
Less Annoying CRM
Über Less Annoying CRM
Wenn du ein kleines Unternehmen bist, das nach einer Möglichkeit sucht, den Umsatz zu steigern und sich zu organisieren, aber die CRMs, die du ausprobiert hast, zu kompliziert waren, ist Less Annoying CRM das Richtige für dich. Du erhältst alles, was du brauchst, um deine Leads, Kontakte und Follow-ups ohne zusätzlichen Aufwand zu verfolgen.
Less Annoying CRM kann 30 Tage lang kostenlos getestet werden, und dazu gehört auch dein eigener CRM-Coach, der dir bei der Einrichtung und Beantwortung aller deiner Fragen hilft (einschließlich Hilfe beim Import deiner vorhandenen Daten).
Less Annoying CRM ist ein Kontaktmanager, der speziell für kleine Unternehmen entwickelt wurde. Im Gegensatz zu anderen CRMs ist Less Annoying CRM einfach einzurichten, leicht zu bedienen und für durchschnittliche Inhaber*innen eines Kleinunternehmens erschwinglich. Es dauert nur wenige Minuten, um mit der Software loszulegen, und die kostenlose Kundenbetreuung hilft dir bei der Anpassung und Organisation deines CRM. Für 10 $/Nutzer*in/Monat wird Less Annoying CRM mit deinem kleinen Unternehmen wachsen, ohne komplizierte Upgrade-Pläne. Wenn du daran interessiert bist, eine einfachere, leichtere CRM-Lösung zu testen, melde dich für eine dreißigtägige kostenlose Testversion an! Du kannst alle Funktionen deines CRM nutzen, einschließlich einer kostenlosen Kundenbetreuung, um Zeit zu sparen, den Umsatz zu steigern und nie wieder eine Nachbearbeitung zu verpassen. Sieh dir die Live-Demo an, um Less Annoying CRM in Aktion zu erleben!
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Nutzerbewertungen
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- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Finally a CRM I actually use for my small business!
Bewertet am 23.10.2018
I help nonprofits with their CRMs, but found that the CRM I was using was too much for me - too...
I help nonprofits with their CRMs, but found that the CRM I was using was too much for me - too much clicking through, messing with, and fussing over. I just don't manage that big of a client or prospect list and managing my networking shouldn't be cumbersome either. My virtual assistant kept recommending LA CRM and I finally jumped. Thank goodness! I don't miss opportunities any more and it's easy for my employees to help me to keep sales on track and clients happy.
Vorteile
Super simple pipelines that can be customized and filtered. Super simple to pull up a prospect (especially when I get a call out of the blue). Tasks and calendar sharing with my small staff keeps us all up to speed. Customer service and training are superb. If we want to do something, we call and they show us how to do it.
Nachteile
If I had more complexity or a sales staff this wouldn't be enough.
- Branche: Professionelles Training & Coaching
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Much less annoying
Bewertet am 21.9.2022
This is the first product in years that seems to offer genuine, responsive, human support.
I feel...
This is the first product in years that seems to offer genuine, responsive, human support.
I feel like the LACRM team is on our side. Very happy.
Vorteile
I really do find this CRM less annoying than others I have tried.
Our business is recruiting support for professionals and business people. LACRM has a great system for tracking and organising all our contacts and defining the relationships between them.
The customer service is highly responsive, and when they can't do something I want, they just admit it so I can move on and find another solution.
Nachteile
1. I baulk at doubling my expenditure to enable one employee to access the CRM.
2. I want a visual way to see at a glance what events and tasks are coming up, and I don't believe I can get this from LACRM, so I am still creating Excel spreadsheets
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMWarum Less Annoying CRM gewählt wurde
Hubspot never stops trying to sell me something I don't want, and is not responsive to what I need – it's like swimming in a sea full of robots.Zuvor genutzte Software
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Less Annoying CRM
I don't even remember the other products I considered
- Branche: Glas, Keramik & Beton
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
does what is says on the tin.... but not much more
Bewertet am 27.6.2018
Vorteile
ease of use and simplicity are the key words here..... inexpensive and fairly intuitive, overall good Value for Money
Nachteile
There are very few integrations and it is a little clumsy to use. The format for recording noted doen't make it easy to read and it cannot take in inbound emials into clients records
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Do yourself and your sales folks a favor
Bewertet am 14.6.2023
We have a fairly small sales force (5-7) all of whom work remotely. We needed a simple way to track...
We have a fairly small sales force (5-7) all of whom work remotely. We needed a simple way to track individual efforts as well as each others activity. Less Annoying gives us what we need without the additional clutter that similar products contain. Less is more in our case, and this CRM delivers on that.
Vorteile
Simplicity. That's what attracted us to the product initially and why we've continued to use it since 2016. Customer service is great as well. We haven't needed them often, but when we do they're spot on. And of course, the bottom line. I challenge you to try and beat the price.
Nachteile
I don't really have any dislikes. There are a few features we don't all use, but that's mainly due to the personal differences in the way salespeople organize themselves.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A fantastic mid to small size replacement for expensive enterprise level CRMs
Bewertet am 8.10.2021
With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical...
With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical information -- LACRM does this with a very functional interface.
Vorteile
Any good software has a learning curve. The LACRM team, and they really work as a coordinated team, was incredibly available and clear in getting me to understand each feature as I got to it both before and then after I bought in. They worked with me to import my old CRM data. As I used it over the months they were as quick, and I mean really quick, in showing me features I missed. There are many opportunities to customize the program. I even got a letter saying they noticed that I wasn't using the Pipelines -- and then showed me how to use that feature for my specific business. Integration with my e-mail is amazing, filling e-mail with clients as fast as I receive or send. When I wanted a search feature they didn't have yet, they taught me a workaround that was very efficient. The more I use LACRM, the more I use LACRM. From "the thing I had to learn" it has moved to the tool I use all day every day. I had to learn a different way to work, but the transition was worth it. It is now present in my life, but certainly not annoying -- with the best customer service I have ever experienced. I don't use Customer Service to fix anything -- but to learn more.
Nachteile
I would love an overall search function that would reach into documents and notes. I cannot respond to an archived e-mail but have to copy/paste a old e-mail into a new one.
Less Annoying CRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Less Annoying CRM.F. Welche Preispläne bietet Less Annoying CRM an?
Less Annoying CRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 15,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Less Annoying CRM?
Less Annoying CRM hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Less Annoying CRM unterstützt?
Less Annoying CRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Less Annoying CRM mobile Geräte?
Less Annoying CRM unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Less Annoying CRM?
Less Annoying CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
CallHippo, Canvass, Google Calendar, Google Contacts, JustCall, LeadsBridge, Mailchimp, Microsoft Outlook, Nusii, Zapier, ZipMessage
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Less Annoying CRM an?
Less Annoying CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support
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- Online CRM Systeme
- Kontaktmanagement Software
- Sales Force Automation Software
- Lead-Management-Software
- Predictive Lead Scoring Software
- Inside-Sales-Software
- CRM Software für Immobilienagenturen
- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- Sales Tracking Software
- CRM Software für Mac
- CRM Software für Versicherungen