Zoho Assist

Sofortiger Remote Support. Unbeaufsichtigter Remote-Zugriff.

4,6 /5 (353 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Zoho Assist Übersicht

Was ist Zoho Assist?

Greife auf den Remote-Desktop deiner Kunden zu oder teile deinen Bildschirm oder verwalte unbeaufsichtigte Computer mit Zoho Assist, deine One-Stop-Lösung für Remote-Support, Screen-Sharing und Remote-Zugriff. Starte noch heute mit einer der branchenweit sichersten, zuverlässigsten und erschwinglichsten Software.

Zoho Assist erfordert keine vorherige Installation von Software und kann vollständig im Browser ausgeführt werden. Es wurde für Outsourcing- und MSP-IT-Support, Kundensupport und IT-Helpdesks entwickelt. Es unterstützt alle gängigen Betriebssysteme und funktioniert gut mit Firewalls und Proxies.

Zoho Assist Übersicht

Kosten

Beginnt ab
10,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Zoho Assist Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China, Indien
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Japanisch, Spanisch

Medien

Start a Remote Support session or Share your Screen or Access Unattended Computers right away.
Transfer files instantly with in-built two-way file transfer
Connect to any computer. Troubleshoot easily with administrator access.
Be it supporting or getting support, our mobile apps work as good as any workstation.
Rebrand and customize Zoho Assist easily and maintain your brand identity everywhere.
Videos zu Zoho Assist Zoho Assist Screenshot: Start a Remote Support session or Share your Screen or Access Unattended Computers right away. Zoho Assist Screenshot: Transfer files instantly with in-built two-way file transfer Zoho Assist Screenshot: Connect to any computer. Troubleshoot easily with administrator access. Zoho Assist Screenshot: Be it supporting or getting support, our mobile apps work as good as any workstation. Zoho Assist Screenshot: Rebrand and customize Zoho Assist easily and maintain your brand identity everywhere.

Zoho Assist Bewertungen

Zoho Assist Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
238

Sehr gut
89

Durchschnitt
21

Gering
4

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,5
93% haben diese Anwendung empfohlen
David K.

Zoho Assist Review

I use ZOHO to remote access clients servers, networks Computers ect. I had used another product of years and this is by far the one I will stay with.


Mit Google übersetzen
Roger G.

Small company internal and clilent IT support

Our business has a small staff and numerous clients worldwide. Clients sometimes need assistance with VPN access and with navigating their Quality Systems. Ad hoc sessions help individuals to recover quickly. Our in-house team sometimes needs assistance with configuration of software, or adding new client access to the servers. I have 3 computers that I use for different tasks. When I'm out of office I use unattended access to securely access the computers in the office.


Mit Google übersetzen
Chris G.

Zoho Assist


Mit Google übersetzen
Thomas A.

Just about the worst support software I have ever had the misfortune of using

Based in a rural location, I have been providing technical support to my clients for over 10 years now. Having initially used pCAnywhere, I quickly switched to a SaaS solution from Citrix which worked tremendously well at a price and offered fantastic features. I begun to investigate alternatives some 3 years ago and came across the Zoho offering and registered as a Beta user on the understanding that the software may be problematic. It was fantastic and so when the Beta test finished I subscribed to their offering. Since then things have gone downhill from the deletion of all my unattended machines (with the embarrassment of asking clients to help me reinstall the software). I am currently experiencing a whole range of issues that affect about 50% of all my remote sessions; as a small business this is a disaster - I am unable to provide satisfactory service to my customers which is compromising my reputation. To be fair, they do fix issues when I complain, but it is often "we found some issue and moved you onto another server..." and then more issues crop-up.


Mit Google übersetzen
Eoin G.

Great remote connection software with multiple level account options

We use Zoho Assist primarily for training our new clients on our software as part of our on-boarding process. Zoho Assist has easily connected to windows and apple/mac machines and really help us better understand how our providers were interacting with the software. I'd like to see a level of use between business and enterprise or have the ability to "choose" the features I want to use/pay for kind of like a la carte pricing.


Mit Google übersetzen
David K.
Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Zoho Assist Review

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 27.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I use ZOHO to remote access clients servers, networks Computers ect. I had used another product of years and this is by far the one I will stay with.

Vorteile

Very easy to set up, Unattended deployment was very easy.
With Chrome anywhere, I am my ZOHO Assist is accessible. I also have a link on my web site for my clients to gain ease of access.

Nachteile

Only one con I have to log in almost every visit and it sees me as a trail user I just have to wait a bit for my account to be loaded. Current users should have their own portal separate from a trail user.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Roger G.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Small company internal and clilent IT support

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 9.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Our business has a small staff and numerous clients worldwide. Clients sometimes need assistance with VPN access and with navigating their Quality Systems. Ad hoc sessions help individuals to recover quickly. Our in-house team sometimes needs assistance with configuration of software, or adding new client access to the servers. I have 3 computers that I use for different tasks. When I'm out of office I use unattended access to securely access the computers in the office.

Vorteile

Zoho Assist is simple to use, both for ad hoc sessions and for unattended access. It is easy to send an invitation to clients to almost immediately start a remote session. Likewise, once remote access is setup on a company system I can get to that computer to retrieve data and use software in a flash. And the screen scaling lets me work from systems with vastly different screen resolutions. This is far superior to remote desktop.

Nachteile

The two factor authentication allows a browser to remember settings. If I'm not careful the accessing computer may remember my credentials and bypass their two factor authentication feature. While this is useful when accessing computers from my in-office workstation, it is not a welcome feature for accessing from a laptop in the field. That is the main reason for wanting MFA and it is far to easy to accidentally bypass.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Chris G.
Branche: Tiefbau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Zoho Assist

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 17.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to setup and connect and the domain deployment is easy to use

Nachteile

Cant change remote or local resolution,

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Thomas A.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Just about the worst support software I have ever had the misfortune of using

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.7.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Based in a rural location, I have been providing technical support to my clients for over 10 years now. Having initially used pCAnywhere, I quickly switched to a SaaS solution from Citrix which worked tremendously well at a price and offered fantastic features. I begun to investigate alternatives some 3 years ago and came across the Zoho offering and registered as a Beta user on the understanding that the software may be problematic. It was fantastic and so when the Beta test finished I subscribed to their offering. Since then things have gone downhill from the deletion of all my unattended machines (with the embarrassment of asking clients to help me reinstall the software). I am currently experiencing a whole range of issues that affect about 50% of all my remote sessions; as a small business this is a disaster - I am unable to provide satisfactory service to my customers which is compromising my reputation. To be fair, they do fix issues when I complain, but it is often "we found some issue and moved you onto another server..." and then more issues crop-up.

Vorteile

Inexpensive, Reasonable Customer support
Attended system is okay

Nachteile

Keyboard on iPad pro does not work (on screen keyboard does)
Was advised to stop using Chrome extension (which I liked) and use the desktop app instead. The desktop app is about as stable as Homer Simpson after a donut and beer binge.
Desktop app require frequent restarting.
Sessions abruptly finish and impossible to reconnect without asking client to reboot their machine (and this does not always work).
Unattended component is diabolical

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Eoin G.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great remote connection software with multiple level account options

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We use Zoho Assist primarily for training our new clients on our software as part of our on-boarding process. Zoho Assist has easily connected to windows and apple/mac machines and really help us better understand how our providers were interacting with the software. I'd like to see a level of use between business and enterprise or have the ability to "choose" the features I want to use/pay for kind of like a la carte pricing.

Vorteile

The ability to easily and quickly connect to a remote user's machine. The ease of setup (except Apple products).

Nachteile

The quality of the connection can severely affect usability. I'd like the option to connect to the remote machine to "watch", but have to "Press a button" to turn on my ability to interact directly with the machine.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 353 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Zoho Assist Preis

Zoho Assist Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Basierend auf 353 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Zoho Assist Funktionen

Zoho Assist Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 353 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zoho Assist Häufig gestellte Fragen

Zoho Assist Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Assist.

F. Welche Preispläne bietet Zoho Assist an?

Zoho Assist bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Zoho Assist?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Zoho Assist

F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Assist?

Zoho Assist hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Zoho Assist unterstützt?

Zoho Assist unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Japanisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Zoho Assist an?

Zoho Assist hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Zoho Assist mobile Geräte?

Zoho Assist unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Assist?

Zoho Assist kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Freshdesk, Jira, ManageEngine ServiceDesk Plus, ServiceNow, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoho Desk, Zoho Projects

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Assist an?

Zoho Assist bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support