PROMYS CRM Help Desk PSA

Cloudbasierte CRM-, Helpdesk- und PSA-Software.

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PROMYS CRM Help Desk PSA Übersicht

Was ist PROMYS CRM Help Desk PSA?

Promys bietet Kunden eine End-to-End-Workflow-Lösung, die CRM, Helpdesk, Angebotserstellung, Abrechnung, Inventar, Einblicke für Führungskräfte und Umsatzprognosen integriert. Ideale Kunden von Promys sind IT- und Managed-Services-Anbieter, Sicherheitstechnologieanbieter, A/V-Integratoren und BMS-Anbieter, die genau prognostizieren, Rechnungen stellen und Kunden bedienen möchten.

Die Executive Reporting-Funktion von Promys bietet Echtzeitberichte zu wichtigen Geschäftsstatistiken, einschließlich Umsatz und Marge, Prognosen und Projektrentabilität. Dies verbessert die bereits robuste Funktion von Promys, indem es den Kunden eine konsolidierte, leicht zu lesende Ansicht ihrer kritischen Daten bietet.

PROMYS CRM Help Desk PSA Übersicht

Kosten

Beginnt ab
39,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

PROMYS CRM Help Desk PSA Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Europa, Lateinamerika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

PROMYS CRM Help Desk PSA Screenshot: Resource calendar
PROMYS CRM Help Desk PSA Screenshot: Resource calendar PROMYS CRM Help Desk PSA Screenshot: PROMYS Dashboard PROMYS CRM Help Desk PSA Screenshot: Company screen PROMYS CRM Help Desk PSA Screenshot: Promys Enterprise mobile

PROMYS CRM Help Desk PSA Bewertungen

PROMYS CRM Help Desk PSA Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
24

Sehr gut
3

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,9
100% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Promys serves as the backbone to our operations and I can’t imagine where we would be without...


Mit Google übersetzen
Erik W.

Promys PSA software review

The software has had good buy in from our team. We are actively quoting, managing projects, managing field services and time sheets with the application. Promys' service and support has been exceptional.


Mit Google übersetzen
Rich T.

PROMYS is in a different class compared to traditional PSA software

In another life I was a power user of one of the more heavily marketed PSA's, so I'm very familiar with that tool's capabilities. We did a very deep dive evaluating PROMYS compared to several other solutions. It was clear very early in the evaluation, that for a Cisco Gold partner our size, PROMYS was a far better fit than traditional PSA's. PROMYS is significantly stronger from a forecasting & planning perspective and provides far better visibility into mid-project profitability. Margin and profitability reporting are in a completely different class. PROMYS didn't just "win" our PSA evaluation, for a business our size, the traditional PSA's weren't even options any more.


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Pat M.

Promys PSA is a great replacement for Salesforce, Remedy (Help Desk) and MS Project

Since implementing Promys we can quote more competitively, mange projects and managed service contracts more profitably and turn around customer support issues more quickly.


Mit Google übersetzen
Meredith D.

Promys helps me run my business more profitably. Customer Support is outstanding.

Promys PSA has made it much easier for my team to stay on top of sales, project delivery, managed services/support contracts and customer support issues.
Promys PSA has given me better visibility and controls to manage the profitability of my business.


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Verifizierter Rezensent
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Promys serves as the backbone to our operations and I can’t imagine where we would be without it.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.4.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Promys ties all the aspects of the sales cycle together from opportunity to invoice. The reporting features are very flexible including the standard reports and the ability to export a variety of information from the multi-functional SO Items Processing screen. Promys applies edits that enforce good business practices.

Nachteile

There are so many features in Promys that it can be hard to remember how to use a feature that is used only occasionally. However, the support staff is very quick to respond and retrain when needed.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Erik W.
Branche: Sicherheit & Untersuchungen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Promys PSA software review

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The software has had good buy in from our team. We are actively quoting, managing projects, managing field services and time sheets with the application. Promys' service and support has been exceptional.

Vorteile

Promys is a complete business process software fully integrated with our accounting package.

Nachteile

Reporting improvments are on my wish list.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Rich T.
Übersetzen auf: Deutsch

PROMYS is in a different class compared to traditional PSA software

Bewertet am 6.6.2013
Quelle der Bewertung: Capterra

In another life I was a power user of one of the more heavily marketed PSA's, so I'm very familiar with that tool's capabilities. We did a very deep dive evaluating PROMYS compared to several other solutions. It was clear very early in the evaluation, that for a Cisco Gold partner our size, PROMYS was a far better fit than traditional PSA's. PROMYS is significantly stronger from a forecasting & planning perspective and provides far better visibility into mid-project profitability. Margin and profitability reporting are in a completely different class. PROMYS didn't just "win" our PSA evaluation, for a business our size, the traditional PSA's weren't even options any more.

Vorteile

Fantastic margin reporting and analytics across projects, customers and products
Very strong Project Management and Labor Analysis capabilities
Good Help Desk and Service Contract management functionality
Proactive customer support
Very structured implementation approach that drove industry best practices and user adoption

Nachteile

Integration with Sage X3 is very strong, but took slightly longer than expected
Initially it was hard to get our executive team to look at PROMYS because it's less well known than the big two PSA's.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Pat M.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Promys PSA is a great replacement for Salesforce, Remedy (Help Desk) and MS Project

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.5.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Since implementing Promys we can quote more competitively, mange projects and managed service contracts more profitably and turn around customer support issues more quickly.

Vorteile

Before Promys PSA we had Salesforce.com for CRM & quoting, Remedy for Help Desk and PM’s used MS Project or Excel spreadsheets. The disconnects between those software products meant we were constantly re-keying data and having to pull data from multiple systems to create management reports, which always seemed out of date. It was difficult to get good visibility into Job Costing, Managed Service Contract profitability or cycle lessons learned from one department to another. Promys brought all of those modules and data together in one system, which has made our employees much more efficient and effective. Promys PSA has given our management team great visibility into line of business profitability and profitability leaks.

Nachteile

The Great Plains integration took a little longer than we had hoped, but now that it's up and running it's a very robust integration.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Meredith D.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Promys helps me run my business more profitably. Customer Support is outstanding.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 23.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Promys PSA has made it much easier for my team to stay on top of sales, project delivery, managed services/support contracts and customer support issues.
Promys PSA has given me better visibility and controls to manage the profitability of my business.

Vorteile

Prior to implementing Promys PSA our biggest challenge was the lack of visibility and coordination between departments. Having several different disconnected business software solutions resulted in a constant Easter egg hunt for the most current data on billable time, managed services contract profitability, renewal dates and project profitability. Coordinating equipment, software and service delivery was especially complicated. Tracking all this data between different systems and in spreadsheets was time consuming and stressful for the employees and management.

The Promys PSA solution captures and manages all of that information in one integrated and easy to use solution. Promys PSA has made it much easier for my team to stay on top of sales, project delivery, managed services/support contracts and customer support issues. Promys PSA has given me better visibility and controls to manage the profitability of my business.

Nachteile

Installation took a little longer than expected. But the Promys implementation and support teams are very responsive.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,8/10
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PROMYS CRM Help Desk PSA Preis

PROMYS CRM Help Desk PSA Preis

Beginnt ab
39,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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PROMYS CRM Help Desk PSA Funktionen

PROMYS CRM Help Desk PSA Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Aufgaben-Nachverfolgung
Aufgabenmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Drag-and-Drop-Oberfläche
Fortschrittsverfolgung
Gantt-Diagramme
Integration von Dritten
Mehrere Projekte
Priorisierung
Prognosen
Projekt-Nachverfolgung
Projektmanagement
Projektplanung
Projektzeiterfassung
Stundenzettel
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

PROMYS CRM Help Desk PSA Häufig gestellte Fragen

PROMYS CRM Help Desk PSA Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PROMYS CRM Help Desk PSA.

F. Welche Preispläne bietet PROMYS CRM Help Desk PSA an?

PROMYS CRM Help Desk PSA bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 39,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von PROMYS CRM Help Desk PSA?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von PROMYS CRM Help Desk PSA

F. Wer sind die typischen Nutzer von PROMYS CRM Help Desk PSA?

PROMYS CRM Help Desk PSA hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von PROMYS CRM Help Desk PSA unterstützt?

PROMYS CRM Help Desk PSA unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet PROMYS CRM Help Desk PSA an?

PROMYS CRM Help Desk PSA hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt PROMYS CRM Help Desk PSA mobile Geräte?

PROMYS CRM Help Desk PSA unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PROMYS CRM Help Desk PSA?

PROMYS CRM Help Desk PSA kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Acumatica Cloud ERP, Continuum Fortify, Google Calendar, Kaseya VSA, LogicMonitor, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Outlook, NinjaRMM, QuickBooks, Sage 50cloud

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PROMYS CRM Help Desk PSA an?

PROMYS CRM Help Desk PSA bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen