Über ON24

ON24 ist die führende Webinar-Marketingplattform für Nachfragegenerierung, Lead-Qualifizierung und Kundenengagement. Die preisgekrönte, patentierte, Cloud-basierte Plattform ermöglicht es Unternehmen jeder Größe, anregende Live- und On-Demand-Webinare durchzuführen. ON24 bietet branchenführende Analysen, die in alle führenden Marketingautomatisierungs- und CRM-Plattformen integriert werden können, wodurch Vermarkter die Nachfragegenerierung optimieren, die Lead-Qualifizierung verbessern und die Verkaufschancen erhöhen können.

Weitere Anwendungen für das ON24-Produktportfolio umfassen virtuelle Schulungen, Talententwicklung und Town-Hall-Meetings. Über 1.500 Unternehmen und Organisationen verlassen sich auf ON24, einschließlich IBM, CA Technologies, Merck, JPMorgan Chase, Credit Suisse und SAP. Das Unternehmen hat seinen Hauptsitz in San Francisco und Niederlassungen auf der ganzen Welt.


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ON24

4,3 (219)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

10.000,00 $
Jahr
2.000,00 $
Jahr

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

28
41

Integrationen

8
2

Bedienkomfort

4,2 (219)
4,1 (440)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,0 (219)
4,2 (440)

Kundenservice

4,3 (219)
4,1 (440)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Blackboard Collaborate

4,2
Nr. 1 Alternative zu ON24
Blackboard Collaborate ist eine Online-Lernlösung für die Zusammenarbeit, die es dem Team ermöglicht, Schulungsanforderu...

WebinarNinja

4,2
Nr. 2 Alternative zu ON24
WebinarNinja ist eine All-in-one-Webinar-Plattform, die die Arbeit für dich erledigt. Diese Software ist auf Konversione...

Zoom

4,6
Nr. 3 Alternative zu ON24
Zoom ist eine skalierbare, cloud-basierte Videokonferenz- und Webkonferenzplattform, die Online-Meetings, Webinare,...

Hopin

4,5
Nr. 4 Alternative zu ON24
Hopin ist eine Software für virtuelle Veranstaltungen, die Unternehmen dabei unterstützt, Live-Veranstaltungen zu...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(219)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du ON24 bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 219 Bewertungen
Kristen
Kristen
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The best webinar platform for measuring engagement

Bewertet am 11.1.2019

Vorteile

When comparing webinar platforms, One24 was above and beyond in terms of analytics. You can easily see registrants, attendees, and see their engagement (who downloaded a resource, who responded to a poll, etc). This has helped immensely for measuring and helping us drive continued engagement in our presentations. The webinar console was a big selling point too, as it can be completely customized to your brand's identity. Finally, the automated follow up emails and Marketo integration are key.

Nachteile

On24 is by far the most expensive webinar platform that my team encountered. However, it's reliable and worth it for my company. There are a few small things that I don't like - for example, getting signed out of the platform constantly - but overall, it works for us.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

The industry standard - but will it remain that way?

Bewertet am 1.9.2021

I've used on24 on and off since the early 2000s. It's a tried and true platform. What I fear is...

I've used on24 on and off since the early 2000s. It's a tried and true platform. What I fear is that position of dominance has made them a bit comfortable and they aren't innovating as quickly as I would like to see. It will be interesting to see what happens in this industry. Several agile startups are quickly nipping at the heals of on24. It will be interesting to see if any of those companies can scale to take on this giant.

Vorteile

When I've invited national speakers onto webinars, they are always impressed to hear we use on24. It has name recognition and speakers are familiar with how it works. Some integrations are available (for an extra cost). The platform is fairly customizable. We are able to add certain kinds of content into the webinar that provide us with extra value.

Nachteile

It's a bit cumbersome. The UX is fairly dated. It's almost since this has been around so long, it's harder to updated and modernize. While it's customizable, branding options are a bit limited. You can add a logo and some customer colors, but that's about the extent of it. Building our the registration page requires entering data in multiple places. Integration with CRMs are available, but at a steeper cost.

AMY
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy to use

Bewertet am 11.1.2019

Great platform---customizable and easy to use, as a producer, audience member, and speaker.

Great platform---customizable and easy to use, as a producer, audience member, and speaker.

Vorteile

Easy to setup on the backend and easy to explain to clients who are presenting. There are no unnecessary steps (i.e. having to create user accounts for each speaker) which saves our team time.

Nachteile

Wish there was an editing tool within the platform, for editing/modifying webinars for on-demand (and also for simu-live presentations). Having to use an outside editor to edit the sound, and then readjust the slide timings, is very time consuming---and leaves room for error. Also, the chat support function is very handy but wish the conversations were a) quicker and b) the support reps were able to answer questions succinctly and with confidence.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

ON24 Review - Arrow

Bewertet am 11.1.2019

Great experience. Love working with the ON24 team. They are very responsive when we are having...

Great experience. Love working with the ON24 team. They are very responsive when we are having issues but my only complaint is there are too many people to remember to contact for different issues our account may have. I feel like there's too many people that handle the Arrow account.

Vorteile

There are many features of the software and this makes it easy to customize each webinar. Functionality is great and ease of use by the users and attendees of the webinars. Love being able to customize the look and feel of your webinars and all the elements you can add.

Nachteile

We have had many issues with Screen Share and with attendees being about the hear or view the Live Presentations. Many times we can correct the issues that the attendees are having and most of the time it is a browser issue but there have been times that we have gotten complaints.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A Webinar Platform Above the Rest

Bewertet am 11.1.2019

We have really enjoyed used ON24 over the past few years. They also have great customer service...

We have really enjoyed used ON24 over the past few years. They also have great customer service and account service. They are willing to listen to your feedback and help with any issues you run into. Our webinars registrations and attendance has increase considerably by using this new platform.

Vorteile

We do over 250+ webinars a year and ON24 allows us to scale our webinar program while still making every webinar fun and interactive. They have multiple webinar types (On-Demand, SimuLive, Live) which makes planning for a large number of webinars much easier. We can use the SimuLive feature to still host webinars when we don't have any presenters available. They also have lots of "widgets" that you can add to the audiences view of the webinar that allows them to customize and click on different items during the webinars.

Nachteile

There is not to much that we don't like about the software. Reporting could be better and have an aggregate reporting pulling feature.

5 von 219 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ON24 Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ON24.

ON24 bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 10.000,00 $/Jahr
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

ON24 hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

ON24 unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ungarisch

ON24 unterstützt die folgenden Geräte:

ON24 kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Cvent Event Management, HubSpot CRM, Marketo Engage, NetSuite, Oracle Eloqua Marketing Automation, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, SugarCRM, Veeva CRM

ON24 bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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