
Checkfront
Über Checkfront
Checkfront ist ein Online-Buchungssystem, das eine Reihe von Funktionen unterstützt, darunter:
Zentrales Protokoll-Management.
Stelle dein Inventar online. Verwalte Verfügbarkeit, saisonale Preise, Pakete und Sonderangebote an einem Ort. Verwalte Unterkünfte, Touren, Anmietungen und professionelle Service-Buchungen.
Nahtlose Integration.
Halte Kunden auf der Website: Checkfront kann in WordPress, Joomla!, Drupal, Facebook, Stand-Alone-Websites integriert und mit der Open-API erweitert werden.
Event-Zahlungsabwicklung.
Nimm das Rätselraten aus Reservierungen heraus. Sichere, kommissionsfreie Buchungen mit vollen oder teilweisen Zahlungen.
Leistungsstarke Analyse.
Web-Analysen der Enterprise-Klasse, die einen umfassenden Einblick in den Buchungsverkehr und die Marketing-Effektivität geben.
Vollständig verwaltete Cloud-Umgebung.
Es gibt keine zu wartende Software, keine Volumenlizenzierung, keine Hosting-Gebühren oder langfristige Verträge.
Branchenführende Sicherheit.
Jedes Konto ist SSL-gesichert, enthält eine virtuelle private Datenbank, automatisierte Backups und wird in einer redundanten, hochmodernen Einrichtung gehostet.
Unterstützung, die sich kümmert:
Das integrierte Ticketing-System und die telefonische Prioritätsunterstützung helfen dir, wann und wo immer du es brauchst.
Preisoptionen ab:
49,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Vereinigte Arabische Emirate, Australien, Belgien, Brasilien, Kanada , China, Deutschland, Dänemark, Spanien, Finnland, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Ungarn, Irland, Indien, Italien, Japan, Marokko, Mexiko, Niederlande, Norwegen, Neuseeland, Portugal, Schweden, Thailand, Vereinigte Staaten, Britische Jungferninseln, Amerikanische Jungferninseln und 23 weitere
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch , Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch und 14 weitere
Preisoptionen ab:
49,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder




Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Checkfront: 100
Alternativen
ROLLER

WebRezPro

Little Hotelier

Wix

Nutzerbewertungen
Hast du Checkfront bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Everything you need as a guide
Bewertet am 18.8.2018
Checkfront allows me to have a customer website to take bookings but also the ability to take...
Checkfront allows me to have a customer website to take bookings but also the ability to take bookings and payments from a variety of other sources and manage them all in one place.
Vorteile
Checkfront allows you to set up a tour guide website relatively quickly without the hassle of knowing how to code. Although the designs are limited they are perfect for displaying tours available for your clients and making it easy for them to check availability and book tours. The backend system is what makes this powerful, allowing me to manage my tours whether they were booked through the site or via agents.
Nachteile
Some of the set-up if requiring special options is rather complicated but the help notes are clear and comprehensive. It is just a matter of persevering and checking to make sure you've got it set up right.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Very responsive customer care
Bewertet am 29.6.2021
Very positive experience with Checkfront - nothing seems to be a problem, always supportive...
Very positive experience with Checkfront - nothing seems to be a problem, always supportive response from Support staff. Really very happy with product and overall support.
Vorteile
The software has many really useful functions e.g. waivers; group waivers; integration with Xero. The developements in terms of the calendar and manifest are great improvements but little tweaks in layout would declutter the view.
Some of the details functionality is brilliant - often not easy to find how to do something but just ask the Support folks and they usually have a very neat solution to offer.
The customer support is fantastic, so responsive and are very wiling to take a suggestion/issue back to the developers.
Nachteile
Find the Inventory calendar a bit cluttered and the mobile app could be done with a little refinement in terms of daily manifest.
Integration with Xero needs a little refinement - would be excellent if an admin could choose which Payment Methods are integrated, at the moment every transaction creates a Xero invoice which is not always appropriate (e.g. gift vouchers, cash, face-to-face card payments) so there can be quite a bit of voiding in Xero to correct position.
The Partner Accounts are too restrictive for the way we work with our partners so we had to provide User accounts to provide the functionality.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Had high hopes:( Hoping it will turn around...They will do it, I KNOW IT!
Bewertet am 8.1.2022
Now is the time for private, and I would guestimate that you're at least 6-months away, if not...
Now is the time for private, and I would guestimate that you're at least 6-months away, if not more, from you guys nailing that. Perhaps your software is much more comprehensive? A photoshop, undiscovered? A Linkedin, now FB rival? IDK. I can only find little bugs that make zero sense (on both sides). A mandatory forced parameter can never be one, and it must be less than zero, or it's NOT enforceable. I have an extensive list for your guys if I can find the time.
Great people, GREAT value, guys! I just sincerely wasn't about to pay a setup fee due to the complexities of my business. I'm a HUGE what-if person, and those variables are not there yet.
Vorteile
The sales folks have been incredible! Very patient, helpful, and lovely.
Nachteile
You guys are on the right track, but I think that your growth will possibly hurt you. I've been watching your Company for many years and finally convinced one of my customers to switch over from Rezdy. The integration has not been easy, and I've not slept for days, challenged with the tiniest minor bugs that I can't believe no one hasn't mentioned? I hate to say it, but I miss Rezdy. They have not changed much in at least 10-years+. What was so illogical with their software now is not so bad now. They also amped it up a notch.
I also miss calling you guys up and working through a problem, impossible to get through, just in between the old and the new. Bad timing, I think?
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Checkfront is the revolution for small/medium businesses, with an outstanding Customer Service...
Bewertet am 1.7.2021
Great, because even if not perfect Checkfront helps you improve your business and has the great...
Great, because even if not perfect Checkfront helps you improve your business and has the great quality to listen to their customers trying to help everyone with their own demands! this is priceless!
Vorteile
The flexibility. You are in the condition to bend the software depending on your demand. And this is great!
Another GREAT quality is not the software but relate to that and is the customer service. one of the best I even dealt with. every time you have a doubt they are responsive and always will help you at the best of their abilities to achieve your goal. is this an ENORMOUS quality!
Nachteile
It's not totally optimized for a business like ours that sells cruise, there are software that give you the possibility to have a graphic visual of the boat with all the cabins. but Checkfront is young and I'm sure that in the future these features will be implemented!
In Betracht gezogene Alternativen
FareHarborGründe für den Wechsel zu Checkfront
because for small businesses software like FareHarbour is absolutely over expensive.Antwort von Checkfront
Hi Emanuel, thanks for your feedback.
We're glad you're enjoying the flexibility that Checkfront provides and that it has been easy to use thus far.
We'll be sure to pass on your feedback on the visual map booking option.
Once again, thanks for choosing Checkfront :)
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Comprehensive system with good support
Bewertet am 29.6.2021
I have been very impressed that Checkfront has been able to manage all aspects of our reservation...
I have been very impressed that Checkfront has been able to manage all aspects of our reservation system (online booking, calendar, inventory, waiver forms and integration with our POS). We were able to switch from a paper/whiteboard whiteboard model to completely digital this year thanks to our Checkfront implementation and it has been a game changer. Support has been very good and makes all the difference with configuration questions and minor system issues.
Vorteile
I have an IT background and was able to install and configure this system mostly on my own. I needed help with a few more complex configuration questions but pretty impressive that a system this sophisticated can be setup by the end user. It is very flexible and powerful but this also means that setup can get quite involved.
Nachteile
Reporting is a weakness with no custom reporting options. Ongoing development of the product is slow and currently with no transparency on the roadmap. They have promised to share more info on this though.
In Betracht gezogene Alternativen
Peek PRO Tour Operator SoftwareGründe für den Wechsel zu Checkfront
Square recommended Checkfront because of the tight integration.Checkfront Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Checkfront.F. Welche Preispläne bietet Checkfront an?
Checkfront bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 49,00 $/Monat Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Checkfront?
Checkfront hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
F: Welche Sprachen werden von Checkfront unterstützt?
Checkfront unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch
F. Unterstützt Checkfront mobile Geräte?
Checkfront unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Checkfront?
Checkfront kann in folgende Anwendungen integriert werden:
2Checkout, Adyen, Authorize.Net, Braintree, Constant Contact, Drupal, Gmail, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Joomla, Mailchimp, Meta for Business, Nutshell, PayPal, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, RightSignature, Salesforce Sales Cloud, Slack, Square Point of Sale, Squarespace, Stripe, Twilio, Vend, WordPress, Worldpay, Xero, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Checkfront an?
Checkfront bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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