Über Actionstep

Actionstep ist ein komplettes automatisiertes Cloud-Managementsystem für Anwaltskanzleien. Actionstep nutzt einen angepassten Workflow, um viele Verwaltungstätigkeiten von Anwaltskanzleien zu eliminieren und die Arbeitsweise zu vereinfachen. Actionstep bietet drei Produktpakete, um Kanzleien aller Formate und Größe die beste Erfahrung und den besten Wert zu bieten. Dies gibt Anwält*innen mehr Zeit, um zuzuhören, sich zu engagieren und für die Klient*innen einen Unterschied zu machen – jeden Tag.


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Startpreis

89,00 $
Monat
65,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

72
25

Integrationen

24
6

Bedienkomfort

3,9 (129)
4,6 (17)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,0 (129)
4,2 (17)

Kundenservice

3,9 (129)
4,7 (17)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Infinity Call Tracking

4,7
Nr. 1 Alternative zu Actionstep
Infinity ist eine Call-Intelligence-Lösung mit Online- und Offlineanrufverfolgung. Infinity ist in mehrere CRM-Plattform...

PracticePanther Legal Software

4,7
Nr. 2 Alternative zu Actionstep
Einfache und sichere Software zur Verwaltung von Anwaltskanzleien für Anwälte und Kanzleien jeder Größe.

CosmoLex

4,7
Nr. 3 Alternative zu Actionstep
CosmoLex ist das einzige cloudbasierte All-in-one-Praxisverwaltungs-, Abrechnungs- UND Buchhaltungssystem (keine...

Cleo Integration Cloud

4,6
Nr. 4 Alternative zu Actionstep
Cleo Integration Cloud (CIC) ist eine cloudbasierte Integrationsplattform, die speziell für das Entwerfen, Erstellen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(129)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
3,9/5
Kundenbetreuung
3,9/5

Hast du Actionstep bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 129 Bewertungen
Carolyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

An all round good system and makes legal practice easier and more efficient

Bewertet am 2.8.2022

Overall an excellent experience

Overall an excellent experience

Vorteile

The fact that the product integrates both legal case management and business management in a single platform

Nachteile

The plugin with Office products can be problematic sometimes. The plug in drops off when the user logs into a different device

In Betracht gezogene Alternativen

LEAP

Warum Actionstep gewählt wurde

To improve efficiency and functionality

Gründe für den Wechsel zu Actionstep

Overall a better product and better pricing

Antwort von Actionstep Software

Hi Carolyn,

Thank you so much for such a positive review!

Great to hear you and your firm are seeing the benefits of our all-in-one solution!

Thanks

Leslie
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

It works!

Bewertet am 29.3.2023

Vorteile

It has a bit of a learning curve to get started, more so than some others, but it's not terrible (and I am not a techie); then it just *works*. I've been very happy with it, get great customer service when I have a question, and do not know why everyone isn't using it.

Nachteile

I wish it did automatic contingency fee billing and that the contacts in a company were more integrated with the company (but that may be my problem and not the software).

Antwort von Actionstep Software

Thanks for sharing your thoughts on Actionstep! It's awesome to hear that despite the learning curve, you've had a great experience with the software and have received top-notch customer service.

It's also great to hear that you appreciate the customization and human aspect of Actionstep. Your feedback on the automatic contingency fee billing and contact integration is noted too & will be passed on to the product team.

Thanks again

Peter
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Upsides: File Management Downsides: Software Bugs, Customer Service, Integrations, and Set-up...

Bewertet am 3.3.2022

Unfortunately, the customer service is not up to par of that of our previous software, expect to...

Unfortunately, the customer service is not up to par of that of our previous software, expect to receive a response from their support team 24-48 hours after you have contacted them. They have never answered the phone when I've called for immediate support, so I've stop trying this and just email even though i feel like for the amount we are paying we should be receiving quicker support.

Vorteile

We like the matter dashboard a lot and it's probably the firms favorite feature since all the most important information is readily available.

Nachteile

INTEGRATIONS:

If you're looking to switch to AS because of the integrations they offer make sure they actually work exactly how you intend them to.

Lawpay: If you use lawpay their integration is useless since it only grabs new charges and does not include any past due amounts. I brought this up because we really wanted this to function, but we were told they would not fix the issue.

InfoTrack - One of the reasons we switched to AS and they don't actually integrate in US, even though their website states they do...

Outlook - The bottom bar of the desktop version may not bill the correct amount. I asked for this to be fixed since it's easier to use this bar than the right bar they have, but it's been over 9 months...

BILLING:

If you close your billing at the end of the month be prepared to manually enter Trust payments to allocate the funds on the closing date and not for the next billing cycle, since the automated billing will automatically post these payments on the date you are running them, not on the date which you wish will be allocated. Another feature I have brought up, but essentially fell on deaf ears.

If you work with probate matters where you don't bill your time, so you input a $0 amount, and you have matters that weren't worked on for the month, you cannot filter out between the two, so you'll end up printing bills for all matters. This is something i asked to have fixed in July 2021 and have yet to hear back regarding a fix (3/3/22)

Antwort von Actionstep Software

Hi Peter,

Thank you for your feedback. I have passed this on to our product team.

I have also passed on your details to our Customer Success Manager who will reach out to you to find solutions for these pain points.

Thanks,
Matt

Briana
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Awesome Product!

Bewertet am 23.7.2019

Overall, our experience with Actionstep has been great and has made the office much more efficient...

Overall, our experience with Actionstep has been great and has made the office much more efficient so that our clients receive top quality work.

Vorteile

We like how we can use our workflows to track each client thru the process. The reporting we receive is great and helps us stay on top of our business.

Nachteile

The accounting reports cannot be changed and at times the accounting functions don't work the way we would want them to.

Antwort von Actionstep Software

Briana - thank you for such a positive review. Delighted your experience with Actionstep has been great. Just wanted to mention that we continually make updates to our product, including to the accounting function, so if you do have specific requests or suggestions, do funnel them through support@actionstep.com so our product team can review them in light of upcoming development. Thanks again!

Tammy
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great for law office

Bewertet am 4.8.2020

Vorteile

It was easy to integrate and allows all team members to access all information from anywhere with an internet connection. Including file notes, emails and documents as well as time records. You can set tasks and monitor the step a matter is on with ease.

Nachteile

Integration with Outlook is good but not able to upload documents or attach documents if using Office 365

Antwort von Actionstep Software

Hi Tammy,

Thank you for such a positive review.

Great to hear you are using our add-in for Office 365. To you comment on being able to upload & attach documents - this is now a supported feature.

We are continuing to improve the add-in but if you do have specific requests or suggestions, please do not hesitate to email support@actionstep.com so our product team can assess them in light of upcoming development.

Thanks

5 von 129 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Actionstep Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Actionstep.

Actionstep bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 89,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Actionstep hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Actionstep unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Actionstep unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Actionstep kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Box, DocuSign, Dropbox Business, EffortlessLegal, Gmail, Google Drive, HotDocs, HubSpot CRM, InfoTrack, Josef, LawConnect, LawGro, LawPay, LawToolBox, Microsoft 365, NetDocuments, QuickBooks Online Advanced, Repsight, Smith.ai, Soluno, SpeechWrite 360, Vxt, Xero, Zapier

Actionstep bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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