GetFeedback
Über GetFeedback
GetFeedback ist eine führende Lösung für das Management von Unternehmens-Feedback.
Mit GetFeedback kannst du auf einfache Weise ansprechende Markenumfragen erstellen, die die Antwortraten verbessern. Echtzeit-Dashboards und Text Analytics von GetFeedback helfen Unternehmen dabei, Feedback umzusetzen. Nutze die erweiterten Funktionen wie Umfragelogik und Platzhalter, um Umfragen zu personalisieren und das Engagement zu steigern. Sende Umfragen direkt über GetFeedback oder über deinen bevorzugten E-Mail-Anbieter.
GetFeedback wurde von zwei ehemaligen Salesforce-Führungskräften erstellt, die bessere Umfragen an ihre Kunden senden wollten, und hat sich schnell zur bestbewertetsten Umfragesoftware für Salesforce entwickelt. Mit der Salesforce-Integration von GetFeedback kannst du Feedback direkt in deine Kundendaten aufnehmen. Unternehmen können Umfragen basierend auf Aktivitäten in Salesforce auslösen, Feedbackdaten automatisch an Salesforce weiterleiten und Warnmeldungen basierend auf Antworten initiieren. Das Endergebnis? Ein vollständig integriertes, stets aktives Feedback-Programm.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Bullhorn ATS & CRM
Microsoft SharePoint
Hootsuite
FigPii
Nutzerbewertungen
Hast du GetFeedback bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction...
Bewertet am 9.7.2019
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we...
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.
Vorteile
GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.
Nachteile
It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.
In Betracht gezogene Alternativen
Bullhorn ATS & CRMZuvor genutzte Software
Bullhorn ATS & CRMGründe für den Wechsel zu GetFeedback
GetFeedback has the best design interface and allows you to create surveys that work in Salesforce. It's simply done right.- Branche: Forschung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
It functions well to gather continuing feedback.
Bewertet am 26.10.2022
We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user...
We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user straightforward questions in context. The survey's in-context component is crucial since Usabilla gives us the option to choose a target sample, location, or event trigger for the survey, such as when a user discovers a new feature on a page.
Vorteile
To gather user input, Usabilla may be added to website. The survey options for active and passive feedback are both used. The application is user-friendly and provides excellent reporting features. All levels of the business may easily access the analytics because they are displayed in a clear and appealing way. No of the user's degree of understanding, it is well designed and understandable.Moment of truth surveys provided us with information about the issues that users were having with our portal.
Nachteile
It does not permit video responses or screen recordings of the user, unlike some of its rivals.It is mainly restricted to desktop browsers and apps rather than mobile web.Targeting certain javascript event triggers requires some engineering assistance.
In Betracht gezogene Alternativen
FigPiiWarum GetFeedback gewählt wurde
Before choosing Usabilla, I spoke with a number of other businesses in a similar industry, and they all agreed that they offered the greatest quality at the best price.Zuvor genutzte Software
Hootsuite- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Easy-to-use but extremely expensive
Bewertet am 27.5.2020
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys...
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional!
On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.
Vorteile
Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce.
It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce.
Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!
Nachteile
Very expensive if you want to have the Salesforce connection.
Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc.
Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Good, yet overrated and overpriced.
Bewertet am 8.5.2024
Everything what is related to the surveys, set up and data collection is great. It is very solid...
Everything what is related to the surveys, set up and data collection is great. It is very solid and reliable tool. I believe it is one of the best on the market. However, when it comes to analyzing data it is a nightmare for two reasons. The platform doesn't provide a possibility to do some in-depth analyze and at the same time is very hard to export data in any other way than csv format.
Vorteile
It is a quite good service of a high quality. Get Feedback is very reliable and provides an array of features for people dealing with the customer experience. The design of the surveys are modern and slick, there are plenty of questions types, branching logic is great, triggers work just fine and of course all these can be pushed to the CRM.
Nachteile
The costs are way too high. Reporting and visualization capabilities are very limited. Another problem is the integration is not that reliable and prone to mistakes. The native integration with the CRM provides data in very unusable way and any sort of aggregation and data wrangling ends up being quite difficult.
- Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Great product, large price tag
Bewertet am 13.10.2022
This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not...
This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not being worth the cost after the price structure adjustment.
Vorteile
This survey tool was so easy to use and created beautiful, highly functional, versatile feedback forms. I loved sending these out to our event and program participants to gather feedback and receive meaningful data.
My database coordinator loved that it was a native Salesforce app.
Nachteile
The customer support was not great. The ability to send a link to the survey through my own work email/campaign blast was an additional cost, so I had to manually add all recipients and send the survey through the platform itself, which was time consuming and created an additional communications task for me.
We stopped using GetFeedback after they dramatically increased their pricing. It was not a justifiable cost for our organization when there are so many affordable survey options.
In Betracht gezogene Alternativen
SurveyMonkeyWarum GetFeedback gewählt wurde
Get Feedback is native to Salesforce and had higher functionality and was more attractive.GetFeedback Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GetFeedback.F. Welche Preispläne bietet GetFeedback an?
GetFeedback bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 50,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von GetFeedback?
GetFeedback hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von GetFeedback unterstützt?
GetFeedback unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch
F. Unterstützt GetFeedback mobile Geräte?
GetFeedback unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert GetFeedback?
GetFeedback kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Acoustic, Acoustic Marketing Cloud, Adobe Analytics, Chattermill, Contentsquare, Google Analytics 360, Jira, Medallia Digital Experience Analytics, Optimizely, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, SalesforceIQ, Slack, Tealium Customer Data Hub, Zapier, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet GetFeedback an?
GetFeedback bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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