Less Annoying CRM

Ein einfaches CRM, das speziell für kleine Unternehmen entwickelt wurde.

Über Less Annoying CRM

Wenn du ein kleines Unternehmen bist, das nach einer Möglichkeit sucht, den Umsatz zu steigern und sich zu organisieren, aber die CRMs, die du ausprobiert hast, zu kompliziert waren, ist Less Annoying CRM das Richtige für dich. Du erhältst alles, was du brauchst, um deine Leads, Kontakte und Follow-ups ohne zusätzlichen Aufwand zu verfolgen.

Less Annoying CRM kann 30 Tage lang kostenlos getestet werden, und dazu gehört auch dein eigener CRM-Coach, der dir bei der Einrichtung und Beantwortung aller deiner Fragen hilft (einschließlich Hilfe beim Import deiner vorhandenen Daten).

Less Annoying CRM ist ein Kontaktmanager, der speziell für kleine Unternehmen entwickelt wurde. Im Gegensatz zu anderen CRMs ist Less Annoying CRM einfach einzurichten, leicht zu bedienen und für durchschnittliche Inhaber*innen eines Kleinunternehmens erschwinglich. Es dauert nur wenige Minuten, um mit der Software loszulegen, und die kostenlose Kundenbetreuung hilft dir bei der Anpassung und Organisation deines CRM. Für 10 $/Nutzer*in/Monat wird Less Annoying CRM mit deinem kleinen Unternehmen wachsen, ohne komplizierte Upgrade-Pläne. Wenn du daran interessiert bist, eine einfachere, leichtere CRM-Lösung zu testen, melde dich für eine dreißigtägige kostenlose Testversion an! Du kannst alle Funktionen deines CRM nutzen, einschließlich einer kostenlosen Kundenbetreuung, um Zeit zu sparen, den Umsatz zu steigern und nie wieder eine Nachbearbeitung zu verpassen. Sieh dir die Live-Demo an, um Less Annoying CRM in Aktion zu erleben!

Preisoptionen ab:

15,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Less Annoying CRM

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Südafrika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

15,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Less Annoying CRM

Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Less Annoying CRM: 54

  • API
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beziehungs-Nachverfolgung
  • Chancenmanagement
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • FAQ
  • Für Finanzinstitutionen
  • Für Startups
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Produktkatalog
  • Provisionsmanagement
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Suchen / filtern
  • Team-Aufgaben
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Webbasierte Entwicklung
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Less Annoying CRM
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Zoho CRM

4,2
Nr. 2 Alternative zu Less Annoying CRM
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

HubSpot CRM

4,5
Nr. 3 Alternative zu Less Annoying CRM
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

monday.com

4,6
Nr. 4 Alternative zu Less Annoying CRM
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(486)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Less Annoying CRM bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 486 Bewertungen angezeigt
Kelly B. Kelly B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple and pleasant

Bewertet am 19.10.2020

Less Annoying CRM was recommended to me years ago when I was trying to get the company I was...

Less Annoying CRM was recommended to me years ago when I was trying to get the company I was working for to start using a CRM. After playing around with the free trial I recognized what a fantastic tool it was! The ability to link tasks and appointments to contacts and customize pipelines revitalized my workflow. Logging interactions with clients and contacts in the CRM meant no more emailing back and forth with our small team, the information was there if anyone wanted it.

Vorteile

- The ability to link contacts to appointments and tasks made it easy to navigate to the information I needed.
- The dashboard gives a clear (and customizable) overview of what's on the horizon
- It was simple to set up and understand, very intuitive!
- It was easy to import contacts from MailChimp.
- It was easy, and so helpful, to link it to my Google calendar.
- Being able to log emails to the contacts via bcc made it easy to gather all relevant information in one place.

Nachteile

- I received some exported data from Less Annoying CRM and it was all jumbled into thin columns. This could have been some default setting from the sender though.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Insightly

Gründe für den Wechsel zu Less Annoying CRM

It was less expensive and easier to understand and use.Zoho was way too robust for the little company's needs, Less Annoying suited us perfectly.
Jon E. Jon E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A fantastic mid to small size replacement for expensive enterprise level CRMs

Bewertet am 8.10.2021

With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical...

With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical information -- LACRM does this with a very functional interface.

Vorteile

Any good software has a learning curve. The LACRM team, and they really work as a coordinated team, was incredibly available and clear in getting me to understand each feature as I got to it both before and then after I bought in. They worked with me to import my old CRM data. As I used it over the months they were as quick, and I mean really quick, in showing me features I missed. There are many opportunities to customize the program. I even got a letter saying they noticed that I wasn't using the Pipelines -- and then showed me how to use that feature for my specific business. Integration with my e-mail is amazing, filling e-mail with clients as fast as I receive or send. When I wanted a search feature they didn't have yet, they taught me a workaround that was very efficient. The more I use LACRM, the more I use LACRM. From "the thing I had to learn" it has moved to the tool I use all day every day. I had to learn a different way to work, but the transition was worth it. It is now present in my life, but certainly not annoying -- with the best customer service I have ever experienced. I don't use Customer Service to fix anything -- but to learn more.

Nachteile

I would love an overall search function that would reach into documents and notes. I cannot respond to an archived e-mail but have to copy/paste a old e-mail into a new one.

Rea F. Rea F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something

Bewertet am 20.3.2017

I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM....

I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Vorteile

Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Nachteile

Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates.

If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you.

It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

Michael P. Michael P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Assessment of Less Annoying CRM by Michael Piercy of Mandelbrot Ltd UK

Bewertet am 6.9.2021

Very competent and an extraordinarily good helpline, with 40 minute seminars with very inspirational...

Very competent and an extraordinarily good helpline, with 40 minute seminars with very inspirational people. You do get the impression that it is an harmonious company and we are doing this from almost 4,000 miles away. There is little choice about going online - and it has huge benefits such as sharing tasks and data - and Less Annoying will hold your hand in that process.

Vorteile

It has the advantages (and disadvantages) of being online. For older people like myself there is a learning process in moving everything from a locally based network or even single PC and getting used to using it online. Less Annoying understand the difference and help you up this important step.

Nachteile

There is nothing I like least about it - I still have a little discomfort having used a previous CRM over several years working of a local PC, networked locally, but that is a generic online software issue not in any sense a shortcoming of LA.

In Betracht gezogene Alternativen

Act!

Warum Less Annoying CRM gewählt wurde

To be fair I hadn't used ACT for several years and it used to be outstanding. It is very expensive now in its online form and we are small. And I think they were less clear about their switch from LAN/Single PC to online whereas you got the impression that Less Annoying - though much younger - had been there from the start.

Zuvor genutzte Software

Act!

Gründe für den Wechsel zu Less Annoying CRM

Enthusiasm - and you got a month in which to taste it - helpfulness, competence and a better price than ACT.
John G. John G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

We really love this CRM

Bewertet am 4.8.2021

We spent a long time looking at CRMs, many of which were over complicated, not intuitive, and...

We spent a long time looking at CRMs, many of which were over complicated, not intuitive, and expensive. LACRM does everything we need and at a sensible price. Also, we have support from the U.S. team who are very responsive.

Vorteile

Intuitive to use. Many customisable fields, great support via email, ease of use with email (you just BCC the CRM).

Mailchimp changed the way they handled their email list and LACRM worked with us to adapt the integration.

Nachteile

It would be good if we could have standard template emails that allowed attachments or automizations

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Capsule

Warum Less Annoying CRM gewählt wurde

The others didn't have enough customisable fields, were too expensive, or the email integrations didn't work as well.

Zuvor genutzte Software

Insightly
5 von 486 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Less Annoying CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Less Annoying CRM.

Less Annoying CRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Less Annoying CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Less Annoying CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Less Annoying CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Less Annoying CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Outlook, Operations Hub

Less Annoying CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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