TrekkSoft

4,4 (228)
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Verwalte, vermarkte und verkaufe mit einer einzigen Tour- und Aktivitätslösung.

Über TrekkSoft

Mit der Buchungssoftware von TrekkSoft kannst du deine eigene personalisierte, markengeschützte Website einrichten, auf der du deine Produkte beschreiben, Live-Bestände veröffentlichen, für deine Produkte werben, Rabatte anbieten und Zahlungen akzeptieren kannst.

Trekksoft bietet jederzeit mobilen Zugriff auf Live-Buchungsinformationen für Endnutzer, Agenten und Mitarbeiter. Die Buchungssoftware kann über ein integriertes Widget in deine aktuelle Website integriert werden.

Du kannst den TrekkSoft-Kanalmanager verwenden, um deine Touren und Aktivitäten den Vertriebspartnern der Branche vorzustellen, du kannst deine Touren auch auf den Websites anderer Anbieter verkaufen oder ihnen erlauben, ihre Touren auf deiner Website zu verkaufen.

TrekkSoft bietet eine Reisemanagementlösung für Reiseunternehmen, mit der sowohl das Backend als auch die Frontend-Operationen deines E-Commerce-Shops verwaltet werden können. Durch die Erstellung deiner eigenen Marken-Website sowie die Möglichkeit, TrekkSoft in andere Websites zu integrieren, kannst du eine effizientere und persönlichere Nutzererfahrung schaffen.

Über verschiedene Nutzerrechte und Zugriffsberechtigungen kannst du TrekkSoft sowohl für den Verkauf an Agenten nutzen, als auch über ein einfach zu bedienendes CMS-Tool Änderungen an deiner Website vornehmen.

TrekkSoft ist mobilfreundlich, sodass Agenten, Kunden und Vertriebsmitarbeiter Touren von ihren mobilen Geräten verkaufen, organisieren und bezahlen können. Du kannst die API von TrekkSoft verwenden, um die App in deine anderen Systeme und Plattformen einzubinden. Integriere Facebook- und Google-Anzeigen und verwende Werbetools wie Rabattcodes, um neue Kunden anzuziehen.

Bewirb deine Touren und Aktivitäten auf dem TrekkSoft-Marktplatz, TrekkMarket, und nutze die Software, um Zahlungen online abzuwickeln. Das TrekkSoft Payment Gateway ist sicher und führt wöchentliche Auszahlungen auf dein Bankkonto aus. Trekksoft kann auch in andere Zahlungsgateways integriert werden.


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TrekkSoft

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VS.
Häufig bewertet

Startpreis

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Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

65
34

Integrationen

13
116

Bedienkomfort

4,2 (228)
4,5 (3.071)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (228)
4,4 (3.071)

Kundenservice

4,4 (228)
4,3 (3.071)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Stripe

4,6
Nr. 1 Alternative zu TrekkSoft
Stripe ist ein Online-Zahlungsabwicklungs-Tool für Internet-Unternehmen. Stripe kümmert sich um alles, einschließlich...

Bókun

4,7
Nr. 2 Alternative zu TrekkSoft
Bokun ist eine cloudbasierte Buchungsmanagementlösung, mit der kleine bis große Reise- und Tourismusunternehmen...

Regiondo

4,2
Nr. 3 Alternative zu TrekkSoft
Regiondo ist ein Online-Buchungssystem für Freizeit- und Aktivitätsanbieter zur Verwaltung und Buchung von Besuchen und...

Rezdy

4,6
Nr. 4 Alternative zu TrekkSoft
Rezdy ist eine cloudbasierte Reservierungs- und Buchungssoftware, die speziell für Anbieter*innen von Touren, Aktivitäte...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(228)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du TrekkSoft bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 228 Bewertungen
Aleksander
Aleksander
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Continously evolving to a better product

Bewertet am 20.10.2017

Booking software, easy management, great service, fresh websites, easy accounting

Booking software, easy management, great service, fresh websites, easy accounting

Vorteile

2 years ago, when I was looking for a Tour management software, I was looking something like Trekksoft: Easy to use backoffice dashboard, friendly, dynamic and easy to use websites, Costumer support is on point: helpful, friendly and fast. It has improved a lot in the last 6 years with the new account manager, the service has become quicker and friendlier. Appart from that, interesting and up to date webinars, Ebooks and other news. Booking system works pretty well and accepts all kind of credit cards.

Nachteile

There were some cons at the beginning (we started using Trekksoft 2 years ago) but most of the issues have been addressed or corrected. We are now enjoying a very estable service.
One of my only cons Is that I still dont see a what to offer better rates for early bird bookings (my old booking system use to have it).
For the price, Trekksoft is pricey but worth it in the long term (if you join one of their annual suscriptions). I still find disappointing to pay for each offline booking (when I never use their Payment Gateway) having a professional account, that is probably my biggest con.
Regardless, is a great software and I believe they will keep getting better over the years.

Antwort von TrekkSoft

Hi Aleksander,

Thank you very much for taking the time to leave us a review on your experience so far.

We have 2 options which may be suitable for you to charge early bird pricing . I will ask your account manager Renan to reach out to you and see if it will be a suitable solution for your business.

We look forward to a very successful 2018 working with you.

Best Regards,
Rob Smith
Head Customer Success Management

SOFIA
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Easy & Simple website and reservation platform!

