PandaDoc Übersicht

Was ist PandaDoc?

PandaDoc bietet intelligente Lösungen, die das Dokumentenmanagement schmerzfrei machen. Erstellen und verteile deine Dokumente wie Angebote, Verträge, Angebote und andere Dokumente mit Kundenkontakt in wenigen Minuten. Reduziere deine Zeit- und Arbeitsaufwand bei der Erstellung, Speicherung und Verwaltung von Dokumenten.

Nutze PandaDoc und finde heraus, warum Kunden darüber berichten:

50 % weniger Papierkram
30 % höhere Abschlussraten
15 % höherer Wert pro abgeschlossenem Vertrag

PandaDoc Übersicht

Kosten

Beginnt ab
9,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

PandaDoc Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Videos zu PandaDoc PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot: PandaDoc Screenshot:

PandaDoc Bewertungen

PandaDoc Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
444

Sehr gut
217

Durchschnitt
52

Gering
11

Schlecht
8

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,4
90% haben diese Anwendung empfohlen
Jesus P.

Jumping From RightSignature to PandaDocs

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back.

We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign.

If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

After six months of using Pandadoc

I use Pandadoc for proposals and contract agreements for my Marketing consulting business. It allows clients to sign electronically and it notifies me when they have viewed the proposal which helps me track how engaged they are.


Mit Google übersetzen
Ted B.

Has some big shortcomings

I had high hopes for this software and am leaving exceptionally dissatisfied. Normally I wouldn't write a bad review, but this is more of a warning to others so they don't get surprised like I did.


Mit Google übersetzen
Serena G.

PandaDoc is a Good Alternative

PandaDoc is simple to use with an easy learning curve. If you've ever used e-signature software before, it should be easy to switch to PandaDoc.


Mit Google übersetzen
Wilber C.

My Only and Go to Proposal Platform

I have been using PandaDoc for more than 3 years and I haven't been able to find anything like it.


Mit Google übersetzen
Jesus P.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Jumping From RightSignature to PandaDocs

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back.

We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign.

If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.

Vorteile

They provide a free tier for smaller companies to fulfill their e-signing requirements. If that wasn't enough, their free tier does not have any major, missing components that would cripple the software. It just works beautifully at the wonderful cost of "zero".

Nachteile

I'm not in a place to complain when I'm using e-Signature software for free. However, it would be really, really nice if they could provide some limited API or Zapier functionality with the free tier. I don't expect that to happen, but it would be lovely if they did it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

After six months of using Pandadoc

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 15.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I use Pandadoc for proposals and contract agreements for my Marketing consulting business. It allows clients to sign electronically and it notifies me when they have viewed the proposal which helps me track how engaged they are.

Vorteile

I like that Pandadoc notifies me when prospects view my proposals and it allows them to easily sign electronically without scanning and printing. I like that it gives me the ability to propose a pick list for clients and they can select which package or which services and it will automatically total them.

Nachteile

I can't clone whole pages, just content chunks. And I can't move entire pages, just content chunks. This is annoying. I find that a bit clunky. I also have not liked the visual aspect as much as designing on my own, and it hasn't let me compose in Landscape mode, so I have instead been designing my own proposal slides in InDesign and then when the client is ready to sign I just copy/paste them as images into an agreement. This is creating some double work for me, which is annoying and part of the reason I wanted a software in the first place was to minimize time spent on proposals.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Ted B.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Has some big shortcomings

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 11.8.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

I had high hopes for this software and am leaving exceptionally dissatisfied. Normally I wouldn't write a bad review, but this is more of a warning to others so they don't get surprised like I did.

Vorteile

Cool name.

Nachteile

#1. No text wrapping in fields. If you put a field on a form and someone types past the end of the field, it does not wrap text. It also does not tell them they hit the character limit. So what happens? Anything extra is lost with no way to retrieve it. Quote from support "Unfortunately this is a known issue. At this time there is no way to retrieve any information in these situations. " Yes, in 2016, a software company creating fillable fields is not capable of wrapping text or telling a user they are at the limit.

#2 No batch sending. Want to send the same document to 20 people to complete individually? You have to manually add all 20 contacts, then manually send each one of them an individual form that requires an 8 step process. That's 160 steps to send 20 people the exact same form.

#3 No way to identify required fields. Creating a doc with lots of fields with a mix of required and not required? There is no way to differentiate them visually. To check your work you must click on each field and see if the box is checked for it to be required. Nightmare of epic proportions.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von PandaDoc

Hi there!

I realize this response is long overdue, so first and foremost thank you for your honest feedback. Although this is our first public response, I can assure you that our team took your comments into account.

The truth is that we are not the company or the product that you once knew.

Since 2016, we have introduced a brand new editor built on user feedback like yours, equipped with overall better performance as well as features that you mentioned such as bulk send and required fields.

If you're still in the market for document automation software, drop us a line and our team would be happy to show you Editor 2.0.

We hope to have the opportunity to work with you again, and I sincerely apologize for your previous experience with us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Serena G.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

PandaDoc is a Good Alternative

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 21.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

PandaDoc is simple to use with an easy learning curve. If you've ever used e-signature software before, it should be easy to switch to PandaDoc.

Vorteile

The pricing was excellent and it had most all the features we were looking for. The support is real time and very helpful.

Nachteile

One of the features we had selected didn't make it to our system.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Wilber C.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

My Only and Go to Proposal Platform

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I have been using PandaDoc for more than 3 years and I haven't been able to find anything like it.

Vorteile

What I love about this platform is the functionality and how it allows you to charge your client. It makes it very easy for your client to sign and pay right there and there.

Nachteile

I don't like the fact that you have to send reminders, manually.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 732 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PandaDoc Preis

PandaDoc Preis

Beginnt ab
9,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 732 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PandaDoc Funktionen

PandaDoc Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 732 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

PandaDoc Häufig gestellte Fragen

PandaDoc Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PandaDoc.

F. Welche Preispläne bietet PandaDoc an?

PandaDoc bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 9,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von PandaDoc?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von PandaDoc

F. Wer sind die typischen Nutzer von PandaDoc?

PandaDoc hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von PandaDoc unterstützt?

PandaDoc unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet PandaDoc an?

PandaDoc hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt PandaDoc mobile Geräte?

PandaDoc unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PandaDoc?

PandaDoc kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BriteBiz, GreenRope, HubSpot Marketing Hub, Insightly, Nimble, Nutshell, Pipedrive, Pipeliner CRM, Xero, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PandaDoc an?

PandaDoc bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank