Simpro

4,1 (135)
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Vorgänge rationalisieren. Umsatz steigern. Unternehmen ausbauen.

Über Simpro

simPRO ist eine leistungsstarke Softwarelösung für das Auftragsmanagement, die von Handwerksfirmen für Handwerksfirmen entwickelt wurde. Wenn dein Unternehmen mit der Angebotserstellung für mehrstufige Projekte, Bestandsverwaltung, Kommunikation mit technischen Fachkräften oder anderen Bereichen deines Workflows kämpft, bietet simPRO eine optimierte Plattform, um diese dringenden Herausforderungen zu bewältigen und gleichzeitig die Produktivität und den Gewinn zu steigern.

Mehr als 120.000 Außendienstexperten in den Bereichen Gewerbe- und Wohnräume vertrauen bezüglich ihres Workflow-Managements auf simPRO. Die Lösung kombiniert cloudbasierte Software für das Büro mit mobilen Apps für technische Fachkräfte, um die Konnektivität im Büro zu verbessern.

simPRO ist aufgrund ihrer leicht zugänglichen Kundenbetreuung, Online-Hilfeleitfäden, eingehender Implementierung und Schulung sowie konsistenten Softwareupdates, die auf die Bedürfnisse der Kundschaft zugeschnitten sind, eine gute Wahl in der Außendienstbranche. Darüber hinaus verbindet sich simPRO mit QuickBooks und Xero für eine optimierte Buchhaltung und Auftragsverwaltung.


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Simpro

4,1 (135)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

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25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

243
195

Integrationen

10
22

Bedienkomfort

3,8 (135)
4,0 (18.690)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (135)
4,0 (18.690)

Kundenservice

3,9 (135)
4,1 (18.690)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Simpro
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

RazorSync

4,3
Nr. 2 Alternative zu Simpro
RazorSync ist eine unglaublich leistungsstarke, einfache Unternehmensführung Software für dein Mobiltelefon, dein...

QuickBooks Enterprise

4,5
Nr. 3 Alternative zu Simpro
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

Fergus

4,6
Nr. 4 Alternative zu Simpro
Fergus ist eine cloudbasierte Auftragsmanagementlösung für Elektriker und Installateure, die Angebotserstellung,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(135)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,9/5

Hast du Simpro bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 135 Bewertungen
Lori
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentliche Sicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best overall Service/Project Software on the Market

Bewertet am 4.1.2019

It has saved us money overall by bringing all employees into the same software program eliminating...

It has saved us money overall by bringing all employees into the same software program eliminating unnecessary phone calls and conversations internally to determine job status, order status, etc. Customer service is amazing from the training, hand holding during implementation and customer support after the sale. simPRO believes in relationships with their clients. They don't sell you then disappear.

Vorteile

simPRO allowed us to bring all of our employees together into one software package from lead to quote to job management to invoicing and receiving payments. It even tracks field personnel time. This allowed us to cancel several other software programs that we were using and got everybody on the same page saving time which saves money.

Nachteile

It takes some time to learn all the nuances of the program to become fluent in "simPROese".

Antwort von Simpro Software

Hi there Lori. Great to hear feedback from you, and to hear that you, and your business, are happy with the service that we provide. As always, if you require ongoing support with simPRO¿s solutions, we encourage you to contact your local Support Team to voice your feedback so we can assist. For our contact details, follow this link and scroll to the bottom of the page for our contact information across the globe: http://helpguide.simprogroup.com/Content/Welcome.htm From Team simPRO

Njela
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Job management system

Bewertet am 1.3.2022

When you pay for training, they are great and very helpful.

When you pay for training, they are great and very helpful.

Vorteile

We have used Simpro for over 4 years, and we never loose a job! No more paper work, loosing jobs and jobs to be invoiced. Everything is tracked. Our techs use the app and update all parts and labour straight away. It's saved us so much time

Nachteile

Intergration with Xero is getting better.

Antwort von Simpro Software

Hi there Njela, thank you so much for your insight! We are thrilled to hear that simPRO has saved your team time, and reduced paperwork. That is what we love to hear! It is feedback like this that inspires our team to constantly improve our software. We are looking forward to supporting your business growth!

Jim
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Look for a better company

Bewertet am 14.7.2023

Sorry, but this company is out for money, not the customer. We went with them because they sounded...

Sorry, but this company is out for money, not the customer. We went with them because they sounded good, but after four months, we needed help to get it online. They cram train in an all-day session, and the platform was built in Australia, so the vocabulary is quite different. We decided that it wasn't for us.And This is where it gets to be a problem you have to sign up for a year contract, and even if it does not work for you, you'll pay for that year. In other words, there is no guarantee if you are not happy with it, tough luck, you'll pay for it, and way.When it talks 6 to 9 months to get the platform up and working, that is a problem, and then you have a problem with their platform, and it will not work.Their response is you have a year contract. We don't care if you can't use it. You have a contract for a year.I can only say one thing don't go with these guys there in it to make their money any way they canThere are other companies out there. Just careful

Vorteile

There are none to talk about. Their just a lousy company

Nachteile

When it talks 6 to 9 months to get the platform up and working, that is a problem, and then you have a problem with their platform, and it is not going to work.

Nicola
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Right From the Beginning!

Bewertet am 12.9.2019

As I said above, we were one of the first Canadian users - and simPRO did not yet have it's US...

As I said above, we were one of the first Canadian users - and simPRO did not yet have it's US presence. They were so accommodating - they would come in to work early and catch us at the end of our days. Even with the time difference, they did everything in their power to make our implementation go smoothly. And immediately after we went live, they were attentive to our change requests.

Vorteile

simPRO Enterprise is functional! And improving all the time. It's quick to load and easy to navigate. Now, this may be because we were one of the first to use it in Canada, but the level of customer service and attention to the users requests throughout our set up and subsequent upgrades has been amazing.

Nachteile

I would say, it has a learning curve - but if your implementation team are on the ball - you'll be ok!

Antwort von Simpro Software

Hello Nicola! Thanks for your review. We're so glad to hear that our Implementation Consultants were able to get your business up and running smoothly on simPRO. If you ever need additional help in simPRO, reach out to our Customer Support team or visit the simPRO Help Guide: https://helpguide.simprogroup.com.
Best, Team simPRO

Carl
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Growth, Development &

Bewertet am 12.9.2019

Bring CRM, quote management, inventory, service & billing has been a benefit that cannot be...

Bring CRM, quote management, inventory, service & billing has been a benefit that cannot be overstated! We've grown with the SimPro product & the team has been so receptive to our needs. Bringing customer service to the US has reduced the wait time & ability to address issues by 90% (not to mention the familiarity of speaking the same language)!

Vorteile

SimPro has helped our bottom line grow & grow & brings many departments into 1 platform!

Nachteile

Items like customer contacts & customer setup require multiple data entries. Quote forms needs higher level of editing to produce a pleasing, eye-catching aesthetic presentation form.

Antwort von Simpro Software

Hi Carl, thanks for taking the time to review simPRO! We appreciate your feedback. Feel free to submit your ideas in regards to custom Quotes to the Ideas Portal (go to "Help > "Suggest an Idea" in your simPRO build). Our dedicated product development team uses customer suggestions to regularly enhance simPRO features.
Best, Team simPRO

5 von 135 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Simpro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Simpro.

Simpro bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Simpro hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500

Simpro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Niederländisch

Simpro unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Simpro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Calendar, MYOB Business, Microsoft Outlook, NetSuite, Podium, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Square Payments, Xero, Zapier

Simpro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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