
JazzHR
Über JazzHR
JazzHR vereinfacht den Einstellungsprozess, indem zeitraubende Aufgaben wie E-Mails und Tabellen durch ein leistungsstarkes und benutzerfreundliches Bewerber-Tracking-System ersetzt werden, das all deine Informationen an einem zentralen Ort zusammenführt.
JazzHR hat es sich zur Aufgabe gemacht, die kritische Verbindung zwischen Rekrutierung und Leistung aufzuzeigen. JazzHR schafft dies, indem es innovative Tools entwickelt, mit denen Unternehmen die Taktiken ermitteln können, die für die Einstellung von leistungsfähigen Talenten erforderlich sind.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Cost Effective Solution, Suitable for All Business Sizes
Bewertet am 10.12.2018
Fantastic. Quick and easy migration. We had a short period to evaluate other solutions and...
Fantastic. Quick and easy migration. We had a short period to evaluate other solutions and implement. With our implementation contact, we were able to effectively migrate our data from iCIMS quickly.
Vorteile
One of the few products I demoed that allows me to effectively export all data keyed into the system. Met my needs for unique customization, integration with existing HR platform, automated workflows, limited access to users based on needs, and more. More importantly, if provided me the same perks, with an upgraded UI both for admins and candidates, all while reducing our costs by 70% over our existing vendor (icims).
Nachteile
No flexibility to set permissions down to the field level. We like to keep some of our app questions (i.e. what is you minimum expected salary) hidden and this is something that I can't currently hide from people marked as recruiters or hiring managers.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Weitere für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
The Other Tony Bennett JazzHR Review
Bewertet am 10.7.2020
The Customer service needs work
The Customer service needs work
Vorteile
The many different companies to access on the platform
Nachteile
The Very High Prices Of The Other companies on the platform
Warum JazzHR gewählt wurde
because the service with JazzHR needswork and indeed.com disabled my adZuvor genutzte Software
IndeedGründe für den Wechsel zu JazzHR
Because of its extensive platform of contacts- Branche: Staatsverwaltung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Not an automated system, very manual
Bewertet am 18.8.2022
I would switch today if I could.
I would switch today if I could.
Vorteile
The fact that we have a careers website they can develop.
Nachteile
The customer onboarding is a joke. They give you 2 calls and then you have to pay for more. If you need more support they REALLY try to push the account management option on you which is just as expensive as the whole system.
The whole system is manual. Everything from creating a job posting to onboarding the customer.
The candidate onboarding piece is so manual that you're better off doing the onboarding the old-school way, via email. There are so many limitations, you either have to create the onboarding documents every time you send the package OR you need to send a separate email for every onboarding document.
In Betracht gezogene Alternativen
BambooHRGründe für den Wechsel zu JazzHR
The pricing was better but now we wish we had gone with another one.- Branche: Metallabbau
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
JazzHR assists you in all your recruitment processes.
Bewertet am 31.8.2023
I have been using JazzHR for a long time, and I find it to be a great tool for managing and...
I have been using JazzHR for a long time, and I find it to be a great tool for managing and optimizing the recruitment process with all its advanced features.
Vorteile
I love several features in JazzHR, including job posting management to customize job offers, candidate tracking to manage all received applications with a dashboard to view their qualifications, and the creation of personalized questionnaires to assess the skills and abilities of candidates.
Nachteile
I didn't find any features that I didn't like. JazzHR offers a wide range of features that are both interesting and advanced.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy, Inexpensive, Great Functionality!
Bewertet am 22.6.2023
There is a lot of information to take in when setting up JazzHR, but they provide tremendous...
There is a lot of information to take in when setting up JazzHR, but they provide tremendous training over the phone and through their tutorials and library. I always receive great customer service. The cost of using JazzHR is so incredibly reasonable that should not be a block for any company when considering using the system.
Vorteile
What I like best about JazzHR is it allows for customization for how it can be used. Adding emails to different status's helps me keep candidates informed on where they are in the process, which is something candidates often complain about is companies not responding to, or keeping them updated on their status. This helps my clients maintain their good reputations. I like that when a candidate applies multiple times I can merge all their applications so all the notes are in one file and I don't need to jump back and forth between files. I also really like that I could integrate Criteria assessments into JazzHR. So when we speak with a candidate we are interested in, we can easily send them an assessment just by pushing a button, and the results will also be right there in the candidate file. There are so many other functions the system provides but for my small business clients they just really need a reliable recruiting platform and JazzHR is it.
Nachteile
The texting feature is good, but I personally have run into some glitches that are specific to my account. While there is a work around, it is not ideal and creates other issues for me. However, when used by just one customer (business) they will not run into this issue. Texting is a great way to reach candidates who may not otherwise respond to my call since I call from an out of state area code.
JazzHR Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über JazzHR.F. Welche Preispläne bietet JazzHR an?
JazzHR bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 49,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von JazzHR?
JazzHR hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von JazzHR unterstützt?
JazzHR unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt JazzHR mobile Geräte?
JazzHR unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert JazzHR?
JazzHR kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ADP TotalSource, ADP Workforce Now, BambooHR, Collage HR, Dropbox Sign, Google Analytics 360, Google Calendar, Indeed, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, Namely, Paychex Flex, RUN Powered by ADP, TriNet Zenefits, Twitter/X, WonScore, ZipRecruiter, isolved
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet JazzHR an?
JazzHR bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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