Über KnowledgeOwl

KnowledgeOwl bietet eine leistungsstarke und dennoch erschwingliche Wissensbasis-Software für jedes Budget. Da keine Programmierkenntnisse erforderlich sind und die Lernkurve fast gleich Null ist, kannst du damit schnell und einfach eine Wissensdatenbank, ein Handbuch, einen Leitfaden oder ein Portal erstellen. Es ist eine extrem leistungsfähige, extrem erschwingliche und extrem anpassbare Software zur Erstellung von Hilfe und Dokumentation.

KnowledgeOwl enthält Berichtswerkzeuge, die das Kundenverhalten analysieren, um die Leistung deiner Hilfedokumentation zu verstehen. Nutze die von KnowledgeOwl gebotenen verwertbaren Einsichten, um die Nutzbarkeit deiner Wissensdatenbank und die von dir angebotene Kundenerfahrung insgesamt zu verbessern. Einige der Hauptmerkmale der Anwendung von KnowledgeOwl umfassen ein durchsuchbares und zusammenklappbares Inhaltsverzeichnis, Dateien, Bilder und Video-Uploads, die mobil kompatibel sind, ein eingebettetes Kontaktformular-Widget, Artikelempfehlungen und Aufrufe zur Ansicht neuer und aktualisierter Artikel.


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KnowledgeOwl

4,7 (222)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

79,00 $
Monat
10,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

44
104

Integrationen

3
46

Bedienkomfort

4,7 (222)
4,8 (254)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (222)
4,7 (254)

Kundenservice

4,9 (222)
4,8 (254)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Guru

4,8
Nr. 1 Alternative zu KnowledgeOwl
Guru ist eine webbasierte Wissensmanagementlösung, mit der Unternehmen relevante Informationen aus einer Datenbank...

Confluence

4,5
Nr. 2 Alternative zu KnowledgeOwl
Confluence ist ein kollaborativ verwendeter Arbeitsbereich, wo du sämtliche Aufgaben erstellen und verwalten kannst. Ob...

Shelf

4,8
Nr. 3 Alternative zu KnowledgeOwl
Shelf ist eine innovative Wissensautomatisierungsplattform für externe Angestellte, die Unternehmen dabei unterstützt,...

Document360

4,7
Nr. 4 Alternative zu KnowledgeOwl
Document360 ist eine Wissensdatenbankplattform, die es Nutzer*innen ermöglicht, Self-Service-Wissensdatenbanken oder...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(222)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du KnowledgeOwl bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 222 Bewertungen
Aleta
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

Perfect Tool for Training Manual

Bewertet am 23.6.2014

I love HelpGizmo!

I use HelpGizmo to hold all of the documentation I use for training events....

I love HelpGizmo!

I use HelpGizmo to hold all of the documentation I use for training events. Having an online training manual with HelpGizmo benefits me because I don't have to worry about printing and shipping the materials to each city, and it benefits the customers because I can constantly update the documentation ensuring they always have up to date information. It is exactly what I needed!

Using HelpGizmo is simple. When I do have a question, I email the HelpGizmo team and receive a detailed response quickly. They are great!

Vorteile

* Awesome Support
* Easy to Use
* Professional Looking

David
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SaaS as it should be!

Bewertet am 8.1.2021

Exceptional. Our use case for the platform was somewhat unusual and the KO team worked with use...

Exceptional. Our use case for the platform was somewhat unusual and the KO team worked with use from day one to tweak the platform so that it functioned and looked the way we needed. Since deploying the KO platform, our employees are actively engaging with the information we post which has led to an overall improvement in corporate knowledge

A key aspect of KO that set it apart from competitors is the ability for users to "subscribe" to topic areas and receive notification by email when new content is added. Clicking on a link in the notification email directly opens the content in KO.

The use of customized templates we created makes posting new content a breeze and provides a clean and consistent look to the content we post. Our employees comment on how easy it is to digest the content we post. Since launching the platform 2 1/2 years ago, our viewership has grown exponentially.

Vorteile

Ease of setup, price, customizability, and most importantly, world-class support

Nachteile

There are minor aspects that are purely a matter of personal taste and mindset, but nothing of any significance the we would collectively say we don't like. It all works and it works well.

Erin
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

Bewertet am 12.11.2018

Bree
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great platform and Customer Service

Bewertet am 6.5.2016

For the most part, this software is easy and intuitive for a non-technical person to use, although...

For the most part, this software is easy and intuitive for a non-technical person to use, although it may require a little Googling if you haven't dusted off your HTML skills in recent years. Most of the design is point-and-click; images are uploaded and there is a nice visual editor, similar to Wordpress.

One of my favorite features is the option for the software to "fetch" the colors from whatever web address you enter. This enables the Knowledge Base to basically design itself, all you really need to do is decide where the colors are used and select a layout.

Our initial help center was created using our ticketing software, which seemed like natural thing to do. Except the end result was an outdated flashback, and like most fads from the past, unpleasing to the eye. Anything I did was just putting lipstick on a pig, so that being said, it wasn't going to take much to impress me.

Unfortunately, I ran into formatting issues so I was tasked to call technical support. It seems like a non-issue and for the normal person, it probably is...but I loathe technical support. I would rather go to the dentist than call technical support.

After a few days of trying to figure it out, I was told to stop "procrastinating" and make the call. That was harsh because even though *maybe* I was procrastinating a tiny bit, I was mostly ambitiously learning to make myself a more valuable asset in the future. However, that went awry when I did something that made our help center absolutely horrific. I frantically slammed CTRL-Z over and over again but to my dismay, our help center continued to look like a freak show.

Defeated, I hung my head and picked up the phone.

But, luckily for me, this technical support was not what I have experienced in the past - it was actually a pleasant experience. The errors of my ways were quickly erased into non-existence and our help center bloomed into what it was supposed to look like this entire time. Not only were my failures undone, but issues that I wasn't even aware of (yet) were fixed, too.

I am a writer and its reassuring to know that I have someone technical who can help me so that I can spend my time writing instead of banging CNTRL-Z. It's more efficient than the whole "ambitiously learning" thing.

Jeffery
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Knowledge Owl is very versatile

Bewertet am 8.8.2018

It has been great using this program. The support we receive is great. I wish they could come teach...

It has been great using this program. The support we receive is great. I wish they could come teach our in house IT team on customer service and the need for speed on some fixes. It is nice talking to someone who knows what they are doing and bends over backwards to make you happy. GREAT customer service and a great product.

Vorteile

It is easy to update our web pages. And our employees are able to quickly navigate it quickly, so that they can help their customers quickly. The ability to change things on the fly and not have to reach out to support for everything that is done is a big help.

Nachteile

The only negative thing I can come up with is that you need to know HTLM to fix some thing's, but with a quick phone call, the problem is fixed faster than we ever could do.

Antwort von KnowledgeOwl

Thanks, Jeff! We really appreciate the awesome review! -Marybeth

5 von 222 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

KnowledgeOwl Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über KnowledgeOwl.

KnowledgeOwl bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 79,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

KnowledgeOwl hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500

KnowledgeOwl unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

KnowledgeOwl unterstützt die folgenden Geräte:

KnowledgeOwl kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Slack, Zapier, Zendesk Sunshine

KnowledgeOwl bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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