Less Annoying CRM

Ein einfaches CRM, das speziell für kleine Unternehmen entwickelt wurde.

4,7 /5 (380 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Less Annoying CRM Übersicht

Was ist Less Annoying CRM?

Wenn du ein kleines Unternehmen bist, das nach einer Möglichkeit sucht, den Umsatz zu steigern und sich zu organisieren, aber die CRMs, die du ausprobiert hast, zu kompliziert waren, ist Less Annoying CRM das Richtige für dich. Du erhältst alles, was du brauchst, um deine Leads, Kontakte und Follow-ups ohne zusätzlichen Aufwand zu verfolgen.

Less Annoying CRM kann 30 Tage lang kostenlos getestet werden, und dazu gehört auch dein eigener CRM-Coach, der dir bei der Einrichtung und Beantwortung aller deiner Fragen hilft (einschließlich Hilfe beim Import deiner vorhandenen Daten).

Less Annoying CRM ist ein Kontaktmanager, der speziell für kleine Unternehmen entwickelt wurde. Im Gegensatz zu anderen CRMs ist Less Annoying CRM einfach einzurichten, leicht zu bedienen und für durchschnittliche Inhaber*innen eines Kleinunternehmens erschwinglich. Es dauert nur wenige Minuten, um mit der Software loszulegen, und die kostenlose Kundenbetreuung hilft dir bei der Anpassung und Organisation deines CRM. Für 10 $/Nutzer*in/Monat wird Less Annoying CRM mit deinem kleinen Unternehmen wachsen, ohne komplizierte Upgrade-Pläne. Wenn du daran interessiert bist, eine einfachere, leichtere CRM-Lösung zu testen, melde dich für eine dreißigtägige kostenlose Testversion an! Du kannst alle Funktionen deines CRM nutzen, einschließlich einer kostenlosen Kundenbetreuung, um Zeit zu sparen, den Umsatz zu steigern und nie wieder eine Nachbearbeitung zu verpassen. Sieh dir die Live-Demo an, um Less Annoying CRM in Aktion zu erleben!

Less Annoying CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
10,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Less Annoying CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Your Workspace is your homepage for your CRM. It gives you a quick overview of everything that's going on.
Every contact and company has a profile that shows your entire history, along with any leads, files, events, to-dos, and more.
Lead reports allow you to see everything in your pipeline.
Our powerful web calendar allows you to stay on top of your events and to-dos and those of your co-workers.
Our fully-featured mobile site means you can access your CRM from anywhere you have an internet connection.
Videos zu Less Annoying CRM Less Annoying CRM Screenshot: Your Workspace is your homepage for your CRM. It gives you a quick overview of everything that's going on. Less Annoying CRM Screenshot: Every contact and company has a profile that shows your entire history, along with any leads, files, events, to-dos, and more. Less Annoying CRM Screenshot: Lead reports allow you to see everything in your pipeline. Less Annoying CRM Screenshot: Our powerful web calendar allows you to stay on top of your events and to-dos and those of your co-workers. Less Annoying CRM Screenshot: Our fully-featured mobile site means you can access your CRM from anywhere you have an internet connection.

Less Annoying CRM Bewertungen

Less Annoying CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
307

Sehr gut
60

Durchschnitt
9

Gering
1

Schlecht
3

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,9
Kundenbetreuung
4,9
97% haben diese Anwendung empfohlen
Mark P.

Best CRM I've come accross out of many

I'd tell anyone I know to go for it, it's that good, and seems to be getting better all the time. I also know that I've only begun to use a lot of it and am looking forward to using more. I know it will help me and make my life easier the more I take time to learn about its capabilities.


Mit Google übersetzen
Claire W.

Why Cant All Software Be Like This?

SMOOTH. Every time I ran into a glitch, something I didn't understand how to do, someone answered the phone DIRECTLY and immediately, answered the question, and I was able to get back to what I was doing in record time (NOT the usual 10 minutes on HOLD and then 25 minutes while they figured it out or another 10 while they passed me to someone else). THIS IS THE HIDDEN GEM of this product -- the incredible customer support.


Mit Google übersetzen
Rea F.

Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something

I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.


Mit Google übersetzen
Skye C.

Simple, effective CRM

I have been searching for a way to manage my contacts with my clients. Less Annoying is so easy to use and does exactly what I need it to do. And the price is so reasonable! I love it!


Mit Google übersetzen
David K.

Perfect for most small businesses

Really, really easy to learn and the support team is truly awesome. Always willing to help.


Mit Google übersetzen
Mark P.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best CRM I've come accross out of many

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I'd tell anyone I know to go for it, it's that good, and seems to be getting better all the time. I also know that I've only begun to use a lot of it and am looking forward to using more. I know it will help me and make my life easier the more I take time to learn about its capabilities.

Vorteile

I have used many CRM's personally for my business and also in my corporate work, meaning I've had some very expensive options at my disposal. This is by far the easiest, most intuitive and portable for a mobile setting. I am very impressed with their level of customer support also. I just get the feeling they are out there hustling just like I am and treating me with customer care and modeling service as I try to do the same with my leads. Recommend this to anyone, glad I stumbled upon a US News and World Report that said it was among the best out there, because after using it now for years in multiple career stops I agree!

Nachteile

Just keep making the mobile quicker, more intuitive. Make an Ipad version that rocks, and and Iphone version that does, too. I think your offerings now are just fine, but I always like it getting sleeker and more easy to use, or maybe AI learning what I want to do and adjusting to my style, etc.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Claire W.
Branche: Forschung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Why Cant All Software Be Like This?

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 28.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

SMOOTH. Every time I ran into a glitch, something I didn't understand how to do, someone answered the phone DIRECTLY and immediately, answered the question, and I was able to get back to what I was doing in record time (NOT the usual 10 minutes on HOLD and then 25 minutes while they figured it out or another 10 while they passed me to someone else). THIS IS THE HIDDEN GEM of this product -- the incredible customer support.

Vorteile

So easy to maneuver around, from creating a company entry to adding contacts to that company, then entering it to the pipeline, very streamlined and completely intuitive. Even customizing some of our particular fields and inputs was surprisingly simple to do. Amazing.

Nachteile

That there was no function yet to accept an upload/transfer of my existing pipeline records .csv

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Rea F.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.3.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Vorteile

Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Nachteile

Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates.

If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you.

It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Skye C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Simple, effective CRM

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 18.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I have been searching for a way to manage my contacts with my clients. Less Annoying is so easy to use and does exactly what I need it to do. And the price is so reasonable! I love it!

Vorteile

It is so easy to use and allows me to keep track of all of my contacts in one place.

Nachteile

I would like there to be more robust tasks - like the ability to have recurring tasks and to prioritize, but I know that they are working on improving task function. Tasks are still very useful in the current state.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

David K.
Branche: Landwirtschaft
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Perfect for most small businesses

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 26.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Really, really easy to learn and the support team is truly awesome. Always willing to help.

Vorteile

Ease of use and applicability to small business. Most CRM software seems to be designed for large companies and assumes they all have dedicated digital marketing resources constantly running campaigns. That description applies to about 20% of US Companies. Therefore, most CRM systems are expensive, hard to learn. For small business, using them makes as much sense as shooting a gnat with an elephant gun. Less Annoying is just right for many if not most small businesses.

Nachteile

There are some features in development I am anxious to see roll out, but none of them are business critical.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 380 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Less Annoying CRM Preis

Less Annoying CRM Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 380 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Less Annoying CRM Funktionen

Less Annoying CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 380 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Less Annoying CRM Häufig gestellte Fragen

Less Annoying CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Less Annoying CRM.

F. Welche Preispläne bietet Less Annoying CRM an?

Less Annoying CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Less Annoying CRM?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Less Annoying CRM

F. Wer sind die typischen Nutzer von Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Less Annoying CRM unterstützt?

Less Annoying CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Less Annoying CRM an?

Less Annoying CRM hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Less Annoying CRM mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Less Annoying CRM unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveDEMAND, Akita, Google Drive, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, LeadsBridge, Mailchimp, NextBee, PieSync, VICIdial

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Less Annoying CRM an?

Less Annoying CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen