OnePageCRM

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Über OnePageCRM
OnePageCRM ist ein einfaches CRM für Vertriebsmitarbeiter in kleinen Unternehmen, das die Komplexität des Vertriebs in eine einfache Aufgabenliste umwandelt. Die Lösung basiert auf den GTD-Produktivitätsprinzipien (Getting Things Done) und hilft Nutzern, aus Leads Kunden zu machen, Ziele zu erreichen und das Geschäft zu steigern.
Die OnePageCRM Next Action-Verkaufsmethode fordert Nutzer dazu auf, bei jedem Kontakt eine Folgeaktion festzulegen, um sicherzustellen, dass sie bei einem Verkauf keine Fehler machen. Der Aktionsstrom sortiert Kontakte nach ihren Vertriebshandlungen und erstellt eine dynamische Aufgabenliste, die die Zeit des Nutzers priorisiert. Auf dem Hauptbildschirm können Nutzer sehen, welche Maßnahmen zu diesem Zeitpunkt oder in der Zukunft ergriffen werden müssen, um potenzielle Kunden in Richtung eines Kaufs zu bewegen. OnePageCRM führt vom Kontaktmanagement bis hin zum Vertriebsberichtswesen eine Reihe von Funktionen aus. Dadurch wird sichergestellt, dass Leads und Interessenten stets durch den Verkaufsprozess geführt werden, um ein Geschäft abzuschließen.
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Nutzerbewertungen
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- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
It's great for startups like ours because it's cheap and has everything we need
Bewertet am 8.9.2024
I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really...
I just started using it, and even though I'm still getting the hang of it, it's already been really helpful and easy to use, especially for our small startup. It helps with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for us. Plus, the price is good.
Vorteile
It's helping us with storing customer contacts, setting follow-up reminders, and using email templates, which is great since sales are so important for our startup.
Nachteile
Even though I'm still figuring it out, I think features like email tracking and meeting scheduling would be good additions.
Antwort von OnePageCRM
Hi Shiv, thank you very much for your review!
It's great to hear that OnePageCRM is helping your startup with sales—this is what we are here for. :-)
We do have an email tracking feature. You can read more about it here: https://help.onepagecrm.com/article/467-how-email-open-tracking-works
I've also forwarded your feedback about meeting scheduling to our Product Team. We have a Calendar sync feature which you might find useful for scheduling meetings in the meantime: https://help.onepagecrm.com/article/47-setup-calendar-feed-for-google-calendar
If you have any questions, you can always reach out to us at support@onepagecrm.com.
We're always happy to help!
~ Anastasia
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
One Page CRM
Bewertet am 17.6.2021
Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and...
Working with the team at OP has been a wonderful experience. Carmel in particular went above and beyond during the onboarding experience and training to ensure we were equipped with the knowledge and tools we needed to begin our CRM journey. The customer support we have received to date has been incredible. The software is so easy to use and manage and is a major asset to our team.
Vorteile
A major benefit of One Page CRM is how easy it is to use it. The next action functionality is beyond very beneficial as is the lead capture tool.
Nachteile
In order to integrate this solution better in our business, we would love an improved quoting functionality. This would eliminate the need for multiple software.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu OnePageCRM
The ease of use and the next action functions.Antwort von OnePageCRM
Hi Tracey, thanks so much for the positive review. I'm part of the Customer Success team, and I'm delighted to hear that you've had such a great experience with us.
I love hearing that you've found OnePageCRM easy to use and beneficial (specifically by using the Next Action)! Noted re the quote functionality. ~Sarah
- Branche: Baumaterial
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Easy to use and cost effective
Bewertet am 8.10.2019
Easy to use and cost effective. Great support
Easy to use and cost effective. Great support
Vorteile
Easy to use and cost effective. Great support
Nachteile
Email Templates are very difficult to use and needs big upgrade.
Should include recent history list so you dont have to search again.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
OnePage CRM review
Bewertet am 8.7.2021
This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.
This has really helped us to become more efficient and potentially grow our reach.
Vorteile
This software was so easily customisable and easy to use.
Nachteile
It would be great if it was integrated not just with whatsapp but also zoom.
It would be great if users could email each other (making it easier to communicate as a team and stay on the CRM all day)
It would be great if you could ask to remove some fields you do not use.
Gründe für den Wechsel zu OnePageCRM
Great value for money, customisation and ease of use.Antwort von OnePageCRM
Hi there, thanks so much for the great review. I'm so happy to hear that OnePageCRM has helped you become more efficient and grow! I love that your introduction to the CRM was nice and easy.
Noted about the integration with Zoom! ~Sarah
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easily to Use, Friendly UI, Vertical Management
Bewertet am 24.6.2021
So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (
So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (
Vorteile
+ Pipeline & Goal is visible, you could use easily and custom. It appear front of your eyes.
+ Like the name, everything show in a page for all (different with other UI as Agile/ Salemate/ Hubspot/ Bitrix...) - kind a classic, I love it after try dozen of 3-column-page of other CRM: messy eyes
+ CUSTOMER SERVICES: they are a live and help you strongly, friendly also. I love to work with people and OnepageCRM did great for user (I luckily talked with Sarah, Lecetia - both kindness)
+ Vertical Management as "Status", as you "Category" to work not eye-looking to many column.
+ Commission rate, we are already to know how we gain after we help our customer solve their problem.
Nachteile
- Need more UX, friendly click as "Add a Contact/ Deal/ Company"
- Should plus "+" icon somewhere for short-cut add new Contact/ Deal/ Company
- Add multiple "Contact" to a "Deal" (B2B normally require more than a person in a purchase)
Warum OnePageCRM gewählt wurde
Other CRM require x1.5 - x2 for 02 function "Pipeline" & "Forecast" and more money if you want to set "Goals" to track your sales. Lack of UI/ UX, some good at UI and bad of UX, good of UX then bad of UI, good both UX/ UI then bad at Report. Onepage CRM the best fit for my self and my CRM using purposesGründe für den Wechsel zu OnePageCRM
+ Pipeline & Goal: I could not find these function as the alternative CRM (mentioned above) , it required you x1.5 Price to have "both function", some of they are not friendly interface also and lack of report view + View is easy to see, your eyes not moving so much, focus to one and one only + Customer support to help you whenever you ask - they are friendly, just ask them kindly + Commission rate, I never use the commission sheet anymoreAntwort von OnePageCRM
Hi there, thanks so much for the positive review. I'm delighted that you enjoy using OnePageCRM.
Noted about the UX ! ~Sarah
OnePageCRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über OnePageCRM.F. Welche Preispläne bietet OnePageCRM an?
OnePageCRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 8,95 €/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
Professional Plan: 8,95 € pro Benutzer/Monat bei jährlicher Abrechnung oder 13,5 € pro Benutzer/Monat bei monatlicher Abrechnung. Business Plan: 17,95 € pro Benutzer/Monat bei jährlicher Abrechnung oder 26 € pro Benutzer/Monat bei monatlicher Abrechnung.
F. Wer sind die typischen Nutzer von OnePageCRM?
OnePageCRM hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von OnePageCRM unterstützt?
OnePageCRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt OnePageCRM mobile Geräte?
OnePageCRM unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert OnePageCRM?
OnePageCRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Help Scout, Mailchimp, Microsoft Outlook, Stripe, Talkdesk, Unbounce, WhatsApp, Wufoo, Xero, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet OnePageCRM an?
OnePageCRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Produktivitätssoftware
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- Inside-Sales-Software
- Software für Außenvertrieb
- CRM Software für Bauunternehmen
- Customer Success Tools
- Lead Capture Tools
- Lead Generation Tools