MemberClicks

4,3 (468)
Eine Bewertung schreiben
All-in-one-Software für die Mitgliederverwaltung.

Über MemberClicks

Mit MemberClicks können Unternehmen Zeit und Geld sparen und gleichzeitig das Beste aus dem Web herausholen. Das Unternehmen bietet eine umfassende Softwarelösung an, um die alltäglichen technologischen Anforderungen kleiner Personalverbände zu vereinfachen.

Erleichtere die Verwaltung deiner Vereinigung, indem du die Mitgliederverwaltung, Anträge, Beitragsverlängerungen, Veranstaltungsregistrierungen und vieles mehr in einer intuitiven Lösung abwickelst. Die Lösung kann als eigenständige Mitglieder-Website und soziale Gemeinschaft für deine Vereinigung fungieren oder sich nahtlos in deine bestehende Website integrieren.

Das Unternehmen verstehen kleine Belegschaften und wurde von Grund auf um ihre einzigartigen Bedürfnisse herum aufgebaut. Aufgrund der knappen Zeit, des begrenzten Budgets und des mangelnden technischen Know-hows haben die meisten kleinen Mitarbeiter mit der Implementierung und Wartung der Verbandstechnologie zu kämpfen. Aus diesem Grund setzen sich die Mitarbeiter besonders ein, um zusammen mit den Produkten einen außergewöhnlichen Kundenservice zu bieten.

Mit MemberClicks erhältst du einen umfassenden, geführten Implementierungsprozess von einem engagierten Kundenbetreuer, der dich in die Lage versetzt, deine Arbeit zu erledigen. Wenn du Hilfe benötigst, erhältst du unbegrenzten Support von einem leicht erreichbaren, fachkundigen Team. Zudem hast du rund um die Uhr Zugang zu fortlaufenden Schulungsmöglichkeiten, Wartungspaketen, wertvollen kostenlosen Dienstleistungen und einer Vielzahl von Ressourcen. Das Ziel ist es, dich glücklich zu machen, damit du gerne mit dem Unternehmen zusammenarbeitest.


Bilder

MemberClicks Software - 1
MemberClicks Software - 2
MemberClicks Software - 3
MemberClicks Software - 4
MemberClicks Software - 5
MemberClicks Software - 6
11 weitere anzeigen
Videos zu MemberClicks
Videos zu MemberClicks
Videos zu MemberClicks
Videos zu MemberClicks
Videos zu MemberClicks
MemberClicks Software - 1
MemberClicks Software - 2
MemberClicks Software - 3
MemberClicks Software - 4
MemberClicks Software - 5
MemberClicks Software - 6

Du bist nicht sicher, ob MemberClicks das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MemberClicks

4,3 (468)
VS.

Startpreis

3.500,00 $
Jahr
99,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

77
56

Integrationen

1
1

Bedienkomfort

4,0 (468)
4,0 (71)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (468)
3,7 (71)

Kundenservice

4,7 (468)
4,3 (71)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Member Solutions

4,0
Nr. 1 Alternative zu MemberClicks
Member Solutions ist eine cloudbasierte Mitgliederverwaltungssoftware für Fitnessclubs, Yoga- und Pilates-Studios,...

Membee

4,3
Nr. 2 Alternative zu MemberClicks
Membee ist eine automatisierte Online-Mitgliederverwaltungslösung für mitgliederbasierte Organisationen, die integrierte...

MemberMax

4,1
Nr. 3 Alternative zu MemberClicks
MemberMax ist eine cloudbasierte Lösung, die Handels- und Berufsverbände bei der Verwaltung von Mitgliedschaften und...

MemberSuite

4,1
Nr. 4 Alternative zu MemberClicks
MemberSuite ist eine cloudbasierte Vereinssoftware (AMS) für gemeinnützige Organisationen und Verbände, die eine...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(468)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,0/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du MemberClicks bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 468 Bewertungen
Jill
Jill
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The customer support was OUTSTANDING. A++++ THANK YOU!!

Bewertet am 2.4.2018

We use Weblink for managing our website, as our CRM and for invoicing our members/ accounts...

We use Weblink for managing our website, as our CRM and for invoicing our members/ accounts receivable. It's a great product and I know we don't even use all of Weblinks capabilities to the full extent that we should be using them. Their customer support is outstanding.

Vorteile

We have been very happy with the Weblink product. It's easy to use and they continue to make investments to keep the technology up to date. One of the things that I appreciate most is their customer support. Recently, we've been making technology upgrades in our organization and on Friday- the last day of the month I could do a bank deposit- Weblink was having trouble talking with Quickbooks because we moved some of our directories.

Nachteile

I don't have anything bad to say about the product other than the issue I had was a problem connecting Weblink to Quickbooks- which has rarely been an issue. The problem started on my end with moving some directories during a technology upgrade.

Rhea
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Definitely gets the job done

Bewertet am 13.10.2020

The on boarding experience was great. The support we received was white glove as we had a large...

The on boarding experience was great. The support we received was white glove as we had a large amount of custom skip logic questions in our forms.

Vorteile

We use this to track our membership and it has been great with the automated reminders and the customization in our membership application form. We also use memberclicks as our event registration system and the connected attributes are great with pre populated info carrying over once someone is signed in.
The newest upgrade that helps us track engagement of our members using the system was a huge improvement. I haven’t had time to play with it enough, but having the snapshot who is engaging with our forums and opening Comms is great.

Nachteile

There is currently no sync with other software where we can move contact info to Mailchimp or or grants program Zengene.

In Betracht gezogene Alternativen

WildApricot

Warum MemberClicks gewählt wurde

It was a terrible system that staff needed help to do everything with.

Gründe für den Wechsel zu MemberClicks

We decided to pay more to get more. After using a bare bones system, we decided a program that saved time and headaches was worth it.
Nancy
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Using product for two months and feeling frustrated

Bewertet am 8.10.2018

I did not have a positive experience with my on-boarding specialist. There was often confusion...

I did not have a positive experience with my on-boarding specialist. There was often confusion about appointment times; work that was promised was not completed timely; in fact, some of it has still not been done and we have been live for two months. When the system went live, renewal notices were sent to all my members and they were only supposed to go to the ones that had lapsed. My Board of Directors approved the rather large expenditure to purchase the system and then my credibility was impacted when I had to explain why members that had already paid for the year, were receiving a bill. Even though I had put in writing to the on-boarding specialist that the renewal notices for 2019 were to go our in November 2018, they went out September 1st. When I questioned this, I was told there was a bit of confusion. Thank goodness the help team members have been responsive and have tried to help sort out any problems.

Vorteile

As the director of a member based association, I contacted my fellow directors in other states that were using MemberClicks to ask about their experience with the product. They all recommended it noting just a few problem areas. I had an amazing demo experience with a very knowledgeable and friendly staff person who sold me on the product. Having the ability to track membership, generate invoices and track payments was a key reason for choosing the product. I hope that in a year's time, my comfort level with using the system will be such that I can realize the benefits we envisioned when purchasing the product. I will say the help desk staff are very responsive and accessible.

Nachteile

I have used other AMS products in other jobs so I have a basis for comparison in terms of what these systems can do. I would like to see MemberClicks streamline the creation of notices for members. For example, right now I have to create a notice for every single type of member (e.g. notice about payment of dues). It would be much easier if I could create a notice and then click which members it applies to rather than having to copy and paste the info into 8 different notices. Also, I know there are videos and staff available by e-mail but it would be helpful to have a guide or instruction manual that includes step by step instructions, rather than having to search through a bunch of articles. Also, I would love to be able to produce membership and revenue reports.

Pam
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Upgrade....still working through things

Bewertet am 20.6.2024

My experience has improved. With the software upgrade, i am still learning. I enjoy the fact that...

My experience has improved. With the software upgrade, i am still learning. I enjoy the fact that i can now speak with help and not correspond soley through chat.

Vorteile

it interfaces with financial programs fairly easily.

Nachteile

i am old school....give me a cookbook manual on how to use this system and trouble shoot....this readying and searching topics is for the birds.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Strong Support for Professional Association

Bewertet am 16.10.2020

Outstanding support not only at initial implementation but throughout our use. MemberClicks...

Outstanding support not only at initial implementation but throughout our use. MemberClicks actively updates and pushes communications to customers. Their support is very responsive and friendly. MemberClicks is receptive to feature requests that they receive and our capabilities have increased as they have made updates with no add-on costs.

Vorteile

Memberclicks has a straight forward editor for website articles and creating forms. The Help Center has updated documentation that often includes easy to follow screen shots and video tutorials. Their support response time when submitting tickets has always been fast as well. The system supported all of our needs for setting up event registrations, with multiple pricing tiers by member type and setting attendee caps for sessions.

Nachteile

Once you select a template for your website you are limited in formatting for creating articles or pages. Access to features such as Circles, forums, elists, and the user profile are a few too many clicks deep for users. Better mobile integration for images to scale appropriately on viewpoint are needed.

5 von 468 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

MemberClicks Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über MemberClicks.

MemberClicks bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 3.500,00 $/Jahr
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

MemberClicks hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500

MemberClicks unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

MemberClicks unterstützt die folgenden Geräte:

MemberClicks kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Zapier

MemberClicks bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für MemberClicks gefundenen Softwarekategorien an.