Über Simpro

simPRO ist eine leistungsstarke Softwarelösung für das Auftragsmanagement, die von Handwerksfirmen für Handwerksfirmen entwickelt wurde. Wenn dein Unternehmen mit der Angebotserstellung für mehrstufige Projekte, Bestandsverwaltung, Kommunikation mit technischen Fachkräften oder anderen Bereichen deines Workflows kämpft, bietet simPRO eine optimierte Plattform, um diese dringenden Herausforderungen zu bewältigen und gleichzeitig die Produktivität und den Gewinn zu steigern.

Mehr als 120.000 Außendienstexperten in den Bereichen Gewerbe- und Wohnräume vertrauen bezüglich ihres Workflow-Managements auf simPRO. Die Lösung kombiniert cloudbasierte Software für das Büro mit mobilen Apps für technische Fachkräfte, um die Konnektivität im Büro zu verbessern.

simPRO ist aufgrund ihrer leicht zugänglichen Kundenbetreuung, Online-Hilfeleitfäden, eingehender Implementierung und Schulung sowie konsistenten Softwareupdates, die auf die Bedürfnisse der Kundschaft zugeschnitten sind, eine gute Wahl in der Außendienstbranche. Darüber hinaus verbindet sich simPRO mit QuickBooks und Xero für eine optimierte Buchhaltung und Auftragsverwaltung.


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Simpro

4,1 (130)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

30,00 $
Monat
25,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

244
194

Integrationen

10
26

Bedienkomfort

3,9 (130)
4,0 (18.308)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,0 (130)
4,0 (18.308)

Kundenservice

4,0 (130)
4,1 (18.308)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Simpro
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

RazorSync

4,3
Nr. 2 Alternative zu Simpro
RazorSync ist eine unglaublich leistungsstarke, einfache Unternehmensführung Software für dein Mobiltelefon, dein...

Sage Construction Management

3,4
Nr. 3 Alternative zu Simpro
Corecon ist eine umfassende cloudbasierte, für Mobilgeräte optimierte Konstruktions-Softwaresuite für kleine und...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
Nr. 4 Alternative zu Simpro
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(130)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
3,9/5
Kundenbetreuung
4,0/5

Hast du Simpro bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 130 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

the ideal software for project management.

Bewertet am 10.11.2022

I recommand this sofware because it's really helps to get project done very quickly

I recommand this sofware because it's really helps to get project done very quickly

Vorteile

Simpro is an excellent software for project management. it embeds features such as estimation, planning, execution of tasks, inventory management. it's really a complete and quite easy to use software.

Nachteile

I have to use it at least for 3 pojects to get my hands on it.

In Betracht gezogene Alternativen

MeasureSquare

Zuvor genutzte Software

MeasureSquare
Elizabeth
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Customer Service

Bewertet am 21.7.2020

From the beginning everyone I have worked with has been incredible. If they don't have an answer...

From the beginning everyone I have worked with has been incredible. If they don't have an answer for you right at the moment they will always go back to the drawing board and figure a solution out for you. They are customer focused and truly do whatever they can to make your company run smoothly.

Vorteile

Their customer service is awesome. There are so many different ways to get in touch with someone and they're quick to respond.

Nachteile

There are some aspects of it that make a little difficult for pool companies to operate from, but just makes you think outside of the box and change your business structure.

In Betracht gezogene Alternativen

FieldEdge

Warum Simpro gewählt wurde

ServiceCEO is shutting down and does not integrate with QuickBooks.

Gründe für den Wechsel zu Simpro

Less expensive, more customization available

Antwort von Simpro Software

Hi Elizabeth, thank you for taking the time to review simPRO! We're happy to hear that you've had such a positive experience with our Customer Support team.
Best,
Team simPRO

Russell
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Customer Service is horrible, lots of broken promises.

Bewertet am 16.3.2022

Our experience with Simpro started out great. The sales person promised us the world and we bought...

Our experience with Simpro started out great. The sales person promised us the world and we bought in. The onboarding process was partially hampered by Covid so the whole process was done online. We worked our way though that and started to use the program. We even switched our accounting software to one that was compatible with their system. A lot of the features that they promised to be seamless were not and I kept getting told that it would get better and that they would work on it. The tax features were not compatible in Canada, even though we were assured numerous times that they were and when they finally admitted that they weren't they promised they would fix the issues. We limped along with the software for about 6 months all the while being promised that the issues were being fixed. During this time we saw a definite drop in revenue, that corrected itself when we cancelled the software. We eventually got in contact with upper management, they promised to work with us and make things right. Unfortunately that is all it was, promises that were never followed through on. After cancelling Simpro we were promised that they would keep in contact and even potentially talk about refunding some money. From that point on they refused to reply to emails or phone calls. Stay away. They only care about collecting your money and will say whatever they need to to do this.

Vorteile

The Quote features and catalogue worked well.

Nachteile

Time entering, looking back on jobs, live time costing

In Betracht gezogene Alternativen

Joblogic, ServiceTitan, ServiceTrade, Jobber und Service Fusion

Warum Simpro gewählt wurde

We were looking for a more encompassing CRM that would require less man hours to run

Gründe für den Wechsel zu Simpro

At the time thought it was the closest one to cover all of our needs.

Antwort von Simpro Software

Hi there Russell,

Thank you for your candid feedback and details in regard to your experience with simPRO. We are deeply saddened to hear that you had a less than ideal experience with our software and team. We understand the implementation process can be a lot of work for your business. Our training process is robust and can take a significant amount of time, however, it is essential for long-term success with our software.

We are also disappointed to hear that you were not pleased with the experience you had with our upper management; serving our customers is a top priority of ours, and we want to make sure it is being showcased through all of our simPRO departments. We have reached out to your Account Management team to have them assist you in any way possible. Once again, we would like to sincerely apologize for any negative experience you have had, and we wish you all the best in your future endeavors.

Jarey
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Streamlining our process

Bewertet am 7.6.2019

I can leave town and still keep an eye on jobs, billing and progress. I can approve jobs, make...

I can leave town and still keep an eye on jobs, billing and progress. I can approve jobs, make modifications by just logging in from anywhere. The time it takes to do a task of my staff and myself has been reduced tremendously.
Finding a client file vs just looking it up in simPRO is huge time saver!

Vorteile

Saving of Staff time, less paperwork, easier to find info on clients quickly. Also the log of every event from who created a job, to notes from a phone call. Makes it easy to look at timeline.

Nachteile

Not being able to share attatchments within software from office to field level without going outside of software. Not being able to modify inventory on completed invoice.
Trainers were great, but they were not familiar with my industry.

In Betracht gezogene Alternativen

FieldEdge

Gründe für den Wechsel zu Simpro

simPRO had dealers within my industry that I could relate to. The other alternative was more geared to the electrical and HVAC fields. Also simPRO was willing to come to my office and do a training.

Antwort von Simpro Software

Hi Jarey, thank you for taking the time to review simPRO! We're glad to hear that simPRO is helping you save time in your daily operations. If you need any additional help with attachments, invoicing, or other simPRO features, please refer to the simPRO helpdesk: https://helpdesk.simprogroup.com.

Jeannette
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great to have everything in one place

Bewertet am 4.3.2022

I only do the invoicing and purchase orders

I only do the invoicing and purchase orders

Vorteile

I do the invoicing and it works very well for me.

Nachteile

There are things I would like to be a bit easier.

Antwort von Simpro Software

Hi there Jeannette, thank you so much for your feedback. We are constantly looking for new ways to improve, and this is the kind of insight that is so helpful to us. We are looking forward to continue supporting your business growth and success. Wishing you all the best!

5 von 130 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Simpro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Simpro.

Simpro bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 30,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Simpro hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500

Simpro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Niederländisch

Simpro unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Simpro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Calendar, MYOB Business, Microsoft Outlook, NetSuite, Podium, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Square Payments, Xero, Zapier

Simpro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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