Über Pike13

Geschäftsinhaber sollten sich auf ihre Kunden konzentrieren, statt unter administrativen Aufgaben begraben zu werden. Deshalb hat das Unternehmen Pike13 entwickelt.

Mit einfacher Planung, Kundenverwaltung und Zahlungsabwicklung macht es Pike13 – maßgeschneidert für den Auftritt und die Optik deines Unternehmens – dir leicht, dein Fitnessgeschäft oder deine Einrichtung für bildende Künste von jedem Smartphone, Tablet oder Desktop-Computer aus zu verwalten. Auf diese Weise kannst du dich darauf konzentrieren, dein Geschäft auszubauen und das zu tun, was du liebst.

Verfolge Umsatz-, Einnahmen- und Bindungsraten mit Echtzeitberichterstattung und -analysen.

Verfolge die Anwesenheit, schreibe Kunden in Kurse ein, aktualisiere oder bestätige den Kursplan und automatisiere Kurswartelisten.

Verwalte die Personalabrechnung ganz einfach, Buchhaltung für variable Preise, Trinkgelder, Boni und Provisionen.

Verwende Kundenprofile, um Verlauf, Fotos, Notizen, Zeitpläne und Zahlungen schnell anzuzeigen und zu aktualisieren, die auf einer mobilfreundlichen Plattform verfügbar sind. Mithilfe von Text- oder E-Mail-Benachrichtigungen können Kunden erfahren, ob Probleme mit ihrem Konto bestehen, sodass du sie angehen kannst, bevor sie zu einem größeren und teuren Problem werden.

Akzeptiere Zahlungen und verkaufe Mitgliedschaften von unterwegs und erhalte weniger komplexe, günstigere und transparente Händler-Verarbeitung ohne versteckte Gebühren. Sende, signiere und speichere digitale Kundenverträge und Verzichtserklärungen sicher durch die Integration in Smartwaiver.

Brande und automatisiere deine E-Mail-Kampagnen durch Integration in BrandBot, MailChimp und Emma.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Schedule classes, courses, camps and appointments. Built-in waivers ensure that no signatures are missed. Customizable fields allow you to capture the client information you want. Reminders and notifications improve attendance and retention rates.
Keep client information in close reach on any device. Quickly view profile information, upcoming activities, account history, and any alerts. Use public or private Notes to add even more detail to profiles. Link dependent and guardian accounts.
99.92% uptime means business is always open. Our on-site development team works hard to provide the most reliable scheduling software available. And if you run into an issue, don't worry. Pike13 customer support is the best in the industry.
Pike13's reporting options all have one thing in common: each one is designed to help you make smart business decisions. Pre-built reports offer robust data to help you focus on the client and financial data that best measures the health of your business.
Embeddable widgets make it easy to display your Pike13 schedule on your website. A free Client App puts your business in your clients' pockets. Available option to brand the Client App to your business.
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Pike13 Screenshot: Schedule classes, courses, camps and appointments. Built-in waivers ensure that no signatures are missed. Customizable fields allow you to capture the client information you want. Reminders and notifications improve attendance and retention rates. Pike13 Screenshot: Keep client information in close reach on any device. Quickly view profile information, upcoming activities, account history, and any alerts. Use public or private Notes to add even more detail to profiles. Link dependent and guardian accounts. Pike13 Screenshot: 99.92% uptime means business is always open. Our on-site development team works hard to provide the most reliable scheduling software available. And if you run into an issue, don't worry. Pike13 customer support is the best in the industry. Pike13 Screenshot: Pike13's reporting options all have one thing in common: each one is designed to help you make smart business decisions. Pre-built reports offer robust data to help you focus on the client and financial data that best measures the health of your business. Pike13 Screenshot: Embeddable widgets make it easy to display your Pike13 schedule on your website. A free Client App puts your business in your clients' pockets. Available option to brand the Client App to your business.

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Pike13: 129

  • API
  • Abonnementverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Administrative Berichterstattung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmeldebestätigung
  • Anmeldung/Aufnahme
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anwesenheitsmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Besuchermanagement
  • Bonus-Management
  • CRM
  • Check-in/Check-out
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Digitale Unterschrift
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Planung
  • Echtzeitüberwachung
  • Einkauf & Empfang
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Elternportal
  • Entschädigungsmanagement
  • Erinnerungen
  • Finanzmanagement
  • Fortschrittsverfolgung
  • Foto-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Gebühren-Management
  • Gruppen-Terminplanung
  • Gruppenanmeldung
  • Haustiergeburtstag-Tracking
  • Haustierpflege
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontenabstimmung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditkartenmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenprofile
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Massenversand
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Management
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Mobile App
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzerprofile
  • Online-Anmeldung
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Registrierung vor Ort
  • Registrierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Sicheres Login
  • Standortverfolgung
  • Stornierungsmanagement
  • Studenten-Management
  • Suchen / filtern
  • Team-Management
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Transaktionshistorie
  • Tägliche Protokolle
  • Umfragen & Feedback
  • Umsatzsteuer-Management
  • Urlaubsverfolgung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verfolgung von Abhängigkeiten
  • Verkaufspunkt POS
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartelisten-Management
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überweisung

Alternativen

WellnessLiving

4,4
Alternative Nr. 1 zu Pike13
WellnessLiving ist eine All-in-one-Lösung für Online-Buchung, Ressourcenplanung, Lead-Generierung und Berichterstattung...

Vagaro

4,7
Alternative Nr. 2 zu Pike13
Vagaro ist eine webbasierte Lösung für Besitzer*innen von Salons und Fitnesscentern, um ihr Geschäft zu bewerben,...

Gymcatch

4,9
Alternative Nr. 3 zu Pike13
Gymcatch enables fitness business owners to save time, increase revenue, and give great customer service to their...

Mindbody

4
Alternative Nr. 4 zu Pike13
Business-Management-Software für Studios, Salons, Fitnessstudios, Wellness-Anbieter und andere auf Klassen und Terminen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(130)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
4/5
Kundenbetreuung
4,1/5

Hast du Pike13 bereits?

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5 von 130 Bewertungen angezeigt
Marissa D.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

We LOVE Pike13. They offer everything a small studio, or a large gym needs to operate.

Bewertet am 4.6.2018

Vorteile

Ease of use, and reliability are amazing! But my FAVORITE thing is definitely the staff app. I can do almost everything from the staff app, so I can work from anywhere, at any time.

From running payroll to creating packages or plans, it does it all. Most apps come with limited function, but this software is almost as complete as the desktop version.

And what I love about the company is they are always trying to get better. We have been users for man years and they add things I haven't even thought about needing. Its a pleasure to be a customer.

Nachteile

The reporting can be a bit confusing for me. Recently they have added a new reporting feature which has much more information, but I still struggle trying to see exactly what I need at times.
But I cant even call it a complaint. I had to really think of something to answer this question.

Antwort von Pike13

Hi Marissa,

Thank you so much for the feedback. We truly appreciate knowing what works and what our customers would like to see. As questions come up about reporting, please continue working with our customer care team and your account manager. We are happy to have calls to help you build exactly what you need to see.

Thank you,
Cindy Schneider
Manager, Customer Success

Rebekah L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Outstanding Software!

Bewertet am 16.8.2019

Absolutely 100% positive and fantastic experience. Customers comment on how easy it is to use and I...

Absolutely 100% positive and fantastic experience. Customers comment on how easy it is to use and I greatly value this software.

Vorteile

I love how versatile it is. i need to be able to run both monthly tuition for regular, weekly classes, plus courses plus punch cards, as my business serves many different populations. I love how easy it was to set-up and how easy it is for my staff to learn. I don't have to provide training for new employees. For the weird times things don't go as planned, customer service is on top of it, very speedy, thorough and helpful.

