Odyssee Service

Odyssee Service

Easy, reliable, enjoyable

3.7/5 (3 Bewertungen)

Odyssee Service Übersicht

Odyssee Service
The benefits you receive by working with Odyssee Service are countless: work orders with customer signatures and real time feedback about service jobs improve your efficiency. The automating of mobile workflow will drastically decrease your costs. With Odyssee Service you will have efficient planning, thorough reporting and a history of all installations.

Preis

Beginnt ab
29,00 €/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Brasilien, Kanada, Europa, Deutschland, Indien und 5 weitere , Lateinamerika, Mexiko, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Polnisch, Spanisch, Türkisch

Odyssee Service Bewertungen

Gesamtbewertung
3.7/5
67% Positive Bewertungen
1
Ausgezeichnet
1
Sehr gut
0
Durchschnitt
1
Gering
0
Schlecht
Wolf S.
Mit Google übersetzen

This is a fantastic Online and Offline Tool for service personnel!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 11.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Perfect service capabilities. Very cost-effective particularly compared to local solutions .

Vorteile

Online plus Offline.
Ties in nicely with our Exact Cloud ERP solution.
Multi-language capability. For us and other clients both German and English support is mandatory for our market.

Nachteile

There is absolutely nothing negative to say about this grear SaaS tool. Ourselves and our clients love this fantastic tool!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Markus S.
Mit Google übersetzen

Well structured and easy to handle.

Weitere für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 11.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

An affordable field service software which offers a) a multi-worker time and route planner, b) a customer portal, c) contract management feature and d) multi-language option is pretty unique.

Nachteile

each admin requires an own license - license price should solely depend on number of field service staff; annual license fee is payable in advance; currently a native interface is available only for "exact" bookkeeping software (a native interface for "Sage" cloud products is planned, as I understand)

Antwort von Odyssee Mobile

Thank you for your review. The reason why admins pay equally a license is because they have just as many features for planning and administration than technicians in the field. Also we are indeed working on a connector to all sage products and have already existing connectors to Exact Online, SAP& NAV.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Jennifer D.
Mit Google übersetzen

Not configurable and therefore obsolete

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 9.3.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

I actually was very pleased with the platform initially - it made my job of creating mil std 29 labels a breeze as long as they were very simple shipments

Nachteile

You are using software that is shared by ALL OF THEIR OTHER CLIENTS. Normally this wouldn't be an issue, except our company processes shipments with DCMA very differently and therefore, our requests for modifications would negatively affect everyone else using it

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

4.0/10

Odyssee Service Preis

Beginnt ab
29,00 €/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Odyssee Service starts at 29 € per month per user. 14 days free trial available
(no credit card required). Ask for your demo and get started in minutes!

Odyssee Service Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Integration von Dritten
  • Inventarverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Wirtschaftsprüfung
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für Odyssee Service

Schlüssel-Features von Odyssee Service

  • Customer & Equipment management
  • Customer portal
  • Dashboard
  • Drag & drop planning
  • Email Approval pdf
  • Fill in Service Reports
  • Fill in checklists
  • Geolocalization
  • Job creation & (recurrent) scheduling
  • Mobile signature capture
  • Multi-job and Multi-technician planning
  • Offline access for technicians
  • Read manuals
  • Register Timesheets
  • Register Travel time
  • Register Used Parts & order new parts
  • Route optimization
  • Take Pictures
  • Upsell products to customers
  • Workflow for unfinished/ to be rescheduled jobs

Vorteile

Mobile field Service Solution:
85% faster invoicing process
93% Admin performance
89% improved and better optimal planning

Odyssee Service Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Odyssee Service.

F. Welche Preispläne bietet Odyssee Service an?

Odyssee Service bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 €/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

Odyssee Service starts at 29 € per month per user. 14 days free trial available
(no credit card required). Ask for your demo and get started in minutes!

F. Was sind die Hauptfunktionen von Odyssee Service?

Odyssee Service bietet die folgenden Funktionen:

  • Customer & Equipment management
  • Customer portal
  • Dashboard
  • Drag & drop planning
  • Email Approval pdf
  • Fill in Service Reports
  • Fill in checklists
  • Geolocalization
  • Job creation & (recurrent) scheduling
  • Mobile signature capture
  • Multi-job and Multi-technician planning
  • Offline access for technicians
  • Read manuals
  • Register Timesheets
  • Register Travel time
  • Register Used Parts & order new parts
  • Route optimization
  • Take Pictures
  • Upsell products to customers
  • Workflow for unfinished/ to be rescheduled jobs

F. Wer sind die typischen Nutzer von Odyssee Service?

Odyssee Service hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Odyssee Service unterstützt?

Odyssee Service unterstützt die folgenden Sprachen:

Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Polnisch, Spanisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Odyssee Service an?

Odyssee Service hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Odyssee Service mobile Geräte?

Odyssee Service unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Odyssee Service?

Odyssee Service kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, Oracle JD Edwards EnterpriseOne, SAP Business One

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Odyssee Service an?

Odyssee Service bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen