
Checkfront
Über Checkfront
Checkfront ist ein Online-Buchungssystem, das eine Reihe von Funktionen unterstützt, darunter:
Zentrales Protokoll-Management.
Stelle dein Inventar online. Verwalte Verfügbarkeit, saisonale Preise, Pakete und Sonderangebote an einem Ort. Verwalte Unterkünfte, Touren, Anmietungen und professionelle Service-Buchungen.
Nahtlose Integration.
Halte Kunden auf der Website: Checkfront kann in WordPress, Joomla!, Drupal, Facebook, Stand-Alone-Websites integriert und mit der Open-API erweitert werden.
Event-Zahlungsabwicklung.
Nimm das Rätselraten aus Reservierungen heraus. Sichere, kommissionsfreie Buchungen mit vollen oder teilweisen Zahlungen.
Leistungsstarke Analyse.
Web-Analysen der Enterprise-Klasse, die einen umfassenden Einblick in den Buchungsverkehr und die Marketing-Effektivität geben.
Vollständig verwaltete Cloud-Umgebung.
Es gibt keine zu wartende Software, keine Volumenlizenzierung, keine Hosting-Gebühren oder langfristige Verträge.
Branchenführende Sicherheit.
Jedes Konto ist SSL-gesichert, enthält eine virtuelle private Datenbank, automatisierte Backups und wird in einer redundanten, hochmodernen Einrichtung gehostet.
Unterstützung, die sich kümmert:
Das integrierte Ticketing-System und die telefonische Prioritätsunterstützung helfen dir, wann und wo immer du es brauchst.
Preisoptionen ab:
125,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Amerikanische Jungferninseln, Australien, Belgien, Brasilien, Britische Jungferninseln und 23 weitere
Preisoptionen ab:
125,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder




Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Checkfront: 97
Alternativen
Claris FileMaker

ProPet

WordPress

Little Hotelier

Nutzerbewertungen
Hast du Checkfront bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Everything you need as a guide
Bewertet am 18.8.2018
Checkfront allows me to have a customer website to take bookings but also the ability to take...
Checkfront allows me to have a customer website to take bookings but also the ability to take bookings and payments from a variety of other sources and manage them all in one place.
Vorteile
Checkfront allows you to set up a tour guide website relatively quickly without the hassle of knowing how to code. Although the designs are limited they are perfect for displaying tours available for your clients and making it easy for them to check availability and book tours. The backend system is what makes this powerful, allowing me to manage my tours whether they were booked through the site or via agents.
Nachteile
Some of the set-up if requiring special options is rather complicated but the help notes are clear and comprehensive. It is just a matter of persevering and checking to make sure you've got it set up right.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Absolutely love Checkfront
Bewertet am 22.2.2022
When we first started out we took reservations in a paper book....yes you read correctly, on...
When we first started out we took reservations in a paper book....yes you read correctly, on paper...knowing there had to be a better way I researched different software to use. Since then we have been so happy with Checkfront. The support from their team has been amazing. From setting us up to answering my everyday questions, their team is always friendly and helpful. I highly recommend them to anyone.
Vorteile
We have been with check front for 7 years now and we love everything about it. It's simple to use, training new employees to use it is easy, the booking process just flows nicely so it makes sense. Customers also compliment us on how simple and straightforward it is to use. I also feel like they are there when I need them to help me out with any issues I'm having.
Nachteile
I would like to use the waivers section but it didn't quite work for our set up. There's a couple of little things that would be nice to be able to do with the calendar etc. I also which the app was a bit more useful. I usually always send suggestions in when I come across something that I think would be beneficial for everyone.
In Betracht gezogene Alternativen
FareHarborGründe für den Wechsel zu Checkfront
Checkfront is similar to us, it's a small company focused on taking care of its employees and gives a damn about the world. I get calls constantly from so many other companies trying to get us to switch but I just don't see why I would when we are so happy. I know there are different options but we also like that fact that we pay a once a year subscription fee and then our customers don't have extra random "fees" when they book - I dislike hidden fees like that when I book so I don't want my customers to experience that!Antwort von Checkfront
Thank you for such kind words! We too value having a small local team, much like you, Rebecca!
Please keep sending in those suggestions! We truly do appreciate them :)
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Checkfront Is Great!
Bewertet am 30.8.2023
My overall experience with Checkfront has been good
My overall experience with Checkfront has been good
Vorteile
I like the reservation calendar and online booking the most.
Nachteile
I think it would be beneficial to be able to mark rooms as they're cleaned. This would enable me to when to know when the room is clean and ready to be turned over to the next guest.
Antwort von Checkfront
Hi Sharon, thank you so much for writing a review for Checkfront! The product team thrives off customer feedback and I have passed yours along to them.
Best,
- Tasha B.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
This is the worst software I have ever used
Bewertet am 7.11.2022
Checkfront is, honestly and truly, the worst product I have ever used. Unfortunately our company...
Checkfront is, honestly and truly, the worst product I have ever used. Unfortunately our company requires it.I truly dislike every aspect of using Checkfront. As bad as it is for the customers and guides, the backend administrative side is even worse. Everything you'll want to do to set up tours will take at least three times as long as you expect. You'll be making frequent contact with customer service when the product fails. And even with all that work, it still lacks extremely basic functionality.
Vorteile
Customer service is generally helpful when the software or back end service fails. Unfortunately I need to use this a lot.
Nachteile
The user interface and user experience is entirely nonsensical. The most basic, basic thing a guide needs is to check in guests on a tour. Checkfront doesn't even show the guide how many people are on the tour. It doesn't alphabetize the guests, so the guide has to search through a list of randomly sorted names every time a guest comes in. Many guides in our company have refused to use Checkfront at all, and simply don't check in the guests. Many customers show up on our tour without booking, because they said they couldn't figure out the Checkfront booking system. How many customers and how much money have we lost because of the Checkfront UI? We'll never know.
Antwort von Checkfront
Hi there,
We're sorry to hear you are having a frustrating experience and appreciate you bringing this to our attention. We take feedback seriously and are confident that our support team can help with most of the points you referenced.
We've recently attempted to get in touch with you - if you are interested in resolving these issues, please contact support@checkfront.com. The anonymity of this review prevents us from being able to reach out directly.
Warmly,
Natalie @ Checkfront
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great product
Bewertet am 31.8.2023
Vorteile
This product was easy to set up and is very intuitive to use. The customer service is excellent.
Nachteile
I don't really have any cons to add.Integrating Checkfront into my website was very easy.
Antwort von Checkfront
Hi Anna, thank you for your review! We're glad to hear Checkfront is intuitive to use!
- Tasha B.
Checkfront Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Checkfront.F. Welche Preispläne bietet Checkfront an?
Checkfront bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 125,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Checkfront?
Checkfront hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Checkfront unterstützt?
Checkfront unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch
F. Unterstützt Checkfront mobile Geräte?
Checkfront unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Checkfront?
Checkfront kann in folgende Anwendungen integriert werden:
2Checkout, Adyen, Braintree, Constant Contact, Drupal, Gmail, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Joomla, Mailchimp, Meta for Business, Nutshell, PayPal, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, RightSignature, Salesforce Sales Cloud, Slack, Square Point of Sale, Squarespace, Stripe, Twilio, Vend, WordPress, Worldpay, Xero, Zoho CRM, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Checkfront an?
Checkfront bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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