Nachteile

The reporting end is so versatile that I don't know how to easily pull up reports. there are so many ways to filter, which can be a good thing, but I don't know how to pull it up. I wish I could get notifications when someone buys a particular package that I am waiting to get sold.

Antwort von Pike13

Hi Rebekah,

Thank you so much for taking the time to provide a review of our product. We appreciate the comments and the feedback!

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

Brittnee B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Musik
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Avoid... You will thank me later!

Bewertet am 5.10.2018

I would not recommend Pike13 to anyone due to their poor customer service and their lack of respect...

I would not recommend Pike13 to anyone due to their poor customer service and their lack of respect for their clients.

Vorteile

Booking Emails: I like the fact that the program sends booking emails on a regular basis. Parents like them for the reminders.

Credit Card Processing: It has a nice feature built in that allows credit card processing. They did not tell me upfront that there is a monthly fee associated with it and then said "oh someone should have told you that." Once again, blame game.

Documents: The docusign feature is a nice ad on. However, if you want to customize your form, good luck. Pike13 doesn't really want to help you on this and once again try to play the "stupid" card on it.

Reports: The reports are nice if you can understand how to use them. They are kinda difficult to get around if your account manager does not explain them in detail.

Nachteile

Customer Service Attitude: They don't care once they have your money. Make sure you put a note on your calendar one year out or your service contact will be renewed. Don't expect to speak with anyone over the phone, everything is done through email.

On Boarding: I was indifferent about the on boarding process. The guy belittled me several time about coding and whatnot. I was a graphic and website designer by trade and on numerous occasions he talked in circles to try to confuse me. Basically their software doesn't allow for many custom changes and they would prefer to confuse you instead of being straight forward about it.

Text messaging: This is not default on the product. I was told that it was. All clients have to enable the feature. When you are dealing with 200+ clients you don't want to have to go through this process with every single client on how to sign up, sign on, go through all of their individualized settings - just to set up a text message.

Interface: The interface is very straight forward. There isn't any real customizations on it. You get what you get.

Antwort von Pike13

Hi Brittnee,

Thank you for your review and candor. I am sorry that our service has not met your needs. Your account manager will reach out to you shortly to discuss your cancellation request.

Thank you,
Cindy Schneider
Manager, Customer Success

Kyle S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

PIKE13 is great for recurring billings and online bookings!

Bewertet am 6.1.2021

Overall our experience was exceptional, we are still using and will continue to use PIKE13!

Overall our experience was exceptional, we are still using and will continue to use PIKE13!

Vorteile

Direct online booking for clients, the ability to require a stored credit card in order to reserve time on our schedules, recurring billing and payments, links to MailChimp email marketing, simple interface, easy to navigate and work together among teammates.

Nachteile

No PIKE13 integration to our main Web site aside from Widgets. It was like managing and having two Web sites, somewhat redundant. Customer support is via email. It's hard to get a hold of a person directly but they do their best.

Dan G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Used Pike13 (formerly FrontDesk) for years

Bewertet am 14.4.2020

Overall I was pretty happy the experience, eventually we decided to part ways though.

Overall I was pretty happy the experience, eventually we decided to part ways though.

Vorteile

Very stable platform, app made it easy to access / manage remotely.

Nachteile

I was a grandfathered user on an older plan - I eventually left since I got tired of having limited access to reports and metrics that would be included if I 'upgraded'

Antwort von Pike13

Hi Dan,

Thank you for taking the time to provide a review even after switching platforms. It is great to hear from all of our customers, past and present. We hope you are doing well.

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

5 von 130 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Pike13 Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Pike13.

Pike13 bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 129,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Pike13

Pike13 hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200

Pike13 unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Pike13 unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Pike13 kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Emma, Gmail, Google Calendar, Mailchimp, Microsoft Outlook, PayPal, Paysafe, Perkville, WordPress, Zapier

Pike13 bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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