Zoho Assist

Zoho Assist

Sofortiger Remote Support. Unbeaufsichtigter Remote-Zugriff.

4.5/5 (199 Bewertungen)

Zoho Assist Übersicht

Greife auf den Remote-Desktop deiner Kunden zu oder teile deinen Bildschirm oder verwalte unbeaufsichtigte Computer mit Zoho Assist, deine One-Stop-Lösung für Remote-Support, Screen-Sharing und Remote-Zugriff. Starte noch heute mit einer der branchenweit sichersten, zuverlässigsten und erschwinglichsten Software.

Zoho Assist erfordert keine vorherige Installation von Software und kann vollständig im Browser ausgeführt werden. Es wurde für Outsourcing- und MSP-IT-Support, Kundensupport und IT-Helpdesks entwickelt. Es unterstützt alle gängigen Betriebssysteme und funktioniert gut mit Firewalls und Proxies.

Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 4 weitere , Indien, Lateinamerika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Japanisch, Spanisch

Zoho Assist Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5/5
90% Positive Bewertungen
121
Ausgezeichnet
58
Sehr gut
16
Durchschnitt
3
Gering
1
Schlecht
Ryan W.
Mit Google übersetzen

Affordable Remote Support with Included Deployment Tool

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Connectwise Control (Formerly ScreenConnect) has similar features, but lacks a tool to deploy. This platform has a built in deployment that uses psexec and requires virtually ZERO configuration. Just input the domain, domain admin creds, and deploy to the PCs you want!

PDQDeploy is a paid solution to this issue, and I'm not aware of a competitor that has this built in.

Vorteile

- Cost is far lower than most competitors.
- Free deployment tool
- Fast connection
- Windows Application (for tech and user)
- iOS and Android App (for tech and user)
- Clipboard support, admin tools, and shortcuts to open many useful programs (event viewer, cmd, etc.)
- Remote Support (non unattended access) is easy to setup and easy for users to understand
- Inherent support of UAC in support - competitors lack this ability

Nachteile

- Browser-agent speed is not as fast as competition.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Lorraine P.
Mit Google übersetzen

I was looking for a new software and I was happy to find Zoho

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 10.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very easy to use and easy for my customer to join. I like the fact that we have a free version so we can test it before buying.
I first start to use it by Spicework in witch we manage our tickets

Vorteile

I like the fact that we can send by email the link to the customer
The fact that we can control multiple device type
The fact that we have a history

Nachteile

We have to register each non-assist computer

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Eric C.
Mit Google übersetzen

Finally: Affordable, well-done remote access software

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Pricing plan is perfect for me. Product works better than other remote support products I have used in the past, and Zoho has excellent customer service.

Vorteile

Years ago, I purchased the small business edition of Teamviewer when version 10 was released. But as any Teamviewer user knows, every time they come out with a new version, you deal with constant compatibility headaches. I found myself constantly uninstalling new versions and installing old versions so that my clients would remain compatible. Then one day a vendor had to connect to MY computer to offer remote support. He was using a newer version so I had to uninstall my old license just so I could temporarily install the newer version, so that he could connect. This back and forth is an unnecessary headache. Then Teamviewer switched to a subscription-only model with a pricing model that is out of my budget. While searching for an alternative I came across Zoho Assist. Zoho offers many products and they have a good reputation so I figured I would try it out. Within 7 days I made up my mind and purchased the full year. Zoho Assist is easy to set up, easy to use and has worked consistently for me. I had a small issue (more of a wish list request) during my trial. To my surprise, Zoho support replied back and within 2 days my issue was resolved. Now THAT is some great customer support! I'm hooked on Zoho Assist and would recommend it to anyone looking for a secure, affordable remote support solution.

Nachteile

A few (minor) things:

1. The pricing model is confusing to me. They have a 'Remote Support' plan and an 'Unattended Access' plan. Why can't I have both (like all of the other remote apps). I suppose I could just buy two subscriptions? When chatting with Zoho sales, they tell me unattended access is NOT included with remote support. But during my trial of Remote Support I noticed with the Remote Support plan I can enable remote access. It's confusing. I think Zoho should just combine both products and call it a day.

2. Occasionally the app logs me out and I have to generate a new two-factor authentication application password. It may be something I am doing by mistake but I haven't figured it out yet.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Colin M.
Mit Google übersetzen

Zoho Assist - Essential Tool for Support Technician's Toolkit

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Zoho Assist is a great way to provide remote technical support and one on one instruction/training with users. We've yet to find a Windows PC it doesn't work with and it doesn't seem to have any issues working through firewalls.

Overall a great timesaver that just works as it should.

Vorteile

- Zoho Assist runs in a browser - no extra software to deploy
- Simple invite process; difficult for users to get lost
- Gets through every firewall we've tried it on
- IM chat with user means easy to update with progress and ask questions during remote session
- Ability to deploy and configure unattended access sessions

Nachteile

- Not many customisation options when embedding support requests to a web page, but this is a minor issue
- The free version lacks a few features (like file transfers); get the paid version

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Nicholas R.
Mit Google übersetzen

Super easy to use and to implement to a customer for helping them our remotely.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I think Zoho hands down is doing everything right when it comes to providing software to assist customers of their to assist their customers. Zoho Assist provides that extra layer of support and reassurance that any issue will hopefully be resolved right at that moment. This allows customer to have and experience that feeling that they are being well taken care of.

Nachteile

Only con is Zoho support team. I have had a few help me resolve some implementation issues and it took longer than it should have to be honest. I can say that I have seen an increase of time to resolution and that makes me feel like Zoho has also noticed this issue and is working to improve. Keep up the good work!!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10

Zoho Assist Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Zoho Assist Funktionen

  • API
  • Chat
  • Kundenspezifisches Branding
  • Sofortnachrichten

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeitüberwachung
  • Integration von Dritten
  • Kontakt-Historie
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Priorisierung
  • Social-Media-Integration
  • Ticket-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Zoho Assist Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Assist.

F. Welche Preispläne bietet Zoho Assist an?

Zoho Assist bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Zoho Assist?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Zoho Assist

F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Assist?

Zoho Assist hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Zoho Assist unterstützt?

Zoho Assist unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Japanisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Zoho Assist an?

Zoho Assist hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Zoho Assist mobile Geräte?

Zoho Assist unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Assist?

Zoho Assist kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Freshdesk, JIRA Software, ManageEngine ServiceDesk Plus, ServiceNow, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoho Desk, Zoho Projects

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Assist an?

Zoho Assist bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support