ASAP Übersicht

Was ist ASAP?

ASAP ist ein erweiterter Funktionssatz mit erschwinglichen Gebühren. ASAP kann Registrierungen für große und kleine Organisationen abwickeln, unabhängig davon, ob du Hunderte von Klassen, Veranstaltungen und Workshops oder nur wenige anbietest. Die umfassenden Berichterstattungstools, die in ASAP integriert sind, helfen dir, alle Aspekte deines Unternehmens zu verwalten. Vom Drucken von Dienstplänen und Verfolgen der Anmeldungen über das Auflisten der Gebühren, die eingezogen worden sind, bis hin zum Umsatz nach Klasse/Ereignis und sogar allgemeine Hauptbuchinformationen – ASAP hat Berichte, die die benötigten Informationen enthalten, direkt zur Hand. Filtere und sortiere die Daten direkt in ASAP und drucke oder exportiere die Daten dann in einer beliebigen Anzahl von verschiedenen Dateiformaten. Das Dashboard kann für jeden einzelnen Nutzer angepasst werden, sodass eine Momentaufnahme der wichtigen Datenpunkte verfügbar ist, sobald du dich bei ASAP anmeldest.

Passe die öffentlich zugängliche Website an deine eigene Website an. Nutze die Funktion „Featured Items“, um die Wahrnehmung von wichtigen oder neuen Veranstaltungen zu erhöhen. Mit SiteWrap (TM) kannst du deine Registrierungserfahrung auf die nächste Stufe bringen. Die Registrierungsfunktionalität wird direkt in dein Website-Layout integriert und sorgt so für ein noch nahtloseres Erlebnis für deine Kunden. Mit den nutzerdefinierten Funktionen zum Hinzufügen von Inhalten und Design zu jeder Seite in ASAP kannst du die Registrierungserfahrung steuern.

ASAP Übersicht

Kosten

Beginnt ab
1,00 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

ASAP Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

ASAP Bewertungen

ASAP Bewertungen

Gesamtbewertung
3,6
/
5
Ausgezeichnet
7

Sehr gut
13

Durchschnitt
4

Gering
2

Schlecht
4

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,3
Funktionen
3,2
Bedienkomfort
3,2
Kundenbetreuung
3,5
67% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Easy to use, once trained

We’re a new institution and with that comes a lot of new inventory. ASAP provided and easy to use solution that helped us track all of our inventory and customize the way we organize It.


Mit Google übersetzen
Antonette S.

Very Happy with ASAP

We are so very happy with the results from our new ASAP childcare program. From the start, our training associate Shelley Mossman has been a fabulous instructor. She met with us and took notes on our company's wants and needs, she listened carefully to what we expected from our program. She then walked us through setting up a childcare care program that worked for all of our needs. When we ran into issues, she met with ASAP programmers to fix all existing problems. We launched our new Summer Camp online registration with out a hitch. In the passed we spent hours data basing each and every student. With ASAP, all that work is illuminated. Families register themselves and input all necessary information or the registration will not be completed. After the success of our summer camps, Shelley continued our training to set up a Before School/After School registration. Again, the launch of this registration process was almost flawless. We did run into a few snags, but Shelley worked diligently to have the issues fixed. Again, ASAP saved us from hours of data basing. Our new online system is easy to use and very flexible to make simple schedule changes. We are very happy with the outcome of our online programing provided by ASAP. We are also extremely impressed with how they take their clients requests and constantly strive to improve their programing. We would absolutely recommend ASAP.


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Verifizierter Rezensent

Bad Client Interface and Lack of Support

When COVID-19 forced us to cancel ALL of our programming, including all classes, community partnerships, and our major fundraising gala, ASAP did not make any reduction in our monthly bill. They took three weeks to review our request, then told us that their legal and leadership team had determined we would not get any discount, even though most of our revenue had immediately disappeared.


Mit Google übersetzen
Keira C.

Swim lesson management

ASAP has been a huge benefit to my company. It has saved us countless manpower hours, stress and telephone lines needed. I was able to go from receiving about 200 incoming phone calls per day for swim lesson registration to about 20, thanks to the use of ASAP.


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Don E.

YR Survey Complete

Overall, I really like this system, especially as compared to our previous management software. The response time could be faster.


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Verifizierter Rezensent
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to use, once trained

Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 24.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We’re a new institution and with that comes a lot of new inventory. ASAP provided and easy to use solution that helped us track all of our inventory and customize the way we organize It.

Vorteile

Makes it easy to organize and sort inventory. Very intuitive. Works the way it feels like it should.

Nachteile

No major complaints, but there is a short learning curve. Don’t skimp on the training.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Antonette S.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Very Happy with ASAP

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 20.10.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

We are so very happy with the results from our new ASAP childcare program. From the start, our training associate Shelley Mossman has been a fabulous instructor. She met with us and took notes on our company's wants and needs, she listened carefully to what we expected from our program. She then walked us through setting up a childcare care program that worked for all of our needs. When we ran into issues, she met with ASAP programmers to fix all existing problems. We launched our new Summer Camp online registration with out a hitch. In the passed we spent hours data basing each and every student. With ASAP, all that work is illuminated. Families register themselves and input all necessary information or the registration will not be completed. After the success of our summer camps, Shelley continued our training to set up a Before School/After School registration. Again, the launch of this registration process was almost flawless. We did run into a few snags, but Shelley worked diligently to have the issues fixed. Again, ASAP saved us from hours of data basing. Our new online system is easy to use and very flexible to make simple schedule changes. We are very happy with the outcome of our online programing provided by ASAP. We are also extremely impressed with how they take their clients requests and constantly strive to improve their programing. We would absolutely recommend ASAP.

Vorteile

Easy to use. Clients input all information on their own.

Nachteile

If a client starts an account, they are not forced to fill out all information if they do not purchase at that time. The recurring billing invoices need to state the date of services.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Bad Client Interface and Lack of Support

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

When COVID-19 forced us to cancel ALL of our programming, including all classes, community partnerships, and our major fundraising gala, ASAP did not make any reduction in our monthly bill. They took three weeks to review our request, then told us that their legal and leadership team had determined we would not get any discount, even though most of our revenue had immediately disappeared.

Vorteile

The user interface on the back end is relatively easy to navigate, once you've gotten used to it.

Nachteile

The front end of ASAP (what the client / customer sees) is really terrible. We used it for 6 years before switching. There are almost no customization or filtering options so that clients can more easily find the events / classes / products they're looking for, and when we called our account rep about this, we were told that advanced filtering and display options would not be coming. We switched to a different service that is cheaper and has an amazing front-end user interface. We were also told that any additional reports we wanted to build would cost a lot of money, so we've been stuck with the default reports. Our new software has custom report building built in.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Keira C.
Übersetzen auf: Deutsch

Swim lesson management

Bewertet am 8.7.2010
Quelle der Bewertung: Capterra

ASAP has been a huge benefit to my company. It has saved us countless manpower hours, stress and telephone lines needed. I was able to go from receiving about 200 incoming phone calls per day for swim lesson registration to about 20, thanks to the use of ASAP.

Vorteile

My company uses ASAP in order to manage swim lesson registration across multiple locations throughout the Greater Houston area. Through some custom programming the staff at ASA were able to tweak their software to streamline participants into the registration for only their pool, and keep all other locations hidden, to eliminate confusion.

The support staff at ASA are very fast to respond and are tireless in their efforts to solve any problems that occur. So far, those problems have been the result of user errors, which the team has helped fix as needed.

With a web-based registration system, I have complete access from any location I am at so I can constantly make updates and changes to any registrations on the spot.

The program features for ASAP are detailed and can give you as much information as you need in a variety of packages.

Nachteile

While I really love using ASAP for my registration needs, it does have some limitations right now. The software is constantly being updated and improved though, so I don't expect these limitations to stick around for long.

A drawback is that while you can send email through ASAP to your program participants, staff, etc, it uses a web-based email that doesn't store the sent messages. I would like to see an interface that ties into the email system set up on the user's computer, such as Outlook or Thunderbird, which would allow the email sender to store the messages for reference purposes.

Lastly, the only other drawback I've come across is that the system is not fully functional on a BlackBerry or other smart phones. You can get fairly detailed, but cannot get down into the class detail to view individual participants.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Don E.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

YR Survey Complete

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.10.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I really like this system, especially as compared to our previous management software. The response time could be faster.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
7,6/10
Basierend auf 30 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ASAP Preis

ASAP Preis

Beginnt ab
1,00 $
Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,3/5
Basierend auf 30 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ASAP Funktionen

ASAP Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Angebotsmanagement
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Rechnungsmanagement
Suchfunktion
Funktionen
3,2/5
Basierend auf 30 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

ASAP Häufig gestellte Fragen

ASAP Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ASAP.

F. Welche Preispläne bietet ASAP an?

ASAP bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 1,00 $

Preismodell: Einmalige Lizenz, Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von ASAP?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ASAP

F. Wer sind die typischen Nutzer von ASAP?

ASAP hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ASAP unterstützt?

ASAP unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet ASAP an?

ASAP hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz, Abonnement

F. Unterstützt ASAP mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte ASAP unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ASAP?

ASAP kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Canvas LMS

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ASAP an?

ASAP bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen