ChamberMaster

Über ChamberMaster
Das System zum Mitgliedermanagement ist eine ausgereifte Datenbank mit einer benutzerfreundlichen Oberfläche, mit der du alle relevanten Daten von Mitgliedern nachverfolgen und zusammenfassen kannst. Das Hinzufügen von Mitgliedern und das Aktualisieren von Informationen ist ein Kinderspiel. Du verlierst niemals Mitgliederinformationen und hast jederzeit und überall Zugriff auf deine Daten.
Nutze die Vorteile dieser umfassenden Managementlösung für Kammern und Mitglieder. Führe typische Desktop-Aufgaben unterwegs mit der ChamberMaster-App auf deinem Mobilgerät durch.
Bilder
Du bist nicht sicher, ob ChamberMaster das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
VeryConnect

Vagaro

WellnessLiving

Glue Up

Nutzerbewertungen
Hast du ChamberMaster bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great Front-End and Back-End User Experience!
Bewertet am 28.9.2024
ChamberMaster is a much more niched CRM + event management platform perfect for growing Chambers...
ChamberMaster is a much more niched CRM + event management platform perfect for growing Chambers looking to be more intentional with their client management and event management systems!
Vorteile
ChamberMaster is userfriendly for both the back-end and front-end user! As someone who has used the software from both ends - it's a perfect solution for growing Chambers!
Nachteile
It was difficult to find an event for events with reoccurring titles. For example, my client hosts a "Business at Breakfast" event 3x a year, so we had to strategically include the date in the title to easily access the event in the back end. So, if I was searching for a Business at Breakfast event, I had to make sure I looked for the correct date to find the correct records that correlated.

- Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
This created great connection to our members, transformed events, & gave us our own app...
Bewertet am 20.12.2017
It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering...
It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering group emails, to emailing invoices, to selling event tickets online, and more. It really helped make our Chamber more "current" with the technology the business consumers are used to using online.
Vorteile
This software revolutionized how we held events, sold tickets, and displayed sponsorships on our website. It is easy to use, and embeds the data right in our website, making it look like our staff is on top of it all when it is really automated. It also made it extremely easy for Internet users to become members or buy tickets or add to our community calendar without taking up staff time. The online directory with catergories, sub-categories, and the ability of members to change information and upload links, photos, and video was a game-changer in value to our members. It also allowed us to easily facilitate member-to-member discounts online.
Nachteile
There were not enough training videos and tutorials, both for staff and for members. We ended up spending over a year trying to train our members how to change their directory information on their own, and use all of the online features. Additionally, the mobile app for members is a bit clunky and is not as easy to use as the dashboard. It would have been nice to have the app focus on the discounts and other items so members can drive business to each other easily.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
So desperate for an alternative to this garbage!
Bewertet am 16.6.2020
Vorteile
ChamberMaster has lots of features, I'll grant it that!
Nachteile
I don't have time to describe all the cons of this trash; I have to re-do all the work it just lost. But it requires unnecessary steps to do everything, loses content edits constantly, has horrible content editing features, produces endless error messages, and generally makes me hate my job and life itself if I have to use it for more than 15 minutes.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great Starter Software
Bewertet am 2.6.2019
When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and...
When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and events. After searching and trialing multiple products, I settled with Chambermaster based on several selling points. First and foremost, the price point was hard to beat, especially for a non profit. The software provided the features we needed most, and was half the cost of its competitors. Chambermaster stood out on the front end design (website features), which were much more aesthetically pleasing than other options. It did fall short on back end user design (dashboard and user portal for database), however, recent updates have addressed this issue.
Vorteile
Based on price point comparison with functionally, this was the absolute perfect starter software for my organization.
Nachteile
Ease of use based on layout and navigation.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ChamberMasters: The ONLY Chamber Management Software you Need! A+++
Bewertet am 21.2.2017
Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked...
Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked for the Chamber for 21 years, and I can honestly say that implementing our Chamber Management Software and Website has not only made my job much easier and more efficient, but it has aided in increasing our membership & our revenue; increased our website traffic to more than 43,000 visitors per year; and has even taken our Chamber reputation to a new high within the local business community. From the very first program inquiries; to the website launching; to my many questions or an occasional concern; the staff has been cooperative, delightful, and downright neighborly! I couldn't ask for better customer service experiences!
Vorteile
It is so easy to use and includes everything I need for member and website management all in one place.
ChamberMaster Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ChamberMaster.F. Welche Preispläne bietet ChamberMaster an?
ChamberMaster bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 3.900,00 $/Jahr
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von ChamberMaster?
ChamberMaster hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von ChamberMaster unterstützt?
ChamberMaster unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt ChamberMaster mobile Geräte?
ChamberMaster unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ChamberMaster?
ChamberMaster kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact, Mailchimp, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ChamberMaster an?
ChamberMaster bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für ChamberMaster gefundenen Softwarekategorien an.