Customer.io

Über Customer.io
Die meisten Erfahrungen, die man mit irgendwelchen Unternehmen hat, sind nicht besonders gut. Wann warst du irgendwann einmal von deinem Stromanbieter oder deinem Mobilfunkprovider begeistert?
Das ist nicht die Welt, in der man leben möchte, oder?
Lass dir dabei helfen, zufriedene Kunden zu gewinnen.
Mit Customer.io wirst du sehen, dass zufriedene Kunden aus echten, relevanten Interaktionen hervorgehen. Zufriedenen Kunden ist dein Unternehmen nicht egal. Zufriedene Kunden zahlen gerne. Und zufriedene Kunden erzählen es ihren Freunden.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Verlagswesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Solid features and capabilities for a reasonable price
Bewertet am 5.6.2023
Vorteile
The features and capabilities offered are great for the price. Strong Customer Service as well.
Nachteile
Sometimes our/their APIs don't push data correctly.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
One of the best email marketing tools I've used!
Bewertet am 17.1.2023
I've been using Customer.io for almost two years and couldn't be happier with our experience! It...
I've been using Customer.io for almost two years and couldn't be happier with our experience! It was super easy to transition from our previous email client and integrate and connect with our other software. It's been an important piece of our marketing strategy and has helped us generate upsells and new leads.
Vorteile
I've worked in many email marketing tools over the years and Customer.io is by far the easiest to use for every member on our marketing team! The drag and drop tool has really helped us achieve the same brand look across every email we send - and it's easy enough that even our copywriters can create emails. No designers or developers needed!
Nachteile
The only limitation is that I wish the dashboard and interface was a bit more user friendly. I feel like the image library is buried. I feel like there's so many impressive C.io features get hidden. I also wish you set your "Email Settings" in your Team Profile and those settings could be applied to every email instead of manually inputting them each time.
Warum Customer.io gewählt wurde
We were not happy with the usability of Intercom for our Marketing Emails. The functionality of C.io was seamless and so easy to use for our entire team. As a designer, I was able to create a library of row designs tailored to our brand library so now anyone on the team can throw together a branded, well-designed email. C.io has made my job SO much easier!Zuvor genutzte Software
IntercomGründe für den Wechsel zu Customer.io
We had various demo calls with the alternative products listed above and C.io stood out to our entire team. The ease of use was unmatched. It was exactly the platform we had been looking for.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Monthly contracts can't be downgraded
Bewertet am 31.3.2023
Unfortunately, can't recommend
Unfortunately, can't recommend
Vorteile
Customer.io is a pretty good, capable tool. Easy to get data in and easy to create communications and journeys for your customers.
Nachteile
I pay monthly and they will not allow me to right-size my usage to a lower amount until a year has elapsed. Really odd.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The marketing campaign tool for any startup, scaleup or e-commerce that want a reliable tool...
Bewertet am 5.1.2023
Vorteile
The UI/UX is really great and intuitive. It comes with a lot of features and different channels. It can be used by many different types of people, from not knowing how to code at all, to more advanced users. Enabling complex possibilities.
Nachteile
Setting up our dedicated preference center required quite some time and resources. Plus it did break native campaign tracking as well as the native unsubscribe button. But they are coming with a new feature on this side really soon.The second pain is focused on data analysis. There is quite some interesting data point, but it can quickly get tough when you try to extract specific behavior or data point. They know about it and are working also on this big part of the product.
Gründe für den Wechsel zu Customer.io
The core product strength, the great UX, a comprehensive and competitive pricing- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A Great Marketing Automation Platform with an amazing support team
Bewertet am 30.12.2022
We are mainly using C.io for lead nurturing purposes. We are quite confident with the fact they...
We are mainly using C.io for lead nurturing purposes. We are quite confident with the fact they will improve their product with better reporting features.
Vorteile
I've tried many marketing automation tools and Customer.io is clearly making a difference in terms of UX, documentation, and customer support!
Nachteile
It can be quite complex sometimes according to your needs but thanks to their great UX, documentation, and support team, you'll find solutions. There are some missing features (eg. cohort analysis) but hopefully, they are working on it.
Customer.io Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Customer.io.F. Welche Preispläne bietet Customer.io an?
Customer.io bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 100,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Customer.io?
Customer.io hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Customer.io unterstützt?
Customer.io unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Customer.io mobile Geräte?
Customer.io unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Customer.io?
Customer.io kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AWS Lambda, Acuity Scheduling, AdRoll, Aha!, Airtable, Amazon Polly, Amazon Redshift, Amazon S3, Amplitude, Appcues, AppsFlyer, Asana, AtomX Live Chat, Attribution, Azure Blob Storage, Basecamp, Bitbucket, Bizzabo, Branch, Buffer, Calendly, Census, Chameleon, Chargebee, Clearbit, ClickFunnels, Close, Contactually, Cratejoy, Crowdcast, Dasheroo, Digioh, Drift, Emailable, Eventbrite, Faraday, Gist, GitHub, GitLab, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Google Tag Manager 360, Gravity Forms, GrowSurf, Harvest, Hello Bar, Help Scout, Hightouch, HubSpot CRM, Hull, Inkit, InnerTrends, Intercom, Jira, Jotform, Kajabi, LeadSync, LeadsBridge, LiftIgniter, LinkedIn for Business, Litmus, Livestorm, LoyaltyLion, Mailgun, Mailjet, Make, ManyChat, Matomo, Microsoft SQL Server, Mixpanel, Mobile Text Alerts, MySQL, Netlify, NeverBounce, NiftyImages, Nimble, Northpass, Nosto, OneSignal, Online Auction System, OptinMonster, Panoply, PayPal, Pinterest, Pipedrive, Podia, Poplar, Poptin, PostgreSQL, Productboard, Qualaroo, Quokka, Recharge, Recurly, RightMessage, RudderStack, STITCH, SatisMeter, Segment, Shopify, Sinch MessageMedia, Singular, Slack, Snowflake, Snowplow BDP, SparkPost, Stitch, Stripe, SugarCRM, SupportBee, SurveyMonkey, Survicate, TeleSign Platform, Trello, Trustpilot, Twilio, Unbounce, UserVoice, WPForms, WhatsApp, Wistia, WooCommerce, WordPress, YouCanBook.me, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho Forms, authorize.net, mParticle, mailfloss, n8n.io
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Customer.io an?
Customer.io bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
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