Über Zoho Assist

Greife auf den Remote-Desktop deiner Kunden zu oder teile deinen Bildschirm oder verwalte unbeaufsichtigte Computer mit Zoho Assist, deine One-Stop-Lösung für Remote-Support, Screen-Sharing und Remote-Zugriff. Starte noch heute mit einer der branchenweit sichersten, zuverlässigsten und erschwinglichsten Software.

Zoho Assist erfordert keine vorherige Installation von Software und kann vollständig im Browser ausgeführt werden. Es wurde für Outsourcing- und MSP-IT-Support, Kundensupport und IT-Helpdesks entwickelt. Es unterstützt alle gängigen Betriebssysteme und funktioniert gut mit Firewalls und Proxies.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China, Indien

Unterstützte Sprachen

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Japanisch, Spanisch

Bilder

Start a Remote Support session or Share your Screen or Access Unattended Computers right away.
Transfer files instantly with in-built two-way file transfer
Connect to any computer. Troubleshoot easily with administrator access.
Be it supporting or getting support, our mobile apps work as good as any workstation.
Rebrand and customize Zoho Assist easily and maintain your brand identity everywhere.
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Zoho Assist: 15

  • API
  • Chat
  • Dateitransfer
  • Eventplanung
  • Fernbedienung
  • Ferngesteuertes Update / Installation
  • Fernzugriff
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Standorte
  • Remote-Dateizugriff
  • SSL-Sicherheit
  • Sofortnachrichten
  • Zugriffskontrolle
  • Zusammenfassende Berichte

Alternativen

Zoom

4,6
Alternative Nr. 1 zu Zoho Assist
Zoom ist eine skalierbare, cloud-basierte Videokonferenz- und Webkonferenzplattform, die Online-Meetings, Webinare,...

Zendesk

4,3
Alternative Nr. 2 zu Zoho Assist
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Zoho Desk

4,5
Alternative Nr. 3 zu Zoho Assist
Zoho Desk ist eine webbasierte Kundendienst-Anwendung, dank welcher dein Unternehmen stärkere Beziehungen mit Kunden...

LiveChat

4,6
Alternative Nr. 4 zu Zoho Assist
Kunden lieben es, sofort Antworten auf ihre Fragen zu bekommen. LiveChat ermöglicht dies und mehr, da es hilft,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(375)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,5/5

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5 von 375 Bewertungen angezeigt
David K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Zoho Assist Review

Bewertet am 27.8.2019

I use ZOHO to remote access clients servers, networks Computers ect. I had used another product of...

I use ZOHO to remote access clients servers, networks Computers ect. I had used another product of years and this is by far the one I will stay with.

Vorteile

Very easy to set up, Unattended deployment was very easy.
With Chrome anywhere, I am my ZOHO Assist is accessible. I also have a link on my web site for my clients to gain ease of access.

Nachteile

Only one con I have to log in almost every visit and it sees me as a trail user I just have to wait a bit for my account to be loaded. Current users should have their own portal separate from a trail user.

Jay S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Product

Bewertet am 9.1.2021

I use this software daily to provide remote computer support to individuals and businesses. Since...

I use this software daily to provide remote computer support to individuals and businesses. Since COVID this type of service is in high demand.

Vorteile

There are slightly easier to use products on the market but when I looked at pricing they were approximately 3 or 4 times the price $14 odd dollars a month compared to $52 odd dollars a month. Value for money this product wins hands down. As a sole trader incorporating $14 a month into my fees makes me look a whole lot more competitive to my customers than $52.

Nachteile

The software sometimes as the customer if the Technician can access their clipboard an excessive amount of times *between 3 and 20 times for one session* - it also asks when you arent even trying to use the clipboard.

This can feel obtrusive and unneccessary.

Thomas A.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Just about the worst support software I have ever had the misfortune of using

Bewertet am 26.7.2016

Based in a rural location, I have been providing technical support to my clients for over 10 years...

Based in a rural location, I have been providing technical support to my clients for over 10 years now. Having initially used pCAnywhere, I quickly switched to a SaaS solution from Citrix which worked tremendously well at a price and offered fantastic features. I begun to investigate alternatives some 3 years ago and came across the Zoho offering and registered as a Beta user on the understanding that the software may be problematic. It was fantastic and so when the Beta test finished I subscribed to their offering. Since then things have gone downhill from the deletion of all my unattended machines (with the embarrassment of asking clients to help me reinstall the software). I am currently experiencing a whole range of issues that affect about 50% of all my remote sessions; as a small business this is a disaster - I am unable to provide satisfactory service to my customers which is compromising my reputation. To be fair, they do fix issues when I complain, but it is often "we found some issue and moved you onto another server..." and then more issues crop-up.

Vorteile

Inexpensive, Reasonable Customer support
Attended system is okay

Nachteile

Keyboard on iPad pro does not work (on screen keyboard does)
Was advised to stop using Chrome extension (which I liked) and use the desktop app instead. The desktop app is about as stable as Homer Simpson after a donut and beer binge.
Desktop app require frequent restarting.
Sessions abruptly finish and impossible to reconnect without asking client to reboot their machine (and this does not always work).
Unattended component is diabolical

Sharron F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Zoho Assist is easy to use and great value for money!

Bewertet am 1.12.2020

It has been very easy to use both for me and the end-users many of whom have no prior digital...

It has been very easy to use both for me and the end-users many of whom have no prior digital skills.

Vorteile

This software has enabled me to support our clients during a time of great unease, unrest and isolation. I work for a charity and our clients are aged between 50 and 95. In non Covid times I would run face to face classes and support sessions. Zoho Assist is the next best thing to sitting beside them, my clients need a huge amount of support and all of them have been able to use it and connect with me. I have also used it in Training sessions with my colleagues.

Nachteile

It is a pity that it only allows me to see (and not control) the remote screen when dealing with iPads but I know that is a feature of Apple's security and not something you can change.

Chris G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Tiefbau
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Zoho Assist

Bewertet am 17.10.2020

Vorteile

Easy to setup and connect and the domain deployment is easy to use

Nachteile

Cant change remote or local resolution,

5 von 375 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Zoho Assist Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Assist.

Zoho Assist bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 10,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Zoho Assist

Zoho Assist hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

Zoho Assist unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Japanisch, Spanisch

Zoho Assist unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Zoho Assist kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Freshdesk, Jira, ManageEngine ServiceDesk Plus, ServiceNow, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoho Desk, Zoho Projects

Zoho Assist bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support

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