Fuze

Multi-Channel-Unterstützung für Kunden, Partner und Mitarbeitende

4,2 /5 (52 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Fuze Übersicht

Was ist Fuze?

Lizenzierte oder gehostete Softwarelösung, die Kunden, Partnern, Mitarbeitenden und anderen Stakeholdern im Ökosystem deines Unternehmens Multi-Channel-Support bietet. Die Kundenbetreuung ist erst der Anfang. Umfassende und modulare Software-Suite, die nur einen Webbrowser benötigt. Langfristige Vereinbarungen ebenso wie ein Modell auf monatlicher Basis möglich. Zu den Modulen gehören: Wissensdatenbank, Fallmanagement, Kontaktverwaltung, Feedbackmanagement, Chat, sichere Zwei-Wege-Kommunikation, Communityantworten, Communityideen, Communitygespräche und Wissensmanagement. Kunden sagen, dass Fuze Suite viel einfacher zu bedienen und zu verwalten sei als Konkurrenzlösungen von RightNow, Parature und anderen. Nahtlose Integration mit Websites und grenzenlose Integrationsmöglichkeiten mit FuzeDigital Web Services. Für den Enterprise-Einsatz mit nutzungsbasierter Preisgestaltung, dank der die Lösung für Unternehmen jeder Größe erschwinglich ist.

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Kosten

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Fuze Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Indien, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch und 10 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Spanisch, Schwedisch

Fuze Bewertungen

Fuze Bewertungen

Gesamtbewertung
4,2
/
5
Ausgezeichnet
22

Sehr gut
20

Durchschnitt
6

Gering
4

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
3,8
81% haben diese Anwendung empfohlen
D. skye H.

Enterprise level telephony, in the cloud

The largest benefit is not having to replace/upgrade aging hardware and software, we don't have to manage equipment at our sites anymore, all the heaving lifting is in the cloud.


Mit Google übersetzen
Sam P.

A must have tool in your business!

The main benefits of Fuze is that you have access to phone, email/messenger, video conference and meetings all in one tool. Fuze makes everything so much easier, it's convenient and i've found you're more likely to get an instant response (which definitely beats waiting for people to read/respond to their emails).


Mit Google übersetzen
Ikaika K.

Keep Looking

The bottom line: Fuze's service is reliable, but it starts with a high price tag and because of the missing functionality, it goes even higher because of the extra man hours that you need to bring their system up to par.


Mit Google übersetzen
Paul A.

Excellent for work from home


Mit Google übersetzen
José elías G.

Great substitute for Skype

We are using fuze to comunicate intercompany, which is fantastic since I feel that Fuze is much more intuitive than Skype, has more options in a clearer way (like when you share an image in a group conversation you just click it, unlike Skype in which you have to look for it), Also I think that since the mobile app isn't as intrusive as the Skype Mobile, most users do not really mind having the app to be connected at all times.


Mit Google übersetzen
D. skye H.
Branche: Computer-Software
Übersetzen auf: Deutsch

Enterprise level telephony, in the cloud

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 5.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

The largest benefit is not having to replace/upgrade aging hardware and software, we don't have to manage equipment at our sites anymore, all the heaving lifting is in the cloud.

Vorteile

Fuze is a fully featured UC in the cloud, providing telephone calls (with a full backend of call flows, agents, incoming, outgoing, etc), collaboration and meetings (from 1 to thousands of participants), voicemail, and multiple types of endpoints such as physical phones, SIP clients, Windows and Mac desktop client, Android and iOS mobile clients. It has all the features you need, without the headaches of managing PBXs and servers.

Nachteile

Fuze is still developing its Browser based client, we would really like that because currently there isn't a way to run the Fuze "Desktop" experience on Linux. Once they finish the web client there will be that capability. Their customer support needs to be sized up a bit too, sometimes it takes too long to get things resolved (they get resolved, but the length of time needs to be reduced)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sam P.
Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A must have tool in your business!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 5.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The main benefits of Fuze is that you have access to phone, email/messenger, video conference and meetings all in one tool. Fuze makes everything so much easier, it's convenient and i've found you're more likely to get an instant response (which definitely beats waiting for people to read/respond to their emails).

Vorteile

Fuze is an absolutely brilliant software as it allows people to stay connected globally 24/7 without having lots of online tools/apps or a physical phone cluttering up your desk. Everyone in the business uses it daily for phone calls, meetings, screen shares, group messaging and so much more.

One of my favourite features is the 'share screen' option you have when you're in a meeting. I find it to be extremely beneficial as it allows you to convey information clearly and efficiently.

Another small feature I like is that you can make specific groups (e.g - if a number of you are working on a project together, you can all keep up-to-date with what's happening without having to send emails with everyone CC'd in).

Finally, I also like the shared note section you can have with another person, this is perfect for putting meeting times, notes, anything else you are wanting to share.

Nachteile

The only little issue I have with Fuze is that you can't send more than one image through at one time. You have to send them one by one, which isn't a big issue, but it's something I forget about on a regular basis.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ikaika K.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Keep Looking

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.8.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

The bottom line: Fuze's service is reliable, but it starts with a high price tag and because of the missing functionality, it goes even higher because of the extra man hours that you need to bring their system up to par.

Vorteile

We came to Fuze from a home built system. As our company grew, our system became harder and harder to manage and we started to have outages because of the stress that was put on our servers. When we switched over to Fuze I set myself on their outage alerts and although I was alerted to an outage or service disruption, I only felt the impact of an outage twice in three years.

Nachteile

If you call in on the support line, you will get a company called answer one which will create a ticket for you. You can get people on the line when you have an emergency, but I've only been able to get a person transferred to me twice. The other times they called back within an hour.

It is not easy to understand what you are being billed for, so the bill can creep up with stuff that you no longer need.

You don't have control over provisioning your phones. You have to call in or submit a ticket and although the SLA for those types of requests is 48 hours it is hardly reached if you don't follow up. I've had to wait for more than a week which meant that our new hires got to do busy work for at least 4 days after training.

Reports are inaccurate. For our call floors, we pay bonuses based on the amount of work that the agent puts in. The report have been inaccurate enough times that we now have to verify that the report is running after we run the report.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Paul A.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent for work from home

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I love it because is the best tool when you are working from home, you can call your team and make videocalls.

Nachteile

Everything is fine with the tool, no complains.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Fuze

Thanks for the review, Paul! We appreciate the honest feedback.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

José elías G.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great substitute for Skype

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 3.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We are using fuze to comunicate intercompany, which is fantastic since I feel that Fuze is much more intuitive than Skype, has more options in a clearer way (like when you share an image in a group conversation you just click it, unlike Skype in which you have to look for it), Also I think that since the mobile app isn't as intrusive as the Skype Mobile, most users do not really mind having the app to be connected at all times.

Vorteile

What I like most about Fuze is that the desktop version and the mobile version aren't as intrusive as Skype is. Also it's super easy to make a meeting, you have your "room" number so anyone who wants to have a meeting only has to have that number and presto! Which leads me into the contacts, whenever you look for a contact you search them by name a lot easier than Skype as well as by corporate e-mail. I think that it's also a nice touch to have the emoticons you use on your cellphone on the desktop app as well, it's a nice touch.

Nachteile

What I didn't like was that for example if you want to add some contact into your favorites you need to interact with them in any way, I find it easier by chat but can be annoying if you have no real reason to start a conversation. Also the Outlook extension is kinda heavy and may dull or slow your outlook sometimes.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
7,4/10
Basierend auf 52 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Fuze Preis

Fuze Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 52 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Fuze Funktionen

Fuze Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4/5
Basierend auf 52 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Fuze Häufig gestellte Fragen

Fuze Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Fuze.

F. Welche Preispläne bietet Fuze an?

Fuze bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Einmalige Lizenz, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Fuze?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Fuze

F. Wer sind die typischen Nutzer von Fuze?

Fuze hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Fuze unterstützt?

Fuze unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Spanisch, Schwedisch

F. Welche Preispläne bietet Fuze an?

Fuze hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz, Abonnement

F. Unterstützt Fuze mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Fuze unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Fuze?

Fuze kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bullhorn, Dropbox Business, ExecVision, eFront

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Fuze an?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Varianten der Kundenbetreuung Fuze anbietet