Scorebuddy

Scorebuddy

QA Software for scoring (Calls/email/chat/social)

4.5/5 (33 Bewertungen)

Scorebuddy Übersicht

Scorebuddy is quality monitoring solution for scoring customer service calls, emails and web chat. Scorebuddy is a dedicated, stand-alone staff scoring system hosted in the cloud, delivered over the web which requires no integration.

With the tool you can design and build your own scorecards, collect results, share, collaborate and review with staff. Scorebuddy is designed to replace spread sheets and static scoring systems. Scorebuddy saves time, and increases accuracy, team leaders and agents love it.

Our clients say; "Scorebuddy has a made a real difference. The simplicity of its design means that the whole team have been able to "hit the ground running" in terms of setting up scorecards and scoring. As and when amendments are needed to scorecards. this is quick and easy, meaning that as business processes change, we can respond immediately."

Scorebuddy can be used for any customer service channel; phonecalls, emails, social media, whitemail, etc. Some of our clients use Scorebuddy in their retail stores scoring customer service interactions at tills on a tablet, other clients use Scorebuddy for onsite auditing.

Scorebuddy can show that quality checks are carried out across the business, this is a very beneficial aspect to heavily regulated industries where compliance and accountability are priorities.

Preis

Beginnt ab
99,00 £/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Open Source
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Scorebuddy Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5/5
97% Positive Bewertungen
17
Ausgezeichnet
15
Sehr gut
1
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Afra M.
Mit Google übersetzen

Good

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Great

Vorteile

Everything was good how ever colours could be more vibrant

Nachteile

Most things were good to other then the speed

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Ivan S.
Mit Google übersetzen

:)

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 29.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Thank you for creating Scorebuddy and thank you for letting me and my team achieve operational excellence on a day-to-day basis.

Vorteile

Excellent matrix, nothing much to add coming from a psychology post-graduate.

Nachteile

Some of the requested reports are coming out with a slight delay in time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Kirby B.
Mit Google übersetzen

Well-Organized Site for Quality Monitoring

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Our office recently introduced Score Buddy to replace our previous quality monitoring program, Blue Pumpkin. Score Buddy is much more user-friendly and is especially perfect for visual-oriented professionals. Information is presented on graphs and in colors, making data easy to understand. It allows you to track progress, work toward incentives, and set team goals. The scoring system is well-organized, allowing comments and attachments. Our previous system was outdated and hard to navigate, so people rarely viewed their evaluations. Because this one sends notifications and is so easy to read, representatives have been more responsive to their evaluations.

Vorteile

-Clean interface with graphs that put data into digestible form
-The scorecard streamlines main points but also expands to see more detail
-Able to attach files and leave comments
-Easy to track individual progress and engage with team members/co-workers
-Web-access allows viewing at the office, home, or on the go

Nachteile

-Bit of learning curve with accessing evaluations
-Some features are hidden at first

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Clare W.
Mit Google übersetzen

Excellent throughout

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Saved so much time and effort and excruciating clicking of buttons and cells in other products.

Vorteile

Control - I kept control of every aspect of our scorecards and didn't have to wait for someone on a service desk to make a change.

Nachteile

The basic module was still far, far superior to what we had before!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
John J.
Mit Google übersetzen

Excellent platform that is an asset we could not do without

Bewertet am 25.5.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

We find Score buddy very user friendly and agent user friendly . We chose Score buddy from recommendations from ex colleagues in Laya healthcare and the stand at the CCMA annual conference.
We would be lost without Scorebuddy now we are using it and have bedded it in as part of our culture in Phonewatch.
Agents being able to log in and view their current and historical calls is a great incentive for buy in for agents usage. Also the ability to let agents score their own calls.
It has given us great insight at a touch of a button into our performance at a call quality level. At bonus calculation time it is given us back valuable time that was spent trawling through excel sheets.
Definitely I would recommend Scorebuddy to any call centre environment as you can build your score cards so easily and quickly and also add new scorecards for new campaigns at anytime.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Scorebuddy Preis

Beginnt ab
99,00 £/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Open Source
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Scorebuddy Funktionen


  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatische Erinnerungen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Elektronische Zahlungen
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobile Integration
  • Social-Media-Integration

Zusätzliche Informationen für Scorebuddy

Schlüssel-Features von Scorebuddy

  • Agent Dashboard
  • Customer Service Monitoring
  • Customizable Reports
  • Customizable Scorecards
  • Multi-channel Monitoring
  • Performance Scoring
  • Quality Score Analytics
  • Quality Score Reports
  • Quality Scorecard Builder
  • Quality Scorecard Designer
  • Root-Cause Analysis
  • Scoring Calibration
  • Self-Scoring
  • Supervisor Dashboard

Vorteile

Improve staff performance.
Saves time scoring and reporting.
All scores in one place with easy reporting and analytics.
Focus training & coaching on what matters.
Increase employee engagement.
Increase customer satisfaction.
Reduce customer churn.
Carry out root cause analysis.

Scorebuddy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Scorebuddy.

F. Welche Preispläne bietet Scorebuddy an?

Scorebuddy bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 £/Monat

Preismodell: Open Source, Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Scorebuddy?

Scorebuddy bietet die folgenden Funktionen:

  • Agent Dashboard
  • Customer Service Monitoring
  • Customizable Reports
  • Customizable Scorecards
  • Multi-channel Monitoring
  • Performance Scoring
  • Quality Score Analytics
  • Quality Score Reports
  • Quality Scorecard Builder
  • Quality Scorecard Designer
  • Root-Cause Analysis
  • Scoring Calibration
  • Self-Scoring
  • Supervisor Dashboard

F. Wer sind die typischen Nutzer von Scorebuddy?

Scorebuddy hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Scorebuddy unterstützt?

Scorebuddy unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Scorebuddy an?

Scorebuddy hat folgende Preismodelle:

Open Source, Abonnement

F. Unterstützt Scorebuddy mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Scorebuddy unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Scorebuddy?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Scorebuddy hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Scorebuddy an?

Scorebuddy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen