LiveOps

Cloud Contact Center | On-Demand Customer Service and Support Solutions

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LiveOps Übersicht

Was ist LiveOps?

LiveOps gives you cloud flexibility, intelligent multichannel routing, real-time reporting and interaction recording across every channel – voice, email, web chat, social (including Twitter and Facebook) and SMS – along with a customer interaction database that gives you a 360-degree view of the customer front and center. And all of it delivered to the highest cloud security standards.

Built on this platform and integrated in the same easy-to-use multichannel agent desktop is a comprehensive suite of LiveOps Applications™ developed to optimize your contact center performance and enhance your customer experience.

LiveOps Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Preis-Leistungs-Verhältnis

LiveOps Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

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LiveOps Bewertungen

LiveOps Bewertungen

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Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1
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Steve K.

One of the worst platforms for sales prospecting

LiveOps was one of the worst platforms for sales teams. It may be that it is designed more for customer support or if you're selling a commodity like newspaper subscriptions. There are definitely better solutions.


Mit Google übersetzen
Steve K.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

One of the worst platforms for sales prospecting

Bewertet am 3.11.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

LiveOps was one of the worst platforms for sales teams. It may be that it is designed more for customer support or if you're selling a commodity like newspaper subscriptions. There are definitely better solutions.

Vorteile

not much

Nachteile

limited capabilities and sub-par integration with salesforce

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Nutzerempfehlung
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LiveOps Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis
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LiveOps Funktionen

LiveOps Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
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Kategorien

Zusätzliche Informationen für LiveOps

Zusätzliche Informationen für LiveOps

Schlüssel-Features von LiveOps

  • Channel pivot
  • Continuous innovation
  • Customized contact center design
  • Enterprise-class Customer Supprot
  • Intelligent multichannel routing
  • LiveOps Chat™
  • LiveOps Email™
  • LiveOps Social™
  • LiveOps Talent™ Agent Services
  • LiveOps Voice™
  • LiveOps integrated agent desktop
  • Multichannel support
  • No scheduled downtime
  • On-demand scalability
  • Pay-per-use
  • Powerful integration
  • Security and Reliability
  • Simplicity and rapid deployment
  • Solutions for all industries

Vorteile

LiveOps Professional Services

Dedicated resources experienced in a variety of disciplines, ready to work closely with your team to deliver outstanding business results – on time and on budget. While LiveOps offers optional full service support, our preferred methodology involves fully training your team on our self-service tools to minimize your operational costs and maximize your operational agility.

LiveOps Customer Support

Enterprise-class support that ensures superior business results on an uninterrupted basis, even enabling you to manage customer tickets directly and obtain platform status information on demand.

LiveOps Talent™: Agent Services

A complete contact center outsourcing solution that lets you tap into the best at-homeagents in your industry through cloud technology, resulting in higher customer satisfaction and improved sales results -- all at a pay-per-use model so you can scale as needed.

LiveOps Häufig gestellte Fragen

LiveOps Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über LiveOps.

F. Welche Preispläne bietet LiveOps an?

LiveOps bietet folgende Kostenpläne an:

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von LiveOps?

LiveOps bietet die folgenden Funktionen:

  • Channel pivot
  • Continuous innovation
  • Customized contact center design
  • Enterprise-class Customer Supprot
  • Intelligent multichannel routing
  • LiveOps Chat™
  • LiveOps Email™
  • LiveOps Social™
  • LiveOps Talent™ Agent Services
  • LiveOps Voice™
  • LiveOps integrated agent desktop
  • Multichannel support
  • No scheduled downtime
  • On-demand scalability
  • Pay-per-use
  • Powerful integration
  • Security and Reliability
  • Simplicity and rapid deployment
  • Solutions for all industries

F. Wer sind die typischen Nutzer von LiveOps?

LiveOps hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von LiveOps unterstützt?

LiveOps unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet LiveOps an?

Wir haben keine Informationen über die Preispläne von LiveOps

F. Unterstützt LiveOps mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte LiveOps unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert LiveOps?

LiveOps kann in folgende Anwendungen integriert werden:

JobDiva, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SugarCRM, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet LiveOps an?

LiveOps bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen