PARiM has ticked all the boxes for us and is extremely well supported by their team. We love the colour coding and the automated communication side of it which saves us a lot of admin time, emails and phone calls. We are slowly using more and more of the system and PARiM will suit us as we grow our business.

Nachteile

Any new additional features we could think of was getting added very quickly to the later version.

Sarah jane L.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Awesome experience. Looked at 4 others. Parim is best based on ease of use and pricing model...

Bewertet am 20.3.2018

Scheduling employee shifts became 10x easier and gives us confidence that we can scale the business...

Scheduling employee shifts became 10x easier and gives us confidence that we can scale the business significantly without a big investment in this area.

Vorteile

Ease of use. It is simple (which is easier said than done in software design). The software is ease for administration and the app is easy for the employees including compatibility with all of the employee smart phones. The GPS and time-date reference is perfect for our business where employees have multi-site work schedules sometimes in same day. Recordkeeping is excellent but not differentiating factor.

Nachteile

It is difficult to find a flaw or weakness. I suppose the graphics from the report writer are simple but so what?

5 von 23 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

PARiM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PARiM.

PARiM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 64,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von PARiM

PARiM hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

PARiM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

PARiM unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

PARiM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Amazon EC2, InterWeave Smart Solutions, Intercom, Mailchimp Transactional Email, New Relic One, Pingdom, Raygun, Sage Business Cloud Accounting, Stripe, Twilio Voice, Xero

PARiM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für PARiM gefundenen Softwarekategorien an.