Bewertet am 18.5.2021

We are in general satisfied with TrekkSoft. We have build up our website with this platform and...

We are in general satisfied with TrekkSoft. We have build up our website with this platform and it’s easy cause we can manage it all our self, which saves a lot of time and money. Although sometimes we feel the website can offer more up to date tools so we can create an even better and friendly site.
The reservation platform is easy but can also need more tools.
Customer service shall continue to strive to be even better and they will be all ok.

Vorteile

Website:
It’s very easy to use with drag and drop function. Few but good different styles of templates, fonts and shape to choose from.
Not to many functions which sometimes can limit your needs.
Reservation Platform:
Also very easy platform with simple steps of adding an activity. In general working very good from when guests make a reservation, cancellation etc.

Nachteile

Customer service had sometime some delays to solve our problems/issues. The follow up was missing. We reported it and can lately see a change towards the better.
Information with news and changes to us have sometime been lacking, but also this is getting better.

Antwort von TrekkSoft

Dear Sofia,

Thank you for taking the time to leave us this review. We certainly appreciate your feedback as this helps us to consistently improve.

Happy to hear that you see improvement in our service, I sent this info to our support team lead and he was pleased to hear that you consider that the team is performing better lately.

I will as well share the info about the website with our product team for any future improvements.

We are looking forward to many more years of partnership.

Best,

The TrekkSoft Team

Jesse
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Being buried in a pit of fire ants would be better

Bewertet am 22.5.2017

Every now and then, after weeks and weeks and weeks of complaints, and a lot of bs dripping with...

Every now and then, after weeks and weeks and weeks of complaints, and a lot of bs dripping with bad sales training, we finally get transferred to an actual technician who comes up with a solution that sort of solves one of the myriad issues we're having with their software.......then he goes on holiday for a month with no notice. Guess this isn't really a pro in the end.

I will never, ever trust a salesperson again. Lesson learned! Thanks Trekksoft!

Nachteile

1) The setup is counter-intuitive: information for a single tour is spread into two main branches of the software, so that you have to navigate to two different lists of tours to see who is booked on a tour and for instance, change the name of the tour.

1.5) Those two lists are ordered by date, one starting with the next tour, and the other with the tour farthest away. No way to reverse it.

2) When sending people payment links, the page is ugly and is impossible to edit. When people pay, they receive no automatic confirmation email. We were told we can automate that, but only when we send the payment link.......so people will receive their ticket before paying. Nothing confusing about that. Right? Oh, also, no personal info (email, phone number, etc) is taken when they pay.

3) The app doesn't work at all, and the mobile site is unusable. It worked for a total of 6 days in the last 4 months.

4) Since we allow people to buy more than one ticket at a time, we have to make a choice of getting personal info from each guest, or (theoretically) getting one name/number/email per basket, which would be fine, except that info doesn't make it on to the guest list on the app. Useless.

5) Several features were promised that simply don't work the way we were explicitly told they were. When this became apparent (in our first phone call after paying), we asked for a refund. They offered us and extra month of "service."

The list goes on, but no space lef

Francesca
Francesca
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

It Actually Works Consistently!

Bewertet am 5.11.2017

Vorteile

The ability to have an integrated webpage, booking system, and reservation support system all in one, saves so much time and money. Change your schedule? Add a trip? Change it once, immediately updated on the webpage, etc. Support has been very friendly, and unlike other systems, the system works consistently. It calculates taxes correctly. It keeps a complete reservation history - no trying to guess what happened or why. We looked around a lot, made a couple of changes to what we used. This is the best by a long shot. And more comprehensive.

Nachteile

The system has a lot of flexibility - so you will probably go through a few tweaks until you find the mix of options you prefer. There may not be a simple 1-2-3 setup guide that fits your particular operations, but chances are it WILL do what you want. It will never lose information on you, and they are good at fixing/adding tools that the user base requests. The platform technology is modern, clean interface, interfaces with the big reservation portals (Viator, etc).

Antwort von TrekkSoft

Hi Francesca ,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience so far. We are delighted to hear of your success with TrekkSoft.
Your account manager Renan is available for you if needed anytime.

Thanks ,
The TrekkSoft Team

An
An
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Trekksoft help me to find new way to connect with huge potential customers through internet

Bewertet am 28.3.2018

Vorteile

Trekksoft is fine booking engine, good for SEO, secure and easy to use system. Moreover, this is a travel platform for local travel agency to share their best tour product with their best price to over the world

Nachteile

Trekksoft should have a contract with other big company such as Agoda, Skyscaners or Amadeus ... then share the sub contract to other Trekk users as the program of Google Adsense. My idea is to maximize the benefit of the Trekk users and help the trekk user 'web more interesting with much more value information. If the trekk user are the big companies, they can do themself easily to contact and link to other platform to maximize benefit, but for the small company, it will take more time.

Antwort von TrekkSoft

Hi An Bui ,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience so far. We are delighted to hear of your success with TrekkSoft.

The TrekkSoft Team

5 von 228 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

TrekkSoft Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TrekkSoft.

TrekkSoft bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

TrekkSoft hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

TrekkSoft unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

TrekkSoft unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

TrekkSoft kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Braintree, Google Analytics 360, Google Calendar, Joomla, Meta for Business, Ogone, Optimizely, PayPal, Stripe, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk Suite

TrekkSoft bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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