Zendesk Sell
Über Zendesk Sell
Base ist CRM-Software, um Vertriebsteams zu helfen, mehr Angebote mit weniger Aufwand zu gewinnen. Durch die Automatisierung von Aufgaben, Datenerfassung und Analyse, hilft unsere All-in-one-Plattform Vertriebsmitarbeitern, ihre Produktivität zu steigern und ermöglicht es gleichzeitig den Vertriebsleitern, das notwendige persönliche Coaching zu bieten, um die Leistung zu beschleunigen.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Base is a solid foundation
Bewertet am 23.8.2018
Great product. Simply CRM for any small and large company.
Great product. Simply CRM for any small and large company.
Vorteile
I love Base and have used them for years! They have a very solid web and mobile application that does exactly what you need it to do, track sales! Its super easy and one that I was drawn to early in my sales career because it was so easy to get started.
Nachteile
I would love the ability to test more of their newer apps on a trial basis. Right now it is invite only.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Advanced CRM require learn
Bewertet am 31.8.2021
Totally is pretty good with the price like they offer. High tech require, report good, beautiful...
Totally is pretty good with the price like they offer. High tech require, report good, beautiful ui/ux
Vorteile
They good at show how time to spend on each prospect via Smart Status. Pipeline provide the specialization of each stage require you focus to move deal next stage. The UI:UX is modern and fresh. Its colorful then your eye will interact faster
Nachteile
Not have an overview for the pipeline, you should go to report to see. The left-sidebar only provide the information key-in with the Bold style so it may difficult to see and assumpt
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Does not support SaaS business model. Very overpriced in comparison to other options in the...
Bewertet am 5.10.2020
Zendesk is good for companies that sell products and don't need advanced reporting capabilities....
Zendesk is good for companies that sell products and don't need advanced reporting capabilities. For other businesses, it is not a good option. The system is ok despite its limitations, but the price should be halved for it to be worth it.
Vorteile
The system is intuitive and it is fairly easy to customize and set up. Available reports are very customizable and easy to use.
Nachteile
System has limited functionalities. It mainly doesnt support SaaS business model and lacks certain key and also unimportant features. Despite excelling at the available reports the system offers, it does not allow you to access other key reports to the business without upgrading to the most expensive option (199$), leaving key business metrics to be manually calculated unless you pay 200 bucks per user.
- Branche: Verlagswesen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Very useful app !
Bewertet am 12.9.2016
For our micro-enterprise, we consider this App as an employee who helps us to coordinate customer...
For our micro-enterprise, we consider this App as an employee who helps us to coordinate customer records. Since we are working with Base, we lose fewer customers and time to acquisition. With Google Chrome plugIn, when we are working with LinkedIn, with a single click, add a contact to lead to our database in Base CRM. This prevents us from doing it manually as before.
Vorteile
Time saving for lead management.
Followed best customer records.
Android, calls are automatically tracked and recorded in base with an option to add a note of the conversation in order to remember it and therefore continue the discussion more effectively to the next call or email.
Nachteile
Creating quotes directly into Base and easily exportable to Xero has to be improved because it is a useful but incomplete integration to be really effective.
Management contact book between Base CRM and Xero needs also improvement.
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Really great CRM, more than I needed and more pricy than I was looking for.
Bewertet am 3.4.2018
Simple CRM, really nice app. Enjoyed using it while I did, just found a less cost solution that...
Simple CRM, really nice app. Enjoyed using it while I did, just found a less cost solution that did what I needed.
Vorteile
I really liked the contact management and deals management. The reporting was amazing and it was very customizable. The integrated voice option was very nice too. UX design was great too.
Nachteile
I wasn't in love with switching between screens all day long. It also did have a learning curve and my employees didn't like it. Lastly, it was more money than I was looking to spend per seat.
Zendesk Sell Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zendesk Sell.F. Welche Preispläne bietet Zendesk Sell an?
Zendesk Sell bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 19,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Zendesk Sell?
Zendesk Sell hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Zendesk Sell unterstützt?
Zendesk Sell unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Zendesk Sell mobile Geräte?
Zendesk Sell unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zendesk Sell?
Zendesk Sell kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Array, Bedrock Data, Domo, Dotdigital, Dropbox Business, Front, FullContact, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Harvest, HubSpot Marketing Hub, Kustomer, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, Paycove, QuickBooks Online Advanced, Reply, Slack, Slemma, Tidio, Trello, Wishpond, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zendesk Sell an?
Zendesk Sell bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- Inside-Sales-Software
- CRM Software für Bauunternehmen
- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- Wissensdatenbank Software
- Sales Tracking Software
- CRM Software für Versicherungen