GeoOp

Vereinfachtes Außendienstmanagement für Handwerks- und Dienstleistungsunternehmen.

Über GeoOp

GeoOp ist eine komplette Auftragsmanagementlösung, die einen kostengünstigen, nutzerfreundlichen Service mit Premium-Support enthält. Du und dein Team könnt die Software von jedem Standort aus und auf jedem Gerät verwenden.
Die Software erleichtert das Auftragsmanagement und wurde für Handels- und Dienstleistungsunternehmen, von Klempnereien bis zu Gesundheitspersonal entwickelt. Es ist einfach, die Arbeitsbögen des Außendienstpersonals und das größere Geschäft zu verwalten.

Mit Kunden- und Auftragsinformationen ist alles zentralisiert und es ist problemlos, Aufträge zu erstellen, zuzuweisen und zu planen, während die Zeit und der Auftragsstatus des Außendienstpersonals genau verfolgt werden. Du kannst Zahlungen sogar von unterwegs aus angeben, in Rechnung stellen und entgegennehmen. Laut Hersteller wirst du dir folgende Frage stellen: „Warum hat GeoOp bis jetzt aus meinem Leben gefehlt?“


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Du bist nicht sicher, ob GeoOp das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

GeoOp

4,1 (61)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

22,50 AU$
Monat
19,00 £
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

74
108

Integrationen

3
3

Bedienkomfort

4,1 (61)
4,5 (154)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,0 (61)
4,5 (154)

Kundenservice

4,2 (61)
4,6 (154)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Fergus

4,6
Nr. 1 Alternative zu GeoOp
Fergus ist eine cloudbasierte Auftragsmanagementlösung für Elektriker und Installateure, die Angebotserstellung,...

Tradify

4,7
Nr. 2 Alternative zu GeoOp
Tradify ist eine Auftragsmanagementsoftware, die für Handels- und Dienstleistungsunternehmen konzipiert ist und die...

Jobber

4,5
Nr. 3 Alternative zu GeoOp
Jobber ist eine Cloud-basierte Field-Service-Management-Lösung, die es kleinen und mittleren Unternehmen unter anderem...

ServiceM8

4,6
Nr. 4 Alternative zu GeoOp
ServiceM8 ist eine cloudbasierte Lösung, die Außendienstorganisationen bei der Verwaltung ihrer Geschäfte unterstützt....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(61)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0/5
Funktionen
3,7/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,2/5

Hast du GeoOp bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 61 Bewertungen
Ben
Ben
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Competitive edge

Bewertet am 21.9.2016

We have been using GeoOp for more that 2 years at Total Underground Solutions and it has given us a...

We have been using GeoOp for more that 2 years at Total Underground Solutions and it has given us a competitive edge over our opposition in the Underground Infrastructure sector. Being paperless is a great selling point for our customers with real time reporting and easy access to our scheduling it gives the customer comfort in knowing that they can see real time progress.

Vorteile

Scheduling
Xero Partner
Armada GPS Partner
Deputy Partner

Nachteile

Whilst out on the field it is only as fast as the Mobile Internet service provider.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

GeoOp For Franchise Businesses

Bewertet am 12.3.2024

get products and great people to deal with, prices is fair and reasonable and it was easy to roll...

get products and great people to deal with, prices is fair and reasonable and it was easy to roll out across our franchisees

Vorteile

Easy to use and customer service is the best I have ever experienced.

Nachteile

invoice generation is slightly clunky but has gotten alot better with updates

In Betracht gezogene Alternativen

Tradify und Jobber

Warum GeoOp gewählt wurde

Servicem8 had poor customer service and the worst chat bot system / Phillipines chat people and the have poor systems for franchise businesses

Zuvor genutzte Software

ServiceM8

Gründe für den Wechsel zu GeoOp

Customer service was amazing and price point was great and they were open to feedback for changes to the system which they have implemented over time
Brock
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

After years of use, they will take your money and not care for you

Bewertet am 10.2.2021

Terrible

Terrible

Vorteile

At first is great, but give it a couple years. They will use all of your information that you use them to hold for you as hostage to take more money off you

Nachteile

Lies and greed. We use Geoop which is owned by some people for years. We have thousands of jobs booked in with histories, photos, clients, everything. They then tell us that GeoOp is becoming redundant and that they are NOT going to spend any more time to fix it up and that I should switch to GeoNext. The reason all this became is that GeoOp is starting to have some really bad Bugs. Sales person randomly calls me up. Tells me that because I have so much information on Geoop that I would only have to pay for GeoNext and I would be able to use GeoOp to retain all of my information. Reason for this is because they don't have anything coded into the apps to allow direct transfer of all information across. It means I would have to manually re-create every job my team have ever done, input any notes in the system, copy any photos and attach to each job. I reckon if I did it full time it would take me 6 months non-stop. So because they gave me that deal I agreed and I switched over to GeoNext straight away. Guess who is saying that they would never say anything like that. And before Geo tries to tear this apart and disguise their lies. This was not one sentence the guy spoke. We spoke about how I would buy GeoNext and utilise GeoOp as information storage for free for ages. Now they are telling me I have to pay them double and if I don't then I will loose all my information I use to keep my bookings. All my jobs. ALL OF IT!! Dirty

Antwort von Geo

Hi Brock.

Thank you for reaching out. As we discussed when you originally contacted us directly, customers who opt for a GeoNext subscription receive GeoOp for free during the entire migration process. I apologize if this was still left unclear.

Additionally GeoOp is in legacy support, which means we are still developing bug fixes, security updates and quality of life improvements.

Finally, Geo does not delete your data upon a lapse of your subscription, and will keep it within our system for several years unless specifically requested to delete it. You need never fear your data will be lost at the end of your subscription.

I can see you have posted this same review to multiple review sites and that the team has tried reaching out to you a number of times. If you would please get in contact with our support department we'd be happy to address any concerns you may have

Steve
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good system for managing our jobs and team

Bewertet am 12.9.2023

We save so much time now compared to about 12 months ago when we were trying to manage in spreadshee...

We save so much time now compared to about 12 months ago when we were trying to manage in spreadsheet and google calendar.

Vorteile

Apps for our team on road. Centralised calendar and job list.

Nachteile

They have made a bunch of changes recently, new functionality etc but has been a bit hard to keep up.

In Betracht gezogene Alternativen

Tradify und ServiceM8

Gründe für den Wechsel zu GeoOp

Better pricing and our staff use android phones and servicem8 doesn't cater for them
Bronie
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Geoop appraisal

Bewertet am 21.9.2016

Very handy, easy to use, easy to add information , makes managing our jobs a breeze! We have a...

Very handy, easy to use, easy to add information , makes managing our jobs a breeze! We have a staff of 16 electricians, and we used to on a handwritten paper system with job cards, now everything can be done on the staff phones and is easy for them to upload photos, coc's and other information about the job. The Audio feature on the app is great so they don't have to text in the description, plus on the work report we can get exactly what hours they have done this week, for payroll.
Has met most of our expectations.

Vorteile

Customer detail provision,
Timesheet report
Audio feature

Nachteile

Can't upload when not on line (we have signal issues here in wehangarei and nothing can be added if the signal is out) would be great if we could still enter the data on the app itself and it would upload when in signal.
Inventory not on app itself only oline.
Cant report or print out list of whats billed and whats not, atleast I havent figured out how to do this in reporting

5 von 61 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

GeoOp Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GeoOp.

GeoOp bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 22,50 AU$/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

GeoOp hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

GeoOp unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

GeoOp unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

GeoOp kann in folgende Anwendungen integriert werden:

MYOB Business, QuickBooks Online, Xero

GeoOp bